• Ποιοι είμαστε
  • Διαφήμιση στη τρικλοποδιά
Κυριακή, 16 Αυγούστου, 2026
  • Login
No Result
View All Result
Your text
Triklopodia
  • ΡΟΗΗΟΤ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ
    • ΜΜΕ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΝΕΑ ΤΑΞΗ
    • ΔΙΑΣΤΗΜΑ
    • ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
    • ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ
    • ΕΠΙΒΙΩΣΗ
    • ΜΑΣΟΝΙΑ
    • ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ
    • Α.Τ.Ι.Α
    • ΜΥΣΤΗΡΙΑ
    • ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • ΡΟΗΗΟΤ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ
    • ΜΜΕ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΝΕΑ ΤΑΞΗ
    • ΔΙΑΣΤΗΜΑ
    • ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
    • ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ
    • ΕΠΙΒΙΩΣΗ
    • ΜΑΣΟΝΙΑ
    • ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ
    • Α.Τ.Ι.Α
    • ΜΥΣΤΗΡΙΑ
    • ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
No Result
View All Result
Triklopodia
No Result
View All Result
Γίνε μέλος στην κοινότητα της Triklopodia στο Viber και μάθε πρώτος τις εξελίξεις!
Μπες στην κοινότητα
Home ΥΓΕΙΑ

Η αυξημένη κατανάλωση καφέ ενδεχομένως σχετίζεται με μικρότερο κίνδυνο θανάτου.

6 έτη ago
in ΥΓΕΙΑ
0
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add triklopodia.gr on Google

Του Βάιου Παπαδημητρίου, Ουρολόγου, Λαμία 

www.ourologos.eu 

2 μεγάλες μελέτες των τελευταίων χρόνων καταλήγουν ότι η υψηλότερη κατανάλωση καφέ ελαττώνει σημαντικά τον κίνδυνο θανάτου. Το εύρημα αυτό ήταν σταθερό σε διαφορετικές Ευρωπαϊκές χώρες και ανεξαρτήτως φυλής (δημοσίευση στο Ιατρικό περιοδικό Annals of Internal Medicine). 

Ο καφές ενδεχομένως αποτελεί τη δημοφιλέστερη κοινωνική συνήθεια στις περισσότερες χώρες του κόσμου. Η μελέτη EPIC (European Prospective Investigation into Cancer and Nutrition) ήταν μία μεγάλη προοπτική μελέτη, στην οποία αναλύθηκαν τα στοιχεία 450.000 ανθρώπων σε 10 Ευρωπαϊκές χώρες. Οι συγγραφείς καταλήγουν ότι οι υψηλότερες ποσότητες καφέ σχετίζονται με ελαττωμένο κίνδυνο θανάτου από διαφορετικές αιτίες, κυρίως κυκλοφορικά νοσήματα και νόσους του πεπτικού συστήματος.  

Με μέση παρακολούθηση 16 ετών καταγράφηκαν 42.000 θάνατοι. Οι άνδρες που έπιναν από τρεις και πάνω κούπες καφέ την ημέρα φάνηκε να έχουν 12% μικρότερη πιθανότητα θανάτου από όσους δεν έπιναν. Για τις γυναίκες το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 7% μείωσης του κινδύνου.  

Ο κίνδυνος για θάνατο από γαστρεντερική νόσο ήταν 59% ελαττωμένος για όσους άνδρες πίνουν τρεις και άνω κούπες την ημέρα και 40% ελαττωμένος για τις γυναίκες.  

Επίσης φάνηκε θετική επίδραση του καφέ στον κίνδυνο θανάτου από καρδιαγγειακή νόσο, κυρίως αγγειακά εγκεφαλικά επεισόδια, ειδικά στις γυναίκες. Για τους άνδρες σε αυτόν τον τομέα καταγράφηκε μικρή ελάττωση του κινδύνου σε όσους πίνουν αρκετό καφέ. 

Συνολικά τα αποτελέσματα ήταν παρόμοια για τον κλασικό καφέ και τον ντεκαφεινέ.  

Παρόμοια ήταν και τα αποτελέσματα της επιδημιολογικής μελέτης MEC (Multiethnic Cohort) στην οποία παρακολουθήθηκαν 185.000 άνθρωποι από το Πανεπιστήμιο της Hawaii. Οι ερευνητές κατέληξαν ότι η υψηλότερη κατανάλωση καφέ σχετίζεται με ελαττωμένο κίνδυνο θανάτου σε ΑφροΑμερικανούς, Γιαπωνέζους, Λατίνους και λευκούς.  

