Τα πρώτα… απόνερα της ιερωσύνης των γυναικών – και μάλιστα και με γυναίκα Επίσκοπο στην Αγγλικανική Εκκλησία – είναι πλέον ορατά.
Δυστυχώς γυναίκες κληρικοί εισήγαγαν στην Χριστιανοσύνη τη χειρότερη μορφή φεμινισμού, σύμφωνα με πληροφορίες του ΕΚΚΛΗΣΙΑOnline, και ζητούν – άκουσον άκουσον! – να μην λέμε πια Ο ΘΕΟΣ, αλλά Η ΘΕΟΣ, σαν να πρόκειται για θηλυκό!
Η αιδεσιμώτατη Emma Percy, εφημέριος του Trinity College της Οξφόρδης πρόσθεσε ότι και η ανδρική και η γυναικεία γλώσσα πρέπει να χρησιμοποιούνται σε λειτουργίες στην εκκλησία. ..
ΥΓ.: ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ: ΤΟ ..ΘΕΙΑΦΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΕΝΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ!




