Καλές οι γεωπολιτικές αναλύσεις ,σε “πνευματικό ” επίπεδο ,Με σκοπό να υποθέσουμε τις εξελίξεις και να μην μας έρθουν βαριές και δύσκολες .Ο σκοπός δεν είναι να κάνουμε τους πονηρούς ή τους έξυπνους στους άλλους ..
Εγώ τα ήξερα ή τα διάβασα κ.α
Ο σκοπός είναι , να έρθουμε εμείς πρώτα κοντά στον ΘΕΟ και όποιος θέλει και ακούει ,να του πούμε και εμείς δύο λόγια από την “καρδία ” μας, για να τον βοηθήσουμε ,να τον ξαλαφρώσουμε ,να τον δυναμώσουμε .
Να του πετάξουμε έναν “σπόρο ” πίστης και ανάγκης επιστροφής στον ΘΕΟ και αν “φυτρώσει ” φύτρωσε .
Εδώ ο ίδιος ο ΘΕΟΣ κατέβηκε και δεν πείστηκαν όλοι .Αυτό είναι ένδειξη όχι της αδυναμίας του ,αλλά της δικής μας…
Ο άνθρωπος είναι πλάσμα ΘΕΟΥ και πρέπει να υπακούει σε αυτόν και να παραμένει κοντά του ,μακριά του “δαιμονίζεται ” καταστρέφεται.. .
Η “πνευματική ” μας ενδυνάμωση είναι αναγκαία ,έλα ντε όμως που “τυφλωμένοι ” από τον σατανά, φροντίζουμε την σαρκική μας καλοπέραση..
Παλαιότερα ασχολούμενος δυστυχώς (υπέφερα ) και ευτυχώς (βοηθάω από εμπειρία ) με διάφορα άλλα “ρεύματα” συσκότισης του “πνεύματος ” διάβαζα βιβλία έβλεπα βίντεο “πνευματικής αφύπνισης ” για να αφυπνίσω το πνεύμα μου ..του Εckhart Tolle του Allan Watts ,του Coelho και διάφορων άλλων “πεφωτισμένων ” ( είναι αμέτρητοι πλέον … )Αφύπνιση με δαίμονες δεν γίνεται …
Αυτό με έκανε γνώστη και της αντίπερα όχθης και της ύπουλης καταστροφής που επιτελεί στην ψυχή και το πνεύμα μας .
Απλά να περιμένετε να δείτε, ποιο θα είναι το τέλος του καθενός…όπως του Άλιστερ Κρόουλι , και ο Coelho που παριστάνει τον σοφό ,έχει κάνει τρελοκομείο και έχει παρελθόν στον σατανισμό … το ξέρατε ,όχι (τον αφήνει το δαιμόνιο δεν τον αφήνει..)
Όλους αυτούς τους κατευθύνουν “ακάθαρτα πνεύματα” … τα οποία και μετά θα τους ξεκάνουν
Έχουμε και Έλληνες και Ελληνίδες σαν και δαύτους μην γελιέστε ,θα τους καταλάβετε από το φευγάτο αλαζονικό ύφος .. στο χέρι σας είναι να τους αναζητήσετε και να τους αποφύγετε …
Το κύριο μήνυμα τους
“Ζήσε το τώρα ” πάνω από όλα το ΕΓΩ σου ,αγάπα τον εαυτό σου..
Οι ιστοσελίδες “πνευματικής αφύπνισης ” προτείνουν τρόπους θεραπείας της ψυχής ,τρόπους να γεμίσει το κενό ,με επίκεντρο το ΕΓΩ
Βέβαια υπό την υποβοήθηση των βιβλίων που πρέπει συνεχώς να αγοράζεις και να τους πλουτίζεις ,τις επισκέψεις που πρέπει να κάνεις για ψυχανάλυση και των πνευματικών θεραπευτών ,που δεν έχουν ιδέα τι είναι και που βρίσκεται η ψυχή .
