Παρατηρείστε, κάθε καθεστωτικό ΜΜΕ όταν ανακοινώνει ένα νέο μέτρο. Αμέσως από κάτω μπαίνει ο υπότιτλος: «Ποιοι κερδίζουν και ποιοι χάνουν».
διασπά την κοινωνική συνοχή, αποσπά την προσοχή από το μέτρο αυτό καθαυτό και οδηγεί ατομικά τους πολίτες να δουν αν είναι από τους κερδισμένους ή τους χαμένους στο συγκεκριμένο μέτρο. Ταυτόχρονα προκαλείται κοινωνικός διχασμός και κοινωνικός αυτοματισμός.






