• Ποιοι είμαστε
  • Διαφήμιση στη τρικλοποδιά
Κυριακή, 28 Ιουνίου, 2026
  • Login
No Result
View All Result
Your text
Triklopodia
  • ΡΟΗΗΟΤ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ
    • ΜΜΕ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΝΕΑ ΤΑΞΗ
    • ΔΙΑΣΤΗΜΑ
    • ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
    • ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ
    • ΕΠΙΒΙΩΣΗ
    • ΜΑΣΟΝΙΑ
    • ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ
    • Α.Τ.Ι.Α
    • ΜΥΣΤΗΡΙΑ
    • ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • ΡΟΗΗΟΤ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ
    • ΜΜΕ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΝΕΑ ΤΑΞΗ
    • ΔΙΑΣΤΗΜΑ
    • ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
    • ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ
    • ΕΠΙΒΙΩΣΗ
    • ΜΑΣΟΝΙΑ
    • ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ
    • Α.Τ.Ι.Α
    • ΜΥΣΤΗΡΙΑ
    • ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
No Result
View All Result
Triklopodia
No Result
View All Result
Γίνε μέλος στην κοινότητα της Triklopodia στο Viber και μάθε πρώτος τις εξελίξεις!
Μπες στην κοινότητα
Home ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

ΜΙΑ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ : ΟΥΑΙ ΗΜΙΝ…

6 έτη ago
in ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ, ΜΙΑ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ
0
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add triklopodia.gr on Google

ΚΑΙ ΟΧΙ! ΔΕΝ ΞΕΧΑΣΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ ΤΟ “ΗΜΙΝ” ΜΕ ΗΤΑ. ΑΠΛΩΣ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΟΛΙΓΟΠΙΣΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΑΝΕΧΘΗΚΑΜΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΜΑΣ ΕΠΕΒΑΛΕ ΕΛΕΩ ΚΟΡΩΝΟΙΟΥ ΤΟ ΣΚΥΛΟΛΟΙ, ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΗ ΔΥΣΜΟΙΡΗ ΑΥΤΗ ΧΩΡΑ!

ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΩ:
ΟΥΑΙ ΗΜΙΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ…

ΠΟΥ ΑΝΕΧΘΗΚΑΜΕ, ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ…

ΠΟΥ ΑΝΕΧΘΗΚΑΜΕ, ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΟΥΤΕ ΤΙΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΕΣ ΤΗΣ Μ. ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΕΙΡΩΜΕΝΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΜΑΣ…

ΠΟΥ ΑΝΕΧΘΗΚΑΜΕ, ΝΑ ΜΗ ΣΥΡΡΕΥΣΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΟΥΤΕ ΕΣΤΩ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΒΟΘΡΟΚΑΝΑΛΑ…

ΠΟΥ ΑΝΕΧΘΗΚΑΜΕ, ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΑΝΕΞΟΜΟΛΟΓΗΤΟΙ ΚΑΙ ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΟΙ ΓΙΑ ΜΗΝΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ, ΑΦΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΜΕ ΤΟΥΣ “ΕΓΚΡΙΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ”, ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΑΝ, ΟΤΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΙΕΡΕΑ, ΤΟ ΠΕΤΡΑΧΗΛΙ ΚΑΙ Η ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΒΡΙΘΟΥΝ ΚΟΡΩΝΟΙΟΥ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΒΙΩΝ…

ΠΟΥ ΑΝΕΧΘΗΚΑΜΕ, ΝΑ ΛΕΙΨΟΥΜΕ ΟΧΙ ΤΡΕΙΣ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ (;) ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ Ή ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ…

ΠΟΙΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ; ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΓΝΩΣΤΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ ΑΛΛΑ ΑΣ ΔΑΝΕΙΣΤΩ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΙΣΑΝΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑΤΙΣΤΗΣ ΠΑΥΛΟΥ ΚΑΤΑ ΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ:

