Γράφει η Θεοδωροβία Πλακά
Με σεβασμό σε ό,τι αναφέρει στο παρακάτω κείμενο η Ομάδα Υψηλής Αστυνόμευσης ,ας μου επιτραπεί να γράψω την άποψή μου….
Αν ανατρέξετε στο προφίλ μου στο fb θα διαβάσετε μία σχετική ερώτησή μου με το ποιοί αποτελούν αυτή την ομάδα?…
Και τούτο διότι παρακολουθώ στενά τα όσα κατά διαστήματα δημοσιεύουν με πολύ ενδιαφέρον, αλλά πολλές απορίες….
Σήμερα ήρθε η απάντηση ,την οποία ομολογουμένως …





