«Ζούμε πλέον εις ένα αιώνα, κατά τον οποίον κυριαρχεί το ψεύδος,ἡ απάτη, ἡ εγκληματικότητα, ἡ ανηθικότητα, ἡ ὑποκρισία και όλα τα άλλα κακά, τα ὁποῖα φέρει ὁ Διάβολος, όταν κυριαρχεί εις την ψυχή μας και εις την Κοινωνία μας!»
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΛΑΟΝ
Θέμα: Σ Η Μ Ε Ρ Α
-Ὁ ΧΡΙΣΤΟΣ περιφρονεῖται!
-Τό ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ ποδοπατεῖται!
-Ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία εὑρίσκεται ἐν διωγμῷ!
-Ὁ ΔΙΑΒΟΛΟΣ κυβερνᾶ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑΝ!
********
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ,
ΠΡΟΣΟΧΗ:
Διά τῆς παρούσης ἐπιστολῆς μου ΔΕΝ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ:
1ον) Πρός τούς ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΑΡΧΟΝΤΕΣ, οἱ ὁποῖοι ψηφίζουν Νόμους καί νομιμοποιοῦν τόν γάμον τῶν Ὁμοφυλοφίλων,
2ον) Πρός τούςἝλληνες Ἀδελφούς μας, οἱ ὁποῖοι ἔχουν διακόψει τήν ἐπικοινωνίαν των μέ τήν Μητέρα Ἐκκλησίαν,
3ον) Πρός τούς Παράγοντες τῶν Μαζικῶν Μέσων Ἐνημερώσεως (Μ.Μ.Ε.), οἱ ὁποῖοι πολεμοῦν τήν Ὀρθοδοξίαν μας,
4ον) Πρός τούς ἀρρωστημένους Ἀδελφούς μας, ἤτοι τούς ὀπαδούς τῶν Ὁμοφυλοφίλων, καί τούς θαυμαστές των, καί, τέλος,
5ον) Πρός τούς ὑβριστές τῆς ἀμωμήτου ἡμῶν Πίστεως, οἱ ὁποῖοι συνεχῶς καθυβρίζουν τάἱερά καί τά ὅσια τῆς Φυλῆς μας, ὅπως π.χ. ὁ πολιτικός καί τέως Βουλευτής κ. Πέτρος Τατσόπουλος, ὁ ὁποῖος πρό ὀλίγων ἡμερῶν κατεφέρθη ἐναντίον τῶν ἱερῶν λει ψάνων τῶν Ἁγίων τῆς ἀμωμήτου ἡμῶν Πίστεώς! Ἀνερυθρίαστα μεταξύ πολλῶν ἄλλων εἶπε καί τά ἑξῆς βλάσφημα λόγια: «….. αποκαλεί τα ιερά λείψανα «κόκκαλα αγνώστων»!!!!!
Ἰδού, λοιπόν, τό αἶσχος τοῦ ταλαίπωρου αὐτοῦ ανθρώπου, ὅπως τό παρουσιάζει ὁ σχολιαστής κ. Παντελῆς Λαμψιώτης:
«Τι να πρωτοπιάσει κανείς από τα άθλια γεννήματα του θολωμένου νου του κ. Τατσόπουλου; Ότι αποκαλεί «μητρόπολη της απάτης» το προσκύνημα της Παναγίας της Ευαγγελίστριας στην Τήνο; Ότι καθυβρίζει τον κλήρο; Ότι βλασφημεί τους Αγίους και αποκαλεί τα ιερά λείψανα «κόκκαλα αγνώστων»; Ότι αντιμετωπίζει τους πιστούς χριστιανούς ως θύματα και κουτούς ανθρώπους, που τους εκμεταλλεύονται;…… Παραδοσιακά ο μήνας Αύγουστος, εκτός από μήνας νηστείας και διακοπών, είναι και ο μήνας που ξεσαλώνουν οι «Τατσόπουλοι» με τα ρατσιστικά παραληρήματά τους εναντίον των χριστιανών, Θα απαντήσουμε εμείς: ……Ένας Τατσόπουλος για τα πανηγύρια. Ένας κανονικός Τατσόπουλος, δηλαδή, όπως τον έχουμε συνηθίσει όλα αυτά τα χρόνια, ἕνας ασεβής, βλάσφημος, ανάγωγος, γραφικός τύπος, που αντλεί μονίμως δημοσιότητα από την καθύβριση της Ορθοδοξίας».
Πηγή: https://www.sportime.gr/extratime/koinonia/enas-petros-tatsopoulos-gia-ta-panigiria-evgale-choli-gia-tin-eorti-tis-panagias/ (Βλέπε καί https://www.youtube. com/watch?v=12I6I2u9ZOo).
