Όπως είδαμε χθες υπήρξε εισήγηση των ειδικών προς το υπουργείο Παιδείας για να φορούν μάσκα οι μαθητές από το νηπιαγωγείο και σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, την οποία η κυβέρνηση αποδέχθηκε.
«Την αποδεχόμαστε» είπε η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, παραπέμποντας για τις επιμέρους λεπτομέρειες στις ανακοινώσεις της Δευτέρας.
Ο Δημοσθένης Λιακόπουλος και το el.gr αναρωτήθηκαν (ΕΔΩ) ποιος θα αναλάβει το κόστος για τις μάσκες, τις οποίες θα φορούν καθημερινά τα παιδιά.
Σήμερα, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό OPEN, η υπουργός Παιδείας δήλωσε πως δεν θα καλύψει το Κράτος αυτό το κόστος, καταγράφοντας πάντως την ανησυχία του δημοσιογράφου, ο οποίος έθεσε το ερώτημα.
Συγκεκριμένα, ο δημοσιογράφος ρωτά την κα Κεραμέως «ποιος θα καλύψει το κόστος της υποχρεωτικής χρήσης», με την υπουργό να απαντά (δείτε στο 2.11 του βίντεο):
«Ήδη όπως ξέρετε, παντού σε όλες τις εκφάνσεις της καθημερινότητάς μας, φοράμε μάσκα. Άρα λοιπό αυτό (σ.σ. το κόστος της μάσκας στα σχολεία) επαφίεται στην ατομική ευθύνη του καθενός και της κάθε μιας να έχει μία υφασμάτινη μάσκα, η οποία πλένεται και μπορεί να χρησιμοποιείται σε καθημερινή βάση».
«Η οδηγία είναι λοιπόν μόνο για υφασμάτινη μάσκα;», ρωτήθηκε στην συνέχεια η υπουργός.
«Όχι, οι ειδικοί θα βάλουν ειδικές οδηγίες για την ενδεδειγμένη χρήση της μάσκας», σημείωσε η κα Κεραμέως, η οποία έδειξε να βρίσκεται σε δύσκολη θέση σχετικά με το κόστος της μάσκας, το οποίο, μέχρι στιγμής, δεν δέχεται να αναλάβει το Κράτος.
Ο δημοσιογράφος επέμεινε στο θέμα του κόστους της μάσκας, το οποίο, όπως δήλωσε, είναι σημαντικό για πάρα πολλές οικογένειες, με την υπουργό να αναφέρει πως το «καταγράφουμε» και πως «οι αρμόδιες επιτροπές και αρχές θα το εξετάσουν».
Επίσης η κα Κεραμέως είπε πως «η χρήση της μάσκας θα είναι υποχρεωτική στους εσωτερικούς χώρους. Στους εξωτερικούς θα είναι μόνο αν υπάρχει συνωστισμός… Στους εξωτερικούς, στη γυμναστική ή στα διαλείμματα κ.ο.κ. δε θα χρειάζεται τα παιδιά, οποιασδήποτε ηλικίας να φοράνε μάσκα», τόνισε χαρακτηριστικά.
ΦΩΤΟ eurokinissi