“Η Εκκλησία μας έχει καθορίσει, «ο χριστιανός ο οποίος επί τρεις συνεχόμενες Κυριακές δεν εκκλησιάζεται αφορίζεται». Τελείωσε η σχέση του με την Εκκλησία. Αυτό λένε οι κανόνες της Εκκλησίας. Γιατί το λένε; Γιατί, πρώτα – πρώτα το ότι δεν εκκλησιαζόμαστε δείχνει εγωισμό. Δείχνει τι, δηλαδή. Ότι εγώ θα περάσω τη μέρα μου καλά και δεν χρειάζομαι κανένα Θεό. Αυτό σημαίνει, όταν χτυπάει η καμπάνα και εμείς κοιμόμαστε ή κάνουμε άλλα πράγματα.
Καμπάνα είναι η φωνή του αγγέλου που μας καλεί. Αν εμείς δεν την ακούμε ή την ακούμε και κάνουμε πως δεν την ακούμε, αυτό δείχνει ότι δεν μας ενδιαφέρει ο Θεός. Δεν μας ενδιαφέρει η χάρη του.”

ΛΕΤΕ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΙΓΗΣΑΝ ΟΙ ΚΑΜΠΑΝΕΣ; ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΙΘΥΝΟΝΤΕΣ ΘΕΛΗΣΑΝ, ΝΑ ΦΙΜΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΓΕΛΟ; ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΔΕΧΘΗΚΑΜΕ ΩΣ ΦΙΛΗΣΥΧΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ;

ΑΛΛΑ; ΤΙ ΕΠΡΕΠΕ, ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ; ΔΕΝ ΞΕΡΩ! ΛΕΩ: ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ, ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ, ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΑΝ, ΟΤΙ, ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΘΡΟ, ΘΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ; ΚΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ:
“Αδυνατώ να λείψω δύο συνεχόμενες Κυριακές από την εκκλησία , ας με σκοτώσουν…”

ΕΜΑΣ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕ ΘΑ ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΝΑΝ! ΔΕ ΦΘΑΣΑΜΕ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ! ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΑΣ ΕΚΟΒΑΝ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑΤΑΚΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΛΟ! ΠΟΥ, ΑΝ ΗΜΑΣΤΑΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΞΕΧΥΝΟΜΑΣΤΑΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ, ΟΙ ΦΙΛΤΑΤΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΘΑ ΛΟΥΦΑΖΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΤΑ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΛΙΑ…

ΑΛΛΑ, ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΩΝΟΜΑΤΗ ΦΙΛΗ ΜΕΣΩ ΤΡΙΚΛΟΠΟΔΙΑΣ ΑΝΝΑ Δ., ΟΠΟΙΟΣ ΔΕ ΘΕΛΕΙ, ΝΑ ΖΥΜΩΣΕΙ, ΔΕΚΑ ΜΕΡΕΣ ΚΟΣΚΙΝΙΖΕΙ… ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ: ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΙ ΕΝΑ ΚΑΡΟ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ, ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥΣ ΠΗΓΑΖΟΥΝ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ! ΟΠΩΣ;
ΜΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ, ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΗΤΑΝ ΚΛΕΙΔΑΜΠΑΡΩΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΚΟΡΩΝΟΠΛΗΚΤΟΙ ΣΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΤΟΥΣ! ΕΣΤΩ ΚΙ ΕΤΣΙ ΟΜΩΣ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΘΑ ΜΕΤΡΟΥΣΕ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΜΑΣ! ΔΗΛΑΔΗ;
ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ “ΕΝΑΣ ΑΣΚΗΤΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ”:
“Κάποτε τον Άγιο Νήφωνα (Επίσκοπο Κωνσταντιανής της κατ’ Αλεξάνδρειαν) τον βασάνισε ο εξής λογισμός:
«Μήπως, αντί να τρέχω στους ναούς, είναι καλύτερα να κάθομαι σ’ ένα μέρος και να ζητάω το έλεος του Θεού;».
Δεν άργησε ο φιλάνθρωπος Θεός να του αποκαλύψει, ότι κάθε φορά πού ένας άνθρωπος πάει σε εκκλησία για να προσευχηθεί, είτε μέρα είναι είτε νύχτα, τα βήματά του μετριούνται από τούς αγίους αγγέλους, για να μετατραπούν σε ουράνιο μισθό την ημέρα της Κρίσεως.”

ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ! ΚΑΙ, ΑΝ ΤΩΡΑ ΦΟΒΗΘΗΚΑΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ, ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ, ΤΙ ΕΧΕΙ, ΝΑ ΓΙΝΕΙ, ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΔΙΩΓΜΟΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ! ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ! ΠΩΣ ΕΙΠΑΤΕ; ΟΡΙΣΤΕ; ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ; ΧΑΧΑ! ΚΑΛΟ! ΟΥΤΕ ΤΑ ΟΣΑ ΖΗΣΑΜΕ ΘΑ ΠΙΣΤΕΥΑΜΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΥΣ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΜΑΣ, ΟΤΙ ΘΑ ΣΥΝΕΒΑΙΝΑΝ ΠΟΤΕ…
ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΞ ΗΜΩΝ ΤΩΝ “ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ”…
ΕΔΩΣΑΝ ΡΕΣΙΤΑΛ ΟΛΙΓΟΠΙΣΤΙΑΣ ΦΟΒΟΥΜΕΝΟΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΑΙΡΗ ΖΩΟΥΛΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ…
ΞΕΧΑΣΑΝ ΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΘΕΟ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΠΟΝΤΙΚΟΜΑΜΗ, ΤΟ ΣΩΤΗΡΗ ΚΑΙ ΚΡΕΜΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΤΙΣ 6…

ΕΝΑΝΤΙΩΘΗΚΑΝ ΣΤΙΣ ΛΙΓΕΣ ΦΩΤΕΙΝΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΙΕΡΕΩΝ, ΠΟΥ ΟΡΘΩΣΑΝ ΤΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΗΓΑΝ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟ ΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ…

ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΝ ΜΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΡΟΥΦΙΑΝΕΨΑΝ ΟΣΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΥΣ ΤΑ ΑΨΗΦΗΣΑΝ ΜΙΜΟΥΜΕΝΟΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΔΩ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ ΕΠΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ…

ΕΚΑΝΑΝ ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ, ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΚΑΤ’ ΕΥΦΗΜΙΣΜΟΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ, ΑΦΟΥ “ΕΠΙΣΤΑΜΑΙ” ΣΗΜΑΙΝΕΙ “ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΛΑ” ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΠΑΙΟΝΤΕΣ, ΟΙ ΦΟΥΦΟΥΤΟΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΥΓΕΙΑΣ, ΤΟΥ ΧΑΡΒΑΡΝΤ ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΥΤΩΝ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ “ΕΓΚΡΙΤΟΣ” ΛΟΙΜΩΞΙΟΛΟΓΟΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΠΕΔΕΙΞΑΝ ΕΙΝΑΙ:

1. ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ, ΑΦΟΥ ΟΙ ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΔΙΝΑΝ ΚΑΙ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΜΕΧΡΙ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑΣ…

2. ΣΤΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΗ ΕΝΑ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΜΕΝΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΤΗΣ ΓΗΣ, ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΗΣΑΝ …

ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ, Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ “ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ” ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΕΜΠΕΔΩΣΕΙ, ΟΤΙ Η ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΣΟΥΣ ΚΟΡΩΝΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝ ΓΛΥΤΩΣΟΥΝ, ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΤΟΥΣ ΔΕ ΓΛΥΤΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΚΑΙ ΟΤΙ “ΦΟΒΕΡΟΝ ΤΟ ΕΜΠΕΣΕΙΝ ΕΙΣ ΧΕΙΡΑΣ ΘΕΟΥ ΖΩΝΤΟΣ”…

ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ, ΠΟΥ ΑΡΕΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΝΑ ΥΠΟΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΗΓΕΣΙΑ ΕΙΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΤΕ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ. ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ Η “ΥΠΑΚΟΗ” ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΙΚΟΠΟ ΜΑΧΑΙΡΙ, ΑΝ ΟΧΙ ΠΑΓΙΔΑ, ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΜΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ, ΠΟΥ ΑΛΛΟΥ; ΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ!

Ή ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑ, ΠΟΥ ΕΙΠΕ, ΟΤΙ “ΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΑΣΕΒΕΣΤΕΡΟΙ ΟΛΩΝ”;

ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ, ΠΟΥ ΛΥΜΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ:
ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΜΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ, ΛΕΕΙ, ΤΗΣ “ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ”… (ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ)
ΑΙΡΕΤΙΚΟΤΑΤΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΠΟΥ ΕΚΔΟΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ…
ΣΙΓΗΝ ΙΧΘΥΟΣ ΚΑΙ ΣΙΩΠΗΛΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΩΝ “ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ”… (ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ)
ΠΡΟΤΡΟΠΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ, ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΝ “ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ”, ΓΙΝΟΜΕΝΟΙ ΔΩΡΗΤΕΣ ΑΙΜΑΤΟΣ… (ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ)
Ε – ΛΕ – ΟΣ…

ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΚΕΙΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΟΧΗ ΤΩΝ “ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ” ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ ΠΑΜΕ ΓΙΑ 17 ΜΑΙΟΥ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ, ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΝΑΟΙ. ΕΠΕΙΔΗ, ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΣΥΓΚΕΧΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΔΕΝ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ, ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ:
ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΕ ΚΕΡΑΜΕΩΣ: ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 17 ΜΑΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: ΔΕΝ ΥΠΕΙΣΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΙΣΤΗΣ, ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΙΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΛΙΟ.

ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ…
ΓΙΑΤΙ, ΑΝ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ, ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ, ΠΛΑΝΩΜΕΘΑ ΠΛΑΝΗΝ ΟΙΚΤΡΑ! ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ, ΝΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΚΡΥΠΤΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΧΩΡΩΝ, ΠΟΥ ΔΙΩΚΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΑΡΤΥΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥΣ!
ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ…
ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑΔΙΚΑ, ΚΕΝΤΡΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΑ…
ΟΠΟΤΕ, (ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ) ΦΙΛΕΝΑΔΕΣ, DON’T WORRY, BE HAPPY! ΘΑ ΠΑΜΕ ΚΟΥΚΛΑΡΕΣ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ!
YES!!!!!

ΑΝΝΑ ΠΑΓΚΡΑΤΗ
[email protected]

ΜΙΑ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ

ΥΓ 1: ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΚΕΡΑΜΕΩΣ:
Ματθαίος 27/κζ: 3-10:

“3. Τότε, ο Ιούδας, αυτός που τον παρέδωσε, βλέποντας ότι καταδικάστηκε, αφού μεταμελήθηκε επέστρεψε στους πρεσβύτερους τα 30 αργύρια, 4. λέγοντας: Αμάρτησα, επειδή παρέδωσα αθώο αίμα. Και εκείνοι είπαν: Και σε μας, τι; Αφορά εσένα.

5. Και ρίχνοντας τα αργύρια μέσα στον ναό, αναχώρησε· και φεύγοντας κρεμάστηκε.

6. Και οι ιερείς, παίρνοντας τα αργύρια, είπαν: Δεν επιτρέπεται να τα βάλουμε στο θησαυροφυλάκιο· επειδή, είναι τιμή αίματος. 7. Και αφού έκαναν συμβούλιο, αγόρασαν μ’ αυτά το χωράφι τού κεραμέα, για να θάβονται εκεί οι ξένοι. 8. Γι’ αυτό, το χωράφι εκείνο ονομάστηκε: Χωράφι αίματος, μέχρι τη σημερινή ημέρα.

9. Τότε, εκπληρώθηκε εκείνο που ειπώθηκε διαμέσου τού Ιερεμία τού προφήτη, που είπε: «Και πήραν τα 30 αργύρια, την τιμή που εκτιμήθηκε, τον οποίο εκτίμησαν οι γιοι Ισραήλ, 10. και τα έδωσαν στο χωράφι τού κεραμέα, καθώς ο Κύριος παρήγγειλε σε μένα»”.

ΥΓ 2: ΤΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ, ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΡΑΒΟΥΣΑ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΟΥ:

FΤο παρακάτω κείμενο δεν αγγίζει το δογματικό θέμα της Θείας Κοινωνίας. Τα δογματικά θέματα δεν προσφέρονται για την τηλεοπτική και διαδικτυακή αρένα ιδιαίτερα αυτή την περίοδο, ούτε πρέπει να γίνονται σημείο διχασμού της κοινωνίας και των πιστών κατά αυτό τον τρόπο. Το τρέχον ερώτημα για την Θεία Κοινωνία είναι το ακατάλληλο ερώτημα την ακατάλληλη στιγμή.
«Μπορεί να κολλήσει κάποιος κορωνοϊό από την Θεία Κοινωνία ή όχι;»

Ένα ερώτημα το οποίο βρίσκεται στο επίκεντρο αυτό το διάστημα.
Πολλοί συμπολίτες μας ανησυχούν. Οι πιστοί, όμως, προτάσσουν την ακράδαντή τους πίστη πως αποκλείεται να κολλήσει κάποιος κάποια ασθένεια από την Θεία Κοινωνία, καθώς η Θεία Κοινωνία είναι «φάρμακο αθανασίας» και «κολλάς μόνο Χριστό».
Είναι, όμως, αυτό το ερώτημα εύλογο και χρήσιμο σε αυτή φάση που περνάμε;

Το πρόβλημα δεν είναι η Θεία Κοινωνία, αλλά το όλο περιβάλλον. Ποιος μπορεί να εγγυηθεί πως κανείς δεν θα κολλήσει από το όλο περιβάλλον του ιερού ναού; Ή ποιος μπορεί να εγγυηθεί πως ο κορωνοϊός δεν θα μεταδοθεί από την αναπνοή του πιστού στον ιερέα ή το αντίθετο, τη στιγμή που για να κοινωνήσει ο πιστός βρίσκεται σε πολύ κοντινή απόσταση από τον ιερέα; Υπάρχει κάποιο δόγμα για αυτά ή φέρουμε μαγικές αντιλήψεις που ποτέ έως τώρα δεν έχουν καταγραφεί στην πίστη μας;
Υπάρχουν πολλές «ευκαιρίες» να κολλήσει κάποιος τον κορωνοϊό και αν θα νοσήσει κάποιος, δεν μπορεί να γνωρίζει ούτε πού, ούτε πώς κόλλησε.

Άραγε, αν θα κοινωνήσει κάποιος και κολλήσει κορωνοϊό οπουδήποτε, δεν θα προκληθεί αναστάτωση καταρχάς μέσα στην οικογένειά του αν νοσήσουν όλοι; Μήπως δεν θα ταλανιστεί η σχέση των συζύγων; Μήπως και ο ίδιος ο νοσήσας δεν κινδυνεύει να απωλέσει την πίστη του;

Μήπως, επειδή τόσο εμμονικά «κολλήσαμε» στο ερώτημα τού αν κολλάμε κάτι από τη Θεία Κοινωνία, αν κάποιος που έχει κοινωνήσει νοσήσει από τον ιό, αυτό θα αποδοθεί αποκλειστικά στην Θεία Κοινωνία, προκαλώντας σκάνδαλο μέσα στο σώμα των πιστών;

Μήπως είμαστε τυφλωμένοι από έπαρση και δεν μπορούμε να δούμε την πραγματικότητα;

Μήπως ο Θεός «θα επιτρέψει» να συμβεί το μοιραίο, ώστε να αποκτήσουμε επιτέλους ταπεινοφροσύνη, να Του ομοιάσουμε και να Τον κοινωνήσουμε πραγματικά; Διότι, αν κοινωνούσαμε υπερήφανοι, θα κοινωνούσαμε προς καταδίκη της ψυχής μας.

