Όλα τα εμβόλια κόβιντ είναι πειραματικά!.. ΌΛΑ!
Και έχουν μόνον προσωρική άδεια: για λόγους δήθεν παγκοσμίου ενδιαφέροντος υγείας και τάχα έκτακτης υγειονομικής κατάστασης.
ΜΕ ΜΙΑ ΦΡΑΣΗ: Μακριααααά από όλα τα εμβόλια!..
Είτε είναι αυτά mRNA είτε όχι..
Απλά, τα εμβόλια με mRNA είναι άκρως πιο τρομακτικά, φρικτά, και θανατηφόρα!..
Επίσης, όλα τα υπόλοιπα εμβόλια, που δεν περιέχουν τεχνολογία βιολογικού χρονοδιακόπτη τύπου mRNA, είναι επίσης και αυτά άκρως-άκρως επικίνδυνα και θανατηφόρα.
Διότι: Περιέχουν μέσα τους λουσιφεράση, εξασθενημένο αδενοϊό πιθήκου, κύτταρα από εκτρωμένα έμβρυα (θανάσιμη αμαρτία!), υγρό μαγνήτη, Spions ή υπερ-παραμανγητικά τοξικά νανοσωματίδια οξειδίου του σιδήρου, 13 τρισεκ. ξένα νανοσωματίδια ανά δόση εμβολίου, κλπ.. ΚΛΠ..
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Όχι σε όλα τα εμβόλια!.. Μακριά!




