Όταν όμως ζητούμε να μας απαλλάξει από μία δοκιμασία, δίνει αυτά τα κτήματα σε άλλους και τα χάνουμε. Ενώ, αν κάνουμε υπομονή, θα μας δώσει και τόκο.
ΕΡΩΤΗΣΗ Ποιος είναι ο αριστερός λογισμός των εμμονικών με τις μάσκες και τα εμβόλια σε σχέση με αυτό που λέει ο Άγιος Παΐσιος;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ Εμείς φοράμε μάσκες και κάνουμε εμβόλια μην τυχόν και αρρωστήσουμε, ή υποστούμε κάποια παρόμοια δοκιμασία και μας γράψει ο Θεός κανένα ακίνητο στον Παράδεισο.
Κάνουμε δηλαδή ήδη από τώρα αποποίηση κληρονομιάς, πριν καν αξιωθούμε να τη λάβουμε. Το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι να φάνε το σώμα μας τα σκουλήκια …
λίγο αργότερα!!!
Και η ειρωνεία και ο καγχασμός των δαιμόνων ποια είναι; Ότι ακόμα και αυτή η σαρκική προσδοκία ΔΕΝ θα ευοδωθεί, διότι τα σκουλήκια με τις μάσκες και τα εμβόλια θα φάνε το σώμα μας … πολύ νωρίτερα!!!