Πρός ὅλους αὐτούς, τούς ὁποίους σᾶς κατωνόμασα ἀνωτέρω, δέν ἀπευ-θύνομαι σήμερα, διότι αὐτοί ΟΧΙ ΑΠΛΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΙΝ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ ΤΟΥ, ΑΛΛ’ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΕΜΙΟΙ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ!
Σήμερον, λοιπόν, ἀπευθύνομαι πρός Ὑμᾶς, τά πιστά τῆς Ἐκκλησίας τέκνα, μέ σκοπόν νά σᾶς ἐνημερώσω διά τήν συντελουμένην ΑΛΛΟΙΩΣΙΝ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΑΣ, ἤτοι τήν δαιμονοποίησιν τῆς πανανθρώπινης Κοινωνίας, καί διά νά σᾶς παρακα-λέσω, ὥστε νά ἐντείνωμεν τήν προσπάθειάν μας εἰς τήν ΠΡΟΣΕΥΧΗΝ καί εἰς τήν ΠΡΟΣΟΧΗΝ! «Στῶμεν καλῶς, στῶμεν μετά φόβου! Πρόσχωμεν!»
Ἀδελφοί μου,
Ἐπαναλαμβάνω: «Στῶμεν καλῶς, στῶμεν μετά φόβου!» Ὁ Διάβολος σήμερα χορεύει! Ἡ Κοινωνία μας, ἐξ ἐπόψεως ἠθικῆς, ὁλοταχῶς Σ Α Π Ι Ζ Ε Ι ! Εἰς τήν ἐποχήν μας ὅλα ἀλλάζουν! Τό μαῦρο θεωρεῖται πλέον λευκό! Ἡ ἀπάτη θεωρεῖται ἐξυπνάδα! Ἡ ἀνηθικότης θεωρεῖται φυσική ἀπόλαυσις, ἡ δέ ὁμοφυλοφιλία θεωρεῖται φυσιολογική κατάστασις!!!
ΔΕΙΓΜΑ ΠΡΩΤΟΝ:
Σᾶς πληροφορῶ, λοιπόν, σήμερα, ὅτι εἰς τήν Εὐρωπαϊκήν Ἕνωσιν ἀπεφάσισαν ΤΗΝ ΣΥΣΤΑΣΙΝ ΜΙΑΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΘΕΣΕΩΣ ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΑΤΚΙ, δηλ. τήν θέσιν ΤΟΥ ΕΠΙΤΡΟΠΟΥ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ, ὥστε ἐφ’ ἑξῆς οἱ Ὁμοφυλόφιλοι νά ἔχουν τόν ἰδικόν τους ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΝ ὡς Ἐκπρόσωπόν τους εἰς τήν Κομμισσιόν!!!! Μέ ἄλλα λόγια ἡ ἐκτροπή ἀπό τούς νόμους τῆς φύσεως, δηλ. ἡ «συζυγική σχέσις» μεταξύ δύο προσώπων τοῦ ἰδίου φύλου, τώρα πλέον ἔχει τύχει καί τῆς ἐγκρίσεως τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως! Ἄρα τά Σόδομα καί τά Γόμορρα ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΩΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΣΧΕΣΙΣ ΚΑΙ ΩΣ ΝΟΜΙΜΟΣ ΔΕΣΜΟΣ, παρά τό γεγονός, ὅτι ὁ Πλάστης τοῦ ἀνθρώπου καί Δημιουργός τοῦ κόσμου, ὁ Θεός, εἰς μίαν συγκεκριμένην ὥραν ἐξέφρασε τήν ὀργήν Του διά τήν μή φυσιολογικήν σαρκικήν αὐτήν σχέσιν! Ὡς γνωστόν ἔρριψε πῦρ ἐξ Οὐρανοῦ καί κατέστρεψε τούς κατοίκους τῆς ΑΜΑΡΤΩΛΗΣ αὐτῆς περιοχῆς, ἤτοι τά Σόδομα καί τά Γόμορρα!
ΔΕΚΑ ΚΑΙ ΟΚΤΩ (18) Χῶρες-Μέλη τῆς Ε.Ε. ἐνέκριναν τήν θέσπισιν τῆς θέσεως τοῦ Ἐπιτρόπου τῶν ΛΟΑΤΚΙ, μεταξύ τῶν ὁποίων περιλαμβάνεται καί ἡ Ἑλληνική Κυβέρνησις!!!! Θά πρέπει ὅλως ἰδιαιτέρως νά τονισθῇ, ὅτι ἡ ἐκπρόσωπος τῆς Ἑλλάδος τῆς Νέας Δημοκρατίας Κα Ζέφη Δημαδάδα, προερχομένη ἐκ τοῦ ΠΑΣΟΚ, μέ ἀνάρτησίν της εἰς το Twitter, ἐδήλωσε, ὅτι «ΕΜΠΟΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΡΙΕΡΑ» μιᾶς γυναικός θεωρεῖ ΤΗΝ ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ! ([1]) Ἄρα στρέφεται κατά τῆς μητρότητος, συνεπῶς δέ καί κατά τοῦ θεμοῦ τῆς οἰκογενείας!
