Το ψέμμα και η συκοφαντία είναι ο χειρότερος πνευματικός αποσυντονισμός , ο οποίος αυτόματα επηρεάζει την καθημερινότητα , την πρακτική πλευρά της ζωής μας.
Η ζωή μας καθορίζεται απο την αέναο μάχη μεταξύ της αλήθειας και του ψέμματος .
Τι συμβαίνει άραγε , όταν σε μια ανθρώπινη πολιτεία επικρατει το ψέμμα ,η υποκρισία και η σπίλωση;
Όταν η έλλειψη και η μακροχρόνια καταστροφή κάθε αξίας μας αναγκάζει να ζήσουμε μέσα στο τέλμα της ανυπαρξίας ηθικών αρχών ;
Όταν ψεύτες ,απατεώνες και τυράννοι , που ευδοκιμούν στο ηθικό κλίμα χοιροστασίων μας αναγκάζουν να ζήσουμε στην δυστυχία ,την οποία προσπαθούν να μας πείσουν ως μόνη διέξοδο και λύση.
Το χειρότερο όμως όλων αυτών δεν είναι ούτε το ψέμμα ούτε το χοιροστάσιο της καθημερινότητάς μας ούτε οι τύραννοι που μας καταδυναστεύουν.
Το χειρότερο είναι η απουσία θελξης για καλύτερη ζωή.
Η παντελής έλλειψη αξιακών κριτηρίων μας οδηγούν στην αδιακρισία . Δεν μπορούμε να διακρίνουμε το καλό από το κακό, την αλήθεια απο το ψέμμα . Μεγαλύτερη ανθρώπινη χειραγώγηση απο αυτό δεν μπορεί να υπάρξει .
Αυτό , δηλαδή η απουσία διακρίσεως ,δημιουργεί τυράννους και ανθρωποφάγα ολοκληρωτικά συστήματα .
Η εμπειρία της Ελλάδος της μεταπολίτευσης , μας έκανε να διαπιστώσουμε ότι στην χώρα μας το μεγαλύτερο καταφύγιο της Αλήθειας είναι η πράξη και το μεγαλύτερο καταφύγιο του ψέμματος η δικαιολογία.
Αυτή η πρακτική , μας οδήγησε στην πολιτική και κοινωνική κυριαρχία ενός καταστροφικού μηδενισμού και τυχοδιωκτισμού.
Βάσει αυτού ας σκεφτούμε πόσοι θα έπρεπε να έχουν απαλλαγεί και όμως βρίσκονται στην θέση τους .
Τίποτα απο αυτά που μας συμβαίνει δεν είναι τυχαίο.
Το ερώτημα σε τι φταίξαμε και παθαίνουμε ό,τι παθαίνουμε , είναι άνευ αξίας. Μόνο εμείς φταίμε και κανείς άλλος .
Αυτό με προσοχή για να μην παρεξηγηθούμε , τις ενοχές δεν τις θελουμε όπως οι τύραννοί μας για να μας κατεξουσιάσουν και να μας υποδουλώσουν.
Αυτό , το λέμε για να μετανοήσουμε , να αλλάξουμε μυαλά και τρόπο ζωής και να απαλλαγούμε απο κάθε τύραννο και απατεώνα εκμεταλλευτή της ζωής μας.
Παλαιότερα αλλά και τώρα στις σχολές δημοσιογραφίας και στις εφημερίδες επικράτησε το ρητό , δεν χρωστάς σε κανένα καλό , για να είσαι δημοσιογράφος. Έτσι μετατράπηκε ο δημόσιος λόγος ,απο εργαστήρι αποκάλυψης της αλήθειας,σε προϊόν εκβιασμού , σπίλωσης προσωπικοτήτων , ελέγχου της κοινής γνώμης και υπόγειας συναλλαγής.
Στην πολιτική δε η δημιουργία κοινής γνώμης , που στηρίζεται σε ψέμματα ,συκοφαντίες και μικροσυμφέροντα μας οδήγησε αφενός μεν στην διαμόρφωση ενός λαού δυστυχισμένου και δουλοπρεπή αφετέρου στην δημιουργία πολιτικών τυχοδιωκτών και τυραννίσκων.
Το ψέμα , η δικαιολογία και η αρνητική αμφισβήτηση ήταν τα μοναδικά δικαιώματα εκφράσεως των δημοκρατών της χώρας.
Η επιτυχία , το θετικό και η αξία δεν είχαν καμμία θέση στην κοινωνική και πολιτική ζωή της χώρας, άλλωστε οι μετριότητες κρατούσαν όλα τα κλειδιά της χώρας. Γιαυτό η αριστεία και η αξιοσύνη ήταν εξοβελιστέες απο το σύστημα . Όταν δεν μπορείς ως κοινωνία , να ιεραρχήσεις αξίες , να βάλεις σωστές προτεραιότητες , τότε γίνεσαι έρμαιο των θρασύτατων αναξίων , των μηδαμινών τυχοδιωκτών και των τιποτένιων τυραννίσκων της πολιτικής και κοινωνικής ζωής . Αυτοί και το σύστημα που δημιούργησαν ευθύνεται για την έκπτωσή μας και την υποδούλωσή μας.