Γνωρίζουν καλά που βρίσκεται το “πορτοφόλι ” μας και μην τολμήσεις να τους κοντράρεις ..
Ζητήστε ΔΩΡΕΑΝ βοήθεια ….η δωρεάν βοήθεια δίνεται μόνο εκεί που υπάρχει ΕΛΕΟΣ και όχι συμφέρον
Στο τέλος για τα φάρμακα που θα χρειαστούμε …γιατί θα τα χρειαστούμε .Όσοι δεν “μετανοήσουμε ” εγκαίρως ..
Εκεί θα είναι η καταστροφή σου και ο δρόμος χωρίς εύκολη επιστροφή ,μέσα στο σκοτάδι …
Πάμπλουτοι όλοι αυτοί, συγγραφείς ,εκδότες ,ψυχολόγοι ,ψυχίατροι , φαρμακευτικές ,εταιρίες γκουρού και γκουρούδες κάθε είδους
Αυτός ο πασίγνωστος γκουρού ” OSHO “είχε ένα στόλο από Rolls-Royce και ένα χαρέμι από σαγηνεμένες γυναίκες ,να ικανοποιεί τον στρατό των “δαιμόνων” που είχε μέσα του .
Ακόμα βγάζουν χρήματα από το “ίδρυμα ” του ,είμαστε για γέλια .
Για όσους βλέπουμε αγίους και σωτήρες σε αυτούς ,είναι επειδή απο μέσα μας λείπει η “χάρη ” του ΘΕΟΥ και κατοικεί το δαιμονικό σκοτάδι της καταστροφής .Τα “πνευματικά ” μας μάτια και αυτιά κλειστά .
Αμέτρητοι “δαίμονες ” κερδίζουν από τον δικό μας πόνο και την επιμονή μας να στεκόμαστε μακριά από τον ΘΕΟ .ΕΜΕΙΣ ΦΤΑΙΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ
Τους νοιάζει νομίζεις να θεραπευτείς ;
Αδελφοί ένα βιβλίο είναι απαραίτητο ,μπορείς να το βρεις και δανεικό ,αυτός που το έχει στο σπίτι του και το διαβάζει .Ευχαρίστως το “μοιράζεται ” με έναν συνάνθρωπο του και ας μην το πάρει ποτέ πίσω ,αυτός ξέρει γιατί…
Η ΑΓΊΑ ΓΡΑΦΗ .
Θεωρώ υποχρέωση μου ,με τον καλύτερο τρόπο που μπορώ , να σας προειδοποιήσω .
Αυτό το άθεο με πλαστούς θεούς “ρεύμα” της πνευματικής αφύπνισης του ΕΓΩ ,οδηγεί στις πύλες της “κόλασης ”
την ψυχή ,το “πνεύμα μας .Εγώ επέστρεψα όχι μόνος μου ,με την βοήθεια του ΘΕΟΥ και κάνοντας απλά μία επιλογή .
Θα το καταλαβαίνεται οι περισσότεροι από τους “καρπούς ” αυτής της διδασκαλίας ,μια ψεύτικη επιφανειακή ειρήνη ,σαν μια “βόμβα” που ζει και κρύβεται μέσα σας ,έτοιμη να σκάσει .
Η διαφορά της ειρήνης που προσφέρει ο “Λόγος του αληθινού Τριαδικού ΘΕΟΥ ” είναι ότι αυτή η εσωτερική ειρήνη δεν ταράζεται και βόμβα να γίνεις απ’έξω .
Καλή φώτιση
“Πάντα ἰσχύω ἐν τῷ ἐνδυναμοῦντί με Χριστῷ”
” Μαχόμενος Ορθόδοξος Έλληνας “
«Αγρυπνείτε και προσεύχεσθε»
” ΜΑΧ.Ο.Μ.Ε “
Μαχόμενη .Ορθόδοξη . Μητέρα. Ελλάδα