«Γιά τήν Ἑλλάδα τήν νέα διακήρυξη γιά τά δικαιώματα τῶν ΛΟΑΤΚΙ+ ὑπέγραψε ἡ Ζέφη Δημαδάδα, πρώην στέλεχος τοῦ ΠΑΣΟΚ, τήν ὁποίαν περισυνέλεξεν ἡ Κυβέρνησις Μητσοτάκη στίς προηγούμενες ἐκλογές καί τήν ἔχρισε γενική γραμματέα Ἰσότητας καί Ἀνθρωπίνων Δικαιωμάτων. Πολέμια τῶν παραδοσιακῶν ἀξιῶν καί ἀρχῶν, ἡ Κυρία Δημαδάδα θά μείνει ἀλησμόνητη στήν νεώτερη ἱστορία τοῦ τόπου ἀπό τήν ἐπίθεσή της κατά τοῦ θεσμοῦ τῆς οἰκογενείας, ὅταν τόν Ἀπρίλιο εἶχεν ἀποτρέψει τίς Ἑλληνίδες νά τεκνοποιοῦν, μέ τό ἐπιχείρημα ὅτι “ἡ μητρότητα κάνει κακό στην καριέρα“ ([2])
Ὡς ἕνα παρήγορον ἀποτέλεσμα ἦλθε κατωτέρω διαμαρτυρία τῆς Ἑνώσεως τῶν τριτέκνων οἰκογενειῶν τῆς Ἑλλάδος: «Οἱ τρίτεκνοι στήν Ἑλλάδα διαμαρτύρονται, ὅτι ἡ Κυβέρνησις τούς ΕΝΕΠΑΙΞΕ καί δέν τούς ἐξίσωσε μέ τούς πολύτεκνους, ἐνῷ στήν Εὐρώπη τά δίνει ὅλα ὑπέρ τῶν ὁμόφυλων ζευγαριῶν. Νέο “κτύπημα“ στό θεσμό τῆς οἰκογένειας» ([3]).
Ἔτσι ἐκφράζονται καί αὐτά γράφουν τά πιστά τῆς Ἐκκλησίας τέκνα. Ἐνῶ ἐμεῖς, οἱ Ἐκκλησιαστικοί Ταγοί, μερικές φορές δυστυχῶς ὑπηρετοῦμε τήν Θεολογικήν πλάνην! Ὅπως π.χ. ἕνας Ἀδελφός Ἀρχιερεύς ἐξεστόμισε τά ἑξῆς φοβερά λόγια: «Ὁ Θεός ἔχει δώσει σέ μερικούς ἀνθρώπους νά αἰσθάνωνται τήν ἕλξη πρό τό ἴδιο φύλο»!!!!! ([4]). Ἕνας δέ ὑπερπολύτεκνος Πατέρας, πιστόν τῆς Ἐκκλησίας τέκνον, ἀναγκάσθηκε νά διαμαρτυρηθῇ, γράφοντας μίαν «ΑΝΟΙΚΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗΝ ΥΠΕΡΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ»!!!!
ΔΕΙΓΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟΝ:
Εἰς τήν Φιλανδίαν συνέβη το ἑξῆς συγκλονιστικόν!
Μία Φιλανδή Κυρία καί Βουλευτής, ἡ Κα Päivi Maria Räsänen, μητέρα πέντε (5) παιδιῶν, κατηγορεῖται διά τήν «ρητορικήν μίσους» καί διά τήν «ὑποκίνησιν σέ μῖσος», ἐπειδή παρέθεσε τήν Βίβλον, ἐπεκαλέσθη δηλ. τήν Ἁγίαν Γραφήν, ἐνώπιον τοῦ Περιφερειακοῦ Δικαστηρίου τοῦ Ελσίνκι! Πιστόν Μέλος τῆς Λουθηρανικῆς Ἐκκλησίας εἶχε λάβει θέσιν ἐναντίον τῶν Ὁμοφυλοφίλων, εἶχε δέ συγγράψει καί ἕνα κείμενον, ὅπου ἐτόνιζεν, ὅτι ὁ Θεός «ἄνδρα καί γυναῖκα ἐποίησεν αὐτούς», «συνοδεύοντας τό κείμενον μέ μιά εἰκόνα καί στίχους ἀπό τήν πρός Ρωμαίους Ἐπιστολήν τοῦ Ἀποστόλου Παύλου». Καί ἡ σχετική εἴδησις συνεχίζει: «Γιά ἀρκετούς μῆνες ἡ κα Räsänen ὑπέμεινε δεκατρεῖς ὧρες ἀστυνομικῆς ἀνάκρισης σχετικά μέ τίς χριστιανικές της πεποιθήσεις…»! Τό Περιφερειακόν Δικαστήριον τήν ἠθώωσεν, ἀλλά τό Ἀνώτατον Δικαστήριον τῆς Φιλανδίας ἤσκησεν ἔφεσιν, ὁπότε ἡ εὐσεβής αὐτή Κυρία παραπέμπεται νά δικασθῇ «για ρητορική μίσους ἐπειδή παρέθεσε τή Βίβλο» ἐνώπιον τοῦ Δικαστηρίου!!! ([5]) Ἡ ἀνατριχιαστική αὐτή εἴδησις ὑπάρχει εἰς τόν ἡμερήσιον Τύπον μέ τόν τίτλον:
«Τόλμησε να τα βάλει με την ἐπέλαση των ΛΟΑΤΚΙ και την πλήρωσε.