Δεν είναι τυχαίο για μιλήσουμε απλά ,,που απο τα σχολεία των παιδιών μας διέγραψαν στην κυριολεξία , Α) την χειροτεχνία για να μην πιάνουν τα χέρια των παιδιών μας , Β ) την αποταμίευση προκειμένου ,να γίνουν αδηφάγοι καταναλωτές , και Γ) την καλλιγραφία ,την ζωγραφική και την μουσική προκειμένου να μην έχουν αίσθηση του ωραίου και της αρμονίας..Έτσι αυτοί οι διαμορφωτές κοινής γνώμης και τυχοδιώκτες πολιτικοί θα επιλέγουν οι ίδιοι βάσει της δικής τους αισθητικής τι μας αρέσει και τι όχι , τι μας επιτρέπεται και τι όχι.
Τα βασικά στοιχεία παιδείας , που ανέπτυξαν οι Έλληνες πρόγονοί μας ήταν ο ΛΟΓΟΣ , οι ΑΡΙΘΜΟΙ ,η ΜΟΥΣΙΚΗ , η ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ και η ΤΕΧΝΗ.
Βλέπουμε τίποτα από όλα αυτά ως σκοπός ,να υπάρχει στο σημερινό σύστημα της παιδείας μας;
Όπως παλιά υπήρχε το κομμουνιστικό και το ναζιστικό σχολείο , με την κομμουνιστική ή την ναζιστική εκδοχή της παιδείας έτσι και σήμερα υπάρχει η παγκοσμιοποιημένη άποψη περί της παιδείας .
Το κατάστημα της παγκοσμιοποίησης ,έχει προϊόντα παιδείας για όλους του πελάτες του. Αν είσαι στο αριστερό πεζοδρόμιο θα πάρεις την παιδεία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων δηλαδή την αντιρατσιστική και την αντιομοφοβική παιδεία
Αν είσαι στο δεξιό πεζοδρόμιο θα πάρεις την παιδεία της αγοράς , όπου το σχολείο υπάρχει προς χάριν της αγοράς . Εκεί δημιουργούνται οι επιθυμητοί για την αγορά ,νέοι επαγγελματίες και νέοι και καταναλωτές. .
Πουθενά δεν αναφέρεται η παιδεία ως όρος για την δημιουργία ανθρωπίνου ήθους, για την δημιουργία νέων πολιτών.
Αντιρατσιστές και επαγγελματίες μπορείς να έχεις ανά πάσα στιγμή σε οποιοδήποτε παράπηγμα , που θα ονομάζεις εσύ σύγχρονο σχολείο.
Φίλοι του ορθού πολιτικού λόγου ,του ολοκληρωτισμού της παγκοσμιοποίησης ,φίλοι του αριστερού και του δεξιού πεζοδρομίου, το ξέρετε ότι η παιδεία , που θα φτιάξει αληθινούς πολίτες , με ανθρωπιστικό ήθος και σεβασμό στο περιβάλλον , χρειάζεται άλλα υλικά και αλλά αξιακά προτάγματα . Αυτά της Ελληνικορθόδοξης παιδείας.
Όπως
1. του ΛΟΓΟΥ , ως εκφραστού της φιλοσοφίας ,της πολιτικής και κοινωνικής θεωρίας και της ορθόδοξης θεολογίας .
2. των ΑΡΙΘΜΩΝ , ως μυσταγωγών των θετικών επιστημών
3. Της ΜΟΥΣΙΚΗΣ , ως εκδήλωση του ρυθμού, της μελωδίας και της αρμονίας των ήχων
4. Της ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ,επιδίωξη της υγείας ,της ευρωστίας και της ευεξίας.
5. Και τέλος της ΤΕΧΝΗΣ ως θέαση του κάλους .
Αρκετά στο παραπλανητικό τραπέζι που μας στήσατε , ως η μάγισσα Κίρκη και παρολίγον να μας μετατρέψετε σε χοίρους . Εμείς προλάβαμε και πήραμε το αντίδοτο του Ερμή, που δεν είναι άλλο απο την ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΙΑ .
Τα σκοτάδια ,του ψεύδους και του καταπιεστικού συστήματος ,που μας επιβάλατε θα εξαφανιστούν απο την επιστροφή μας στον ελληνορθόδοξο πολιτικό κοινωνικό και μυστηριακό τρόπο ζωής , Θα νοηματοδοτηθεί και πάλι η κόρη του φωτός , η Ελλάδα.
ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΧΕΡΙΑ ,ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΝΕ ΨΗΛΑ.