Μετά τα όσα ζήσαμε την προηγούμενη χρονιά με κλειστούς ναούς τις Άγιες ημέρες του ΠΑΣΧΑ , που συνοδεύτηκαν με διώξεις χριστιανών και άλλα κακόδοξα και ανίερα , φέτος η ανακοίνωση (από τον κύριο που παριστάνει ακόμη τον αρχιεπίσκοπο) ,της μετάθεσης της Αναστάσιμης Θείας Λειτουργίας , βάλλει κατά της πίστης μας (δεν είναι τόσο απλό θέμα η αλλαγή ώρας της Ακολουθίας της Παννυχίδος ) παραβιάζοντας τους ιερούς κανόνες και ξεχειλίζει το ποτήρι την υπομονής .
Δια τούτο αποστέλλεται με ανοικτή επιστολή :
– ΠΡΟΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΙΣ –
Η ΠΡΟΤΡΟΠΗ
Δώστε εντολή στους ιερείς ,να τελέσουν κανονικά την ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΗ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ .
Δεν είναι δυνατόν να ψαλλεί το ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ στις 9 μ.μ. του Μ. Σαββάτου , όταν ο ΚΥΡΙΟΣ είναι ακόμη εν τω Άδη και παράλληλα εορτάζετε το Εβραϊκόν Φάσκα .
Τον δρόμο τον έδειξαν οι Επίσκοποι Κυθήρων …και Κερκύρας.
Εάν δεν το πράξετε θα είστε έκπτωτοι και δεν θα έχετε καμία αναγνώριση από τον Ελληνικό λαό .
Ο χρόνος τελειώνει …
΄΄ μην μείνετε έξω του νυμφώνος χριστού ΄΄
ΚΑΛΗ ΦΩΤΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ
+++ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ +++ ΕΛΛΗΝΕΣ
+++ ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ +++ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ
ΥΓ. Οι παραπομπές αποσκοπούν ώστε την ύστατη στιγμή ,να πάρετε την σωστή απόφαση , διαφορετικά …
΄΄ φοβερόν το εμπεσείν εις χείρας Θεού Ζώντος ΄΄
ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ




