ΠΟΣΟ λίγοι, δειλοί ,ανεπαρκείς ,άνανδροι και άνυδροι από τα ναματα της λεβεντιας ειμαστε μπροστά στον ομολογητη της Θεοτοκου τον Ιατρο Νικόλαο Παπαδοπουλο.
Να αγιάσουν τα χεράκια του-όπως αγίασαν και του Αγίου Νικολάου – που μετα από τόσες ζωές που έσωσε στα χειρουργεία, τώρα σώζει και την υπόληψη της Ορθόδοξης πίστης μας.
π.Διονύσιος Ταμπάκης






Να ψηφίσουμε ολοι τον κ. Παπαδόπουλο ο Θεός να ευλογεί αυτόν και ολη την οικογένειά του. Στον δε να πάει στον βόρβορο της αιωνίου κολάσεως με όλη την παρέα του που τον υποστηρίζουν.
Τα εκτρώματα του συστήματος δεν κλείδωσαν κανέναν όταν σκότωσαν 57 ζωές, και εδώ κρατιέται μία αριστοκρατική ψυχή επειδή έσπασε κάποια τζάμια που από πίσω προστατεύανε σκουπίδια !!!