Οι συγγραφείς αναφέρουν ότι η κατανάλωση καφέ είναι ένα σύνθετο φαινόμενο και ότι ο καφές περιέχει πληθώρα βιοενεργών παραγόντων. Άρα μπορεί τελικά η θετική του επίπτωση να οφείλεται σε άλλα συστατικά και όχι στην καφεΐνη αυτή καθαυτή.  

Πηγή: Medscape 

Στείλτε μας τα άρθρα σας στο [email protected]
Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο "Triklopodia.gr", μπορεί να μας ενημερώσει, στο "[email protected]" ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα. Στην Τρικλοποδιά ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .

Παρόμοια Άρθρα

Έρχονται Βραχιολάκια….
Slider

Έρχονται Βραχιολάκια….

by admin
2 ημέρες ago
Αποκάλυψη Τάκερ: Γιατί FDA και NIH επέβαλλαν λόκνταουν και λοιπά μέτρα για τον κορωνοϊό. Πάντως όχι για αυτό που νομίζετε.
ΥΓΕΙΑ

Αποκάλυψη Τάκερ: Γιατί FDA και NIH επέβαλλαν λόκνταουν και λοιπά μέτρα για τον κορωνοϊό. Πάντως όχι για αυτό που νομίζετε.

by admin
2 ημέρες ago
Στο “κόκκινο” ο πλανήτης! Νέα μετάλλαξη του Έμπολα σκοτώνει έναν στους δύο
Slider

Στο “κόκκινο” ο πλανήτης! Νέα μετάλλαξη του Έμπολα σκοτώνει έναν στους δύο

by admin
4 ημέρες ago
Πάτρικ Σουν-Σιονγκ για εμβόλια Covid: «Για πρώτη φορά βλέπω παιδιά 8, 9 και 10 ετών με καρκίνο του παχέος εντέρου»!
Slider

Πάτρικ Σουν-Σιονγκ για εμβόλια Covid: «Για πρώτη φορά βλέπω παιδιά 8, 9 και 10 ετών με καρκίνο του παχέος εντέρου»!

by admin
4 ημέρες ago
Next Post
ΜΙΑ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ : ΠΛΑΝΗ Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ; ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΕΚΛΑΒΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΩΣ ΠΡΟΦΗΤΕΥΟΜΕΝΟ ;

ΜΙΑ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ : ΠΛΑΝΗ Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ; ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΕΚΛΑΒΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΩΣ ΠΡΟΦΗΤΕΥΟΜΕΝΟ ;

ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ : ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΜΑΛΤΑΜΠΕ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ … Κανένα εμβόλιο χωρίς την συναίνεση των ανθρώπων…

ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ : ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΜΑΛΤΑΜΠΕ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ ... Κανένα εμβόλιο χωρίς την συναίνεση των ανθρώπων…

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ [email protected]

Newsletter

Ενημερώσου πρώτος για τα τελευταία μας άρθρα, ειδήσεις και εκπληκτικές προσφορές! Μείνε συντροφιά με την πιο ανεβαστική πηγή πληροφοριών και ανακαλύψεις. Η περιπέτεια ξεκινάει με ένα κλικ!.
SUBSCRIBE

Κατηγορίες

Χρήσιμα Links

  • Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος
  • Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ)
  • Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών
  • Ελληνική Εθνική Οδική Βοήθεια (ΕΕΟΒ)
  • Σελίδα Εργασίας του ΟΑΕΔ

Ποιοι είμαστε

Καλωσορίσατε στον κόσμο της Τρικλοποδιας, της πιο ανεβαστικής πηγής ειδήσεων που αναδεικνύει τον ευφάνταστο τρόπο που αντιμετωπίζουμε τα γεγονότα! Εδώ και 15 χρόνια, παρέχουμε μια μοναδική μίξη από ειδήσεις, χιούμορ και θετική ενέργεια. Στον κόσμο μας, τίποτα δεν είναι υπερβολικό και καμία είδηση δεν είναι "απλή". Είμαστε μια εναλλακτική πηγή ειδήσεων, προσφέροντας μια δροσερή προοπτική σε έναν κόσμο που ποτέ δεν σταματά να εκπλήσσει!

  • Ποιοι είμαστε
  • Διαφήμιση στη τρικλοποδιά

© 2009 - 2023 Triklopodia.gr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΝΕΑ ΤΑΞΗ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

© 2009 - 2023 Triklopodia.gr