Που να γνώριζε ο μπαρμπΑλέξανδρος πως θα’ρθουν χρόνια που η Ανάσταση και το Χριστός Ανέστη δεν θα εψάλλετω μετά τα μεσάνυχτα αλλά με το ορνιθοϋπνι της παραμονής μαζί με το Εβραϊκό Φάσκα !!!!
ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (1892)
« Ήτο ήδη ως δύο μετά τα μεσάνυκτα, όταν ο παπ’ Αγγελής και οι αιπόλοι του έφθασαν εις την Παναγίαν την Δομάν. …
Εν ριπή οφλαλμού εφωταγωγήθη το παρεκκλήσιον, και οι ποιμενίδες ήναψαν πάμπολλα κηρία εις τα δύο μανουάλια, και ανάψασαι πυρ εις το υπήνεμον…
Περί το λυκαυγές, έληξεν η λειτουργία, και ο ουρανός πορφυρίζων εκεί προς ανατολάς έσμιγε με την θάλασσαν κυανήν απλουμένην κάτω, η δε σελήνη ωχρίασε και τα ολίγα άστρα ανά έν έσβηναν τρέμοντα εις τον αιθέρα.
Γ.Κ.