Διώκεται βουλευτής για “μίσος“ ἐπειδή παρέθεσε την Καινή Διαθήκη»
ΔΕΙΓΜΑ ΤΡΙΤΟΝ:
Οἱ Πολιτικοί Ἄρχοντες τῆς Ἐλλάδος δέν ἀποκρύπτουν τήν συμπά-θειάν των πρός τούς Ὁμοφυλοφίλους! Ἐδῶ οἱ Ἕλληνες πένονται, πεινοῦν, ὑποφέρουν! Τά εἴδη διατροφῆς γίνονται συνεχῶς ἀκριβώτερα! Παρά ταῦτα ἡ προσοχή τῶν Πολιτικῶν Ἡγετῶν στρέφεται ὑπέρ τῶν Ὁμοφυλοφίλων! Κυβερνητική Ἐφημερίς, ἡ ἱστορική ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ τῶν Πατρῶν, εἰς πρόσφατον ἄρθρον της ἔγραψε:
«Ψηλά στην Ατζέντα Μητσοτάκης σε Πάτρα-Αἴγιο.
ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ …..
ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΜΟΦΥΛΑ»
«Οι πληροφορίες τ[ς Ἐφημερίδας ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ἀναφέρουν πώς… δύο εἶναι τά θέματα, πού θά βρίσκωνται ψηλά στήν ἀτζέντα του (δηλ. τοῦ κ. Μητσοτάκη) κατά τήν ἐπίσκεψή του στήν Ἀχαΐα… Ὁ λόγος ἀφενός γιά τά ζητήματα…… καί ἀφ’ ἑτέρου γιά τίς ἀντιδράσεις, πού προκάλεσε τό νομοσχέδιο γιά τόν λεγόμενο “γάμο τῶν ὁμοφυλοφίλων“ στό πιό συντηρητικό ἐκλογικό ἀκροατήριο, τό ὁποῖο παραδοσιακά ψήφιζε ΝΔ…» ([6]).
ΔΕΙΓΜΑ ΤΕΤΑΡΤΟΝ:
Ἕνα ἀκόμη δεῖγμα τῆς ἀποστασίας μας ἀπό τήν ἀγκαλιά τοῦ Σωτῆρος Χριστοῦ εἶναι ὅτι οἱ Σκοτεινές Δυνάμεις διοικοῦν σήμερα τήν ἀνθρωπότητα! Πρόσφατος ἀπόδειξις εἶναι ἡ ἐφεύρεσις τοῦ Κορωνοϊοῦ! Ὁ Κορωνοϊός, δυστυχῶς, ἦτο ἔνα ἀκόμη τέχνασμα διά τήν διάλυσιν τῆς ἀνθρώπινης Κοινωνίας μέ ὅπλον το Ἐμβόλιον κατά τοῦ Κορωνοϊοῦ! Τό Covid 19 εἰς παγκόσμιον κλίμακα ἔστειλε μερικά ἑκατομμύρια ἀνθρώπων εἰς τόν τάφον! Παρακαλῶ, μή λησμονῆτε:
α) Μᾶς ἔβγαλαν ἔξω ἀπό τόν Ἱερόν Ναόν, δηλ. ἀπό τόν Οἶκον Κυρίου!
β) Μᾶς ἀπεμάκρυναν μεταξύ μας, θέτοντας μίαν ὡρισμένην ἀπόστασιν τοῦ ἑνός ἀπό τόν ἄλλον, ἐάν ἤμασταν ἐντός τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ κατά τήν ὥραν τῆς θείας λειτουργίας τῆς Κυριακῆς!
γ) Μᾶς ἐπέβαλαν τήν χρῆσιν τῆς μάσκας!
δ) Εἰσήγαγον τά πλαστικά κουταλάκια κατά τήν θείαν μετάληψιν!