Μήπως το όλο ερώτημα είναι μια παγίδα του πονηρού για να μας απομακρύνει τη σκέψη από τα ουσιώδη;

Μήπως είναι μια λογική παγίδα το ερώτημα, ώστε να νικήσει ο διχασμός στη θέση της Ανάστασης;

Ας μην ξεχνάμε πως και ο Κύριος Ιησούς δεν απαντούσε στα ερωτήματα που ετίθεντο με πονηρό τρόπο είτε στους πειρασμούς στην έρημο είτε στις συνομιλίες του με τους ανθρώπους, που προσπαθούσαν να τον παγιδέψουν.

Η Θεία Κοινωνία δεν είναι μέσο αντίδρασης και επίδειξης υπερηφάνειας.

Η Θεία Κοινωνία δεν είναι «ανθρώπινο δικαίωμα» για να διεκδικείται, αλλά δωρεά, παραχώρηση, συγκατάβαση από το Θεό.

Η Θεία Κοινωνία δεν είναι εργαλείο διαμάχης και συνδικαλιστικό εργαλείο για να χρησιμοποιείται για την αντιπαράθεση μεταξύ ανθρώπων.

Η Θεία Κοινωνία δεν είναι υλικό «φαρμακείο», ούτε «νοσοκομείο» αυτού του μεταπτωτικού κόσμου, δεν καταργεί τον σωματικό μας θάνατο στην παρούσα ζωή, αλλά είναι πηγή αθανασίας της ψυχής, πηγή αιωνίου ζωής.

Ανάσταση και αφθαρσία σωμάτων αναμένουμε μετά την Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου.

Εφόσον πιστεύουμε πως η Θεία Κοινωνία είναι Σώμα και Αίμα Χριστού και πως κοινωνούμε τον Χριστό, τότε, κατ’ επέκταση, κοινωνούμε και τα βασικά «χαρακτηριστικά» του Χριστού δηλαδή την πραότητα, την ειρήνη και την αγάπη. Αν προσερχόμαστε στο άγιο Ποτήριο με άλλες διαθέσεις, περισσότερο μάλλον κολαζόμαστε, παρά ωφελούμαστε! Αν χρησιμοποιούμε την Θεία Κοινωνία για αλλότριους σκοπούς, θα πρέπει να προβληματιστούμε μήπως βλασφημούμε.

Ας δεχθούμε, λοιπόν, όλοι αγόγγυστα ως «κανόνα» την προσωρινή ακοινωνησία που μας επιβλήθηκε άνωθεν μέσω της φύσεως – δημιουργίας του Θεού, που λειτουργεί με τους κανόνες που Αυτός έθεσε – και της δικής μας παράχρησής της. Άλλωστε, μήπως θα μπορούσαμε ενώπιον του Θεού να εμφανιστούμε αναμάρτητοι και να αντιδράσουμε για το άδικον του «κανόνος»;

Ας μην υπεκφεύγουμε των ευθυνών μας, δημιουργώντας φανταστικές ιστορίες για φανταστικούς εχθρούς, για φανταστικές διώξεις της πίστεως και πως δήθεν η κατάσταση δεν είναι κρίσιμη.

Ας μην αφήσουμε το πείσμα, ο εγωισμός, η αντίδραση και η εμπάθειά μας για τους «άλλους που θέλουν να θίξουν την πίστη μας» να μας τυφλώσουν ακολουθώντας πρόσω ολοταχώς την οδό της απωλείας σώματος και ψυχής συνάμα! Μόνο ο προαιώνιος εχθρός του ανθρώπου θα χαιρόταν από την απώλεια σωμάτων και ψυχών.

Ας καθαρίσουμε την καρδιά και τους λογισμούς μας για να μην πέφτουμε στις παγίδες του πονηρού. Αντί λοιπόν να αλληλοσπαραζόμαστε, ας συγκεντρωθούμε στον πραγματικό εχθρό, ο οποίος βρίσκει δίοδο δράσης μέσα από την εμπάθεια μας.

Εύχομαι με όλη μου την καρδιά καλή και πραγματική ανάσταση!
+αρχ. Βαρθολομαίος

Καθηγούμενος Ι. Μ. του Εσφιγμένου

Tags: slide
Στείλτε μας τα άρθρα σας στο [email protected]
Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο "Triklopodia.gr", μπορεί να μας ενημερώσει, στο "[email protected]" ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα. Στην Τρικλοποδιά ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .

Παρόμοια Άρθρα

ΗΛΙΑΣ Δ. ΚΑΛΛΙΩΡΑΣ: Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΗΜΕΡΑ, ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ (27/6/2026)
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

ΗΛΙΑΣ Δ. ΚΑΛΛΙΩΡΑΣ: Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΗΜΕΡΑ, ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ (27/6/2026)

by admin
7 ώρες ago
ΚΥΠΡΟΣ ΑΣΠΡΗΣ: ΟΔΗΓΟΥΜΑΣΤΕ ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΣΤΕΝΩΝ ΤΟΥ ΟΡΜΟΥΖ ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ;
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

ΚΥΠΡΟΣ ΑΣΠΡΗΣ: ΟΔΗΓΟΥΜΑΣΤΕ ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΣΤΕΝΩΝ ΤΟΥ ΟΡΜΟΥΖ ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ;

by admin
8 ώρες ago
Ηλίας Καλλιώρας: ΗΠΑ – Ιράν: Μνημόνιο μεταχρονολογημένου πολέμου! Καθ’ οδόν για τον τρίτο πόλεμο των ΗΠΑ με το Ιράν
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

Ηλίας Καλλιώρας: ΗΠΑ – Ιράν: Μνημόνιο μεταχρονολογημένου πολέμου! Καθ’ οδόν για τον τρίτο πόλεμο των ΗΠΑ με το Ιράν

by admin
10 ώρες ago
Αποστόλου: Άλλαξε ο Σαμαράς ή άλλαξε η Νέα Δημοκρατία;
Slider

Αποστόλου: Άλλαξε ο Σαμαράς ή άλλαξε η Νέα Δημοκρατία;

by admin
22 ώρες ago
Next Post
Χρήστος Μαντζιάρης : Οι αγγλογερμανοί εκδικούνται τον Καποδίστρια γιατί τους «την έφερε» στο Συνέδριο του Λάιμπαχ

Χρήστος Μαντζιάρης : Οι αγγλογερμανοί εκδικούνται τον Καποδίστρια γιατί τους «την έφερε» στο Συνέδριο του Λάιμπαχ

Ο Εβραιόδουλος-προδότης πολιτικός, παρέδωσε την Μικρά Ασία στους Τούρκους.

Ο Εβραιόδουλος-προδότης πολιτικός, παρέδωσε την Μικρά Ασία στους Τούρκους.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ [email protected]

Newsletter

Ενημερώσου πρώτος για τα τελευταία μας άρθρα, ειδήσεις και εκπληκτικές προσφορές! Μείνε συντροφιά με την πιο ανεβαστική πηγή πληροφοριών και ανακαλύψεις. Η περιπέτεια ξεκινάει με ένα κλικ!.
SUBSCRIBE

Κατηγορίες

Χρήσιμα Links

  • Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος
  • Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ)
  • Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών
  • Ελληνική Εθνική Οδική Βοήθεια (ΕΕΟΒ)
  • Σελίδα Εργασίας του ΟΑΕΔ

Ποιοι είμαστε

Καλωσορίσατε στον κόσμο της Τρικλοποδιας, της πιο ανεβαστικής πηγής ειδήσεων που αναδεικνύει τον ευφάνταστο τρόπο που αντιμετωπίζουμε τα γεγονότα! Εδώ και 15 χρόνια, παρέχουμε μια μοναδική μίξη από ειδήσεις, χιούμορ και θετική ενέργεια. Στον κόσμο μας, τίποτα δεν είναι υπερβολικό και καμία είδηση δεν είναι "απλή". Είμαστε μια εναλλακτική πηγή ειδήσεων, προσφέροντας μια δροσερή προοπτική σε έναν κόσμο που ποτέ δεν σταματά να εκπλήσσει!

  • Ποιοι είμαστε
  • Διαφήμιση στη τρικλοποδιά

© 2009 - 2023 Triklopodia.gr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΝΕΑ ΤΑΞΗ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

© 2009 - 2023 Triklopodia.gr