Σε όσους δεν αρκεί ο μισθός τους πιάνουν μια δεύτερη δουλίτσα. Αυτό που μου κάνει εντύπωση, είναι ότι κάνουν όλοι την ίδια: “Πλασιέ εμβολίων”. Αν τα εμβόλια δεν προκαλούσαν θάνατο σωματικό και ψυχικό θα πουλούσα κι εγώ!!!
Σκέπτομαι ωστόσο, τι λόγο θα έδινα στην άλλη ζωή στο Δημιουργό μου αν με ρωτούσε γιατί το έκανα, αφού ήξερα ότι προκαλεί τέτοιο και τόσο πολυδιάστατο κακό; ΝΑ ΤΑ ΒΡΑΣΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ. Εγώ την ψυχή μου θέλω να σώσω και αν μπορώ και κανενός από τους συνανθρώπους μου.