ε) Μετέτρεψαν τήν ὥραν διά τήν ὥραν τελέσεως τῆς Ἑορτῆς τῆς Ἀναστάσεως! Τό «ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ» ἀκούσθηκε στίς 10.00’μ.μ.καί ΟΧΙ στίς 12.00’ τά μεσάνυκτα, ὅπως ἐψάλλετο κάθε χρόνο!
στ΄) Ἀπηγόρευσαν τήν Τελετήν Ἁγιασμοῦ τῶν Ὑδάτων εἰς τήν θάλασσαν κατά τήν ἡμέραν τῆς ἑορτῆς τῶν Θεοφανείων!
ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΕΝ ΩΡΑ ΘΕΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
ΚΑΙ ΤΙΘΕΤΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ:
Διατί ἔγιναν ὅλα αὐτά; ΔΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ! ΔΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΝΑΟΥΣ!
Ἦλθεν, λοιπόν, ἡ ὥρα διά νά ἀποκαλυφθοῦν ὅλα αὐτά! Ἦλθεν ἡ ὥρα διά νά ἀποκαλυφθοῦν ὅλα αὐτά τά Σχέδια τοῦ Διαβόλου! Ἦλθεν ἡ ὥρα διά νά ἀποδειχθῇ, ὅτι καί ἡ δική μας ταπεινή φωνή ἦταν ΚΡΑΥΓΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ! Κατά τον μῆνα Μάρτιον τοῦ ἔτους 2020 προέβημεν εἰς τήν συγγραφήν καί τήν ἔκδοσιν μιᾶς ταπεινῆς μελέτης ἡμῶν μέ τόν τίτλον:
«ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ!»
ΕΝΑ ΔΑΙΜΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ» εἰς τήν 2αν σελίδα τοῦ ὁποίου ἀνεγράφοντο τά ἑξῆς προφητικά λόγια τοῦ Βιολόγου Καθηγητοῦ τοῦ Μ.Ι.Τ. Δρος Siva Ayadural: «Ὁ Κορωνοϊός εἶναι ἡ μεγαλύτερη ἀπάτη τῆς Ἱστορίας».
Καί συμπληρώνει:
«… Ὁ φόβος του Covid-19, πού προκαλεῖται ἀπό τό “Βαθύ Κράτος“ θά μετρήσει στήν ἱστορία ὡς μία ἀπό τίς μεγαλύτερες ἀπάτες γιά νά χειραγωγήσουν τίς οἰκονομίες, νά καταστείλουν τίς διαδηλώσεις καί νά προωθήσουν τό ἐπιτρεπόμενο φάρμακο» !!!!
Ἔτσι, λοιπόν, Ἀδελφοί μου, ἀποδεικνύεται, ὅτι ζοῦμε πλέον εἰς ἕνα αἰῶνα, κατά τόν ὁποῖον κυριαρχεῖ τό ψεῦδος, ἡ ἀπάτη, ἡ ἐγκληματικότης, ἡ ἀνηθικότης, ἡ ὑποκρισία καί ὅλα τά ἄλλα κακά, τά ὁποῖα φέρει ὁ Διάβολος, ὅταν κυριαρχῇ εἰς τήν ψυχήν μας καί εἰς τήν Κοινωνίαν μας! Τό θλιβερόν αὐτό γεγονός μᾶς τό ἐπιβεβαιώνει σήμερα καί ὁ Δρ. Anthony Fauci μέ δημο-σίευμα τῆς μαχητικῆς Ἐφημερίδος «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ», ὅπου ἀναγράφονται συγκλονιστικά πράγματα! Ὁμολογεῖ, λοιπόν, «ὅτι οὐσιαστικά ἐπινόησε ὁ ἴδιος τόν κανόνα κοινωνικῆς ἀποστασιοποίησης τῶν δύο μέτρων, ἀλλά καί ἄλλα μέτρα, γιά νά προστατεύσει τους Ἀμερικανούς ἀπό τόν Κορωνοϊό».
Καί προσθέτει:
«Δέν εἶχα μελέτη, πού νά λέει ὅτι ἡ μάσκα προστατεύει τά παιδιά. Θά μποροῦσε ὁ Κορωνοϊός νά ἀφορᾶ μία ἐργαστηριακή διαρροή»!
Ἡ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ, λοιπόν, παραθέτει τά γεγονότα αὐτά μέ τόν τίτλον: «Τριπλή ομολογία-βόμβα ἀπό τόν Φάουτσι!»
Πηγή: Ἐφημερίδα «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ» τῆς 4ης Ίουνίου τρ. ἔτους, σελ. 1η καί 3η.
Ἡ μεγάλη ἀπάτη διά τόν Κορωνοϊόν εἶχε προαναγγελθῆ ἤδη ἀπό τό ἔτος 1981! Ἰδού τι ἔγραφαν τότε εἰς το βιβλίον ”The Eyes of Darkness”:
«Περί τό 2020 μία σοβαρωτάτη πνευμονία-σχετική ἀσθένεια- θά διαδοθῇ εἰς ὁλόκληρον τον Πλανήτην, κάνοντας ἐπίθεσιν εἰς τούς πνεύμονας καί εἰς τούς βρόγχους. Θά ἀντιστέκεται σέ ὅλες τίς γνωστές θεραπεῖες». Ταῦτα ἔγραφα, κατόπιν θείας ἐμπνεύσεως, κατά τόν Μάρτιον τοῦ ἔτους 2020 εἰς τήν ἐν συνεχεία παρατιθεμένην πτωχήν μελέτην μου (σελ.3).
ΔΕΙΓΜΑ ΠΕΜΠΤΟΝ καί ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΝ:
Ὅλα ὅσα παρατίθενται παραπάνω ἀποδεικνύουν, ὅτι ἡ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ εὑρίσκεται ΕΝ ΔΙΩΓΜΩ, τό ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ περιφρονεῖται καί ποδοπατεῖται, ἡ ἁμαρτία ἐπεκτείνεται, δηλ. εἰς τήν ἐποχήν μας κυριαρ-χεῖ ὁ Διάβολος! Εἰς τά χείλη μου αὐτομάτως ἔρχονται τά λόγια τοῦ ἱεροῦ Ὑμνωδοῦ ἀπό τήν Ἀκολουθίαν τῶν Χαιρετισμῶν τῆς Παναγίας μας: «Μέλλοντος Συμεῶνος τοῦ παρόντος αἰῶνος μεθίστασθαι, τοῦ ΑΠΑΤΕΩΝΟΣ…». Σκέπτομαι, ὅτι καί ἡ ἰδική μας ἐποχή εἶναι μέρος «τοῦ παρόντος αἰῶνος, τοῦ ΑΠΑΤΕΩΝΟΣ…» καί πολύ μελαγχολῶ! Ὁπότε μία καί μόνον διέξοδος ὑπάρχει! Αὐτή διά τήν ὁποίαν ὡμίλησεν ὁ Ἅγιος Παΐσιος, ὁ Ἁγιορείτης, δηλ. ἡ ΠΡΟΣΕΥΧΗ καί ἡ ΠΡΟΣΟΧΗ! Ἰδού τί μᾶς εἶπεν:
«Ἔρχονται δύσκολοι καιροί… Ἁρπαχτεῖτε, λοιπόν, ἀπό τό φουστάνι τῆς Παναγίας, διά νά σωθῆτε!»
Ἐπιτρέψατέ μου, λοιπόν, ἐπισφραγίζοντας σήμερα τά παραπάνω πτωχά μου λόγια, νά σᾶς παρουσιάσω μερικά ἀκόμη δείγματα ἀπό τήν σύγχρονον Κοινωνίαν, διά τῶν ὁποίων καταδεικνύεται, ὅτι ἡ ΣΗΜΕΡΙ-ΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ὑποταγεῖσα εἰς τόν Διάβολον, ΣΑΠΙΖΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟΝ! Ὁπότε αὐτομάτως εἰς τά χείλη μου ἔρχεται ἡ πρός τόν Σωτῆρα τοῦ Κόσμου, τόν Κύριον ἡμῶν Ἰησοῦν Χριστόν, γνωστή ἱκεσία: «ΚΥΡΙΕ, ΣΩΣΟΝ ΤΟΥΣ ΕΥΣΕΒΕΙΣ». Ἀμήν.
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΣ ΙΔΩΜΕΝ ΜΕΡΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ, ΔΙΆ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ Η ΣΑΠΙΛΑ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:
1ον)
2ον)
3ον)
4ον) «Συνταξιοῦχος Δασκάλα κατά τό ἔτος 2019 εἰς τήν Θεσσαλονίκην εἶχε φονεύσει τόν πρώην πενθερόν της, χτυπῶντας τον με ἕνα τηγάνι» !!!
Καί 5ον)
Ἐπισφραγίζοντας τά πτωχά αὐτά λόγια μου θα ἤθελα νά παρακαλέσω τούς εὐσεβεῖς Χριστιανούς:
-Νά αὐξήσωμεν τήν ὥραν τῆς προσευχῆς μας,
-Νά πυκνώσωμεν τόν ἐκκλησιασμόν μας,
-Νά μεταβαίνωμεν τακτικά εἰς τόν Πνευματικόν μας πρός ἐξομολό-γησιν τῶν ἁμαρτιῶν μας,
-Νά προσερχώμεθα τακτικά εἰς τήν μετάληψιν τοῦ Σώματος καί τοῦ Αἵματος τοῦ Κυρίου μας,
-Νά ἀσκῶμεν τήν φιλανθρωπίαν καί τήν ἐλεημοσύνην,
-Νά συγχωρήσωμεν αὐτούς, οἱ ὁποῖοι μᾶς πικραίνουν, μᾶς πολεμοῦν καί μᾶς ἀδικοῦν! «Και ἄφες ἡμῖν τά ὀφειλήματα ἡμῶν, ὡς καί ἡμεῖς ἀφίεμεν τοῖς ὀφειλέταις ἡμῶν».
-Νά ζῶμεν «τήν ἐν Χριστῷ ζωήν» καί νά εἴμεθα Χριστοφόροι!
-Νά μελετῶμεν τούς βίους τῶν Ἁγίων μας καί βιβλία πνευματικῆς οἰκοδομῆς.
-Νά βιώσωμεν, μέ τήν Χάριν τοῦ Κυρίου, τήν «ἐν Χριστῷ ζωήν»! Ὁ Ἀπόστολος Παῦλος ἔγραφεν πρός τούς Κορινθίους: «ὥστε, εἴ τις ἐν Χριστῷ, καινή κτίσις» (Β΄Κορ,Ε΄, 17) . Σᾶς τό εὔχομαι!
Ταῦτα μετά πολλῆς παρρησίας ἔγραψα πρός Ὑμᾶς, Σᾶς εὔχομαι ΚΑΛΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΝ και ἱκετευτικῶς προσεύχομαι πρός τόν Κύριον:
«Κύριε, σῶσον τούς εὐσεβεῖς»!
Ἐπί δέ τούτοις διατελῶ μετ΄εὐχῶν πατρικῶν
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ Ο πρ. ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
[1] Βλ. ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΕΣΤΙΑ», της 02.06.2024, σελ. 1
[2] Βλ. ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΕΣΤΙΑ», της 02.06.2024, σελ. 5
[3] Βλ. ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΕΣΤΙΑ», της 02.06.2024, σελ. 1
[4] Βλ. «ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΑΧΩΡΗΤΟΥ, 29.05.2024,» ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΥΠΕΡΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥ….
[5] Βλ. Ἐφημερίδα «ΜΑΚΕΛΕΙΟ» τῆς 3ης Ἰουνίου τρ.ἔ.,. σελ. 22
[6] Βλ. ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ» τῆς 29ης Μαΐου τρ.ἔ., σελ. 19


















Ὁ Ἀμβρόσιος κατατάσσει τούς ἀποτειχισμένους μετά τῶν πολεμίων τοῦ Χριστοῦ! Αὐτός, πού πρό ἐτῶν εἶπεν ὅτι δέν εἶναι στήν Ἁγίαν Τριάδα γιά νά ξέρῃ Ποιός ἐκπορεύει τό Ἅγιον Πνεῦμα!!! Δέν τοῦ ἀρκεῖ ὅτι οἱ Γραφές, οἱ Σύνοδοι καί οἱ Πατέρες διδάσκουν ὅτι ὁ Πατήρ ἐκπορεύει τό Ἅγιον Πνεῦμα, ἀλλά θέλει νά ἔχῃ καί προσωπικήν ἐμπειρίαν!!! Ἔχει μετανοήσει δι’ αὐτήν του τήν ΒΛΑΣΦΗΜΙΑΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ; Ἐξ ὅσων γνωρίζω, ὄχι! Τότε ἄς παύσῃ νά λέγῃ καί νέας ΒΛΑΣΦΗΜΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ὅπως ἡ ἀνωτέρω, καθότι ἡ ἀποτείχισις ἀπό αἱρετικούς εἶναι διδασκαλία τοῦ Ἁγίου Πνεύματος! Παριστάνει τόν ἀγωνιστήν, ἀλλά μετά ἀπό αὐτήν τήν δήλωσίν του εἶναι καί αὐτός αὐτοκατάκριτος ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΣ.
Ζούμε αναμφίβολα στις έσχατες ημέρες των γραφών, της μεγάλης αποστασίας του κλήρου ,τις μέρες του Αντιχρίστου και του «μικρού ποιμνίου» και όχι των πολλών και πλανεμένων ,τώρα δοκιμαζόμαστε ΟΛΟΙ και ξεκαθαρίζει η ήρα από το σιτάρι ! Ο διάβολος και η αμαρτία έχουν επικρατήσει παντού ,πολιτικοί άρχοντες , λαός και κλήρος στην πλειοψηφία μας ζούμε στο “σκοτάδι”, στην πλάνη και στην αίρεση ! και φυσικά πλανεμένοι δεν βλέπουμε, δεν φωτιζόμαστε και ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ! και μας φταίνε ΟΙ ΑΛΛΟΙ ! «Ὅ γάρ ἐάν σπείρῃ ἄνθρωπος, τοῦτο καί θερίσει» !
Θέλετε να σώσετε την ψυχή σας ? ΦΥΓΕΤΕ ΜΑΚΡΙΑ , ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΗΤΕ ..ακολουθείστε τη διδασκαλία των Αγίων μας και όχι των λυκο-ποιμένων ,γιατι αυτοί επέλεξαν προ πολλού την ευρύχωρη οδό !
” τίς δὲ συγκατάθεσις ναῷ Θεοῦ μετὰ εἰδώλων; ὑμεῖς γὰρ ναὸς Θεοῦ ἐστε ζῶντος, καθὼς εἶπεν ὁ Θεὸς ὅτι ἐνοικήσω ἐν αὐτοῖς καὶ ἐμπεριπατήσω, καὶ ἔσομαι αὐτῶν Θεός, καὶ αὐτοὶ ἔσονταί μοι λαός. διὸ ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθε, κἀγὼ εἰσδέξομαι ὑμᾶς, καὶ ἔσομαι ὑμῖν εἰς πατέρα καὶ ὑμεῖς ἔσεσθέ μοι εἰς υἱοὺς καὶ θυγατέρας, λέγει Κύριος παντοκράτωρ ”
Μα θα φτάναμε εδώ και σ αυτά που πολύ σωστά γράφετε Αμβρόσιε , αν υπήρχαν ακόμη 5 Δίκαιοι Επίσκοποι ?
Τη μεγάλη Αποστασία του κλήρου και των λυκο-ποιμένων μας ,στο Κολυμπάρι το 2016 δεν το πήρατε είδηση ? οταν στην ψευτοσύνοδο αυτή η Ελλαδικής μας Εκκλησία έγινε και επίσημα μέλος και συμμετέχει στο Π.Σ.Ε, δηλαδή της εκκλησίας του σατανά και απεμπόλησε επίσημα και ανοιχτά -γυμνή τη κεφαλή-την ΑΛΗΘΕΙΑ, δηλαδή απεμπολή της «Μιας ,Αγίας και Αποστολικής Εκκλησίας» , με την αποδοχή ότι όλες οι Εκκλησίες είναι οδοί σωτηρίας , αλλαγή δόγματος δηλαδή και επίσημα αποδοχή εκ μέρους όλων ανεξαιρέτως των Επισκόπων μας της καταδικασμένης ΠΑΝΑΙΡΕΣΗΣ του Ουκουμενισμού , σε ποια εκκλησία καλείτε τον εσκεμμενα ΑΚΑΤΗΧΗΤΟ λαό ? με τα “κλαρίνα και τα μπουζούκια” μέσα στους ναούς για συμπροσευχή ?
Ουαί υμίν …και ημών ! γιατι ολοι σας οι ποιμένες σιωπείτε προκλητικά ,όταν η σιωπή είναι η 3η μορφή αθεΐας (Γρηγόριος Παλαμάς), και οταν μιλάτε …παραπλανάτε τους πιστούς διεκδικώντας το “ΑΛΑΘΗΤΟ” και οταν ολοι οι ιερείς μας συνεχίζουν μέχρι και σήμερα …και σας μνημονεύουν ,εν γνώσει ή αγνωσία τους , ότι κοινωνούν με αιρετικούς Ψευδοεπισκόπους ,και ακόμη χειρότερα το ΑΚΑΤΗΧΗΤΟ ποίμνιο σε πνευματική σύγχυση και πλάνη ….συνεχίζει και πηγαίνει στους ναούς αυτούς – εκκλησίες ,(όταν εκκλησίες δεν είναι οι ναοί ….αλλα είναι « οι της ΑΛΗΘΕΙΑΣ ,Γρηγόριος Παλαμάς) για να εκκλησιαστεί και να κοινωνήσει …αγνοώντας ότι η Θεία Χάρις -το Πνεύμα το Αγιο – εγκατέλειψε του ναούς και ως εκ τούτου δεν υπάρχουν μυστήρια προς Αγιασμόν !
Ξεκάθαρος ο λόγος του Αποστόλου Παύλου και όλων των Αποστόλων: «Είναι αφορισμένοι και χωρισμένοι από τον Χριστό» Τάδε έφη Κύριος: «Όποιος δεν μείνη ενωμένος μαζί μου, έχει ήδη πεταχθή έξω. Και δεν θα τού μείνη κανέν’ ίχνος χάριτος και πνευματικής δυνάμεως και ζωής !
Και «ενός κακού …μύρια έπονται» ! Τι δεν καταλαβαίνετε και παρασύρετε κι αλλους στην πλάνη σας ?
Καλή Φώτιση και Καλή Μετάνοια!