του Κωστή Αλεξίου
ΤΗΝΟΣ, “ΟΧΙ”, ΝΙΚΗ
ΠΑΜΕ ΓΙΑ “ΦΑΓΓΡΙΑ”
Τέτοιες άγιες μέρες λοιπόν, ξεπήδησε το μεγάλο Σχέδιο που έχουν ήδη εισηγηθεί τα Επιτελεία, οι Στρατηγοί μας, στην πολιτική ηγεσία και αφορά άμεση έκδοση ελληνικών Navtex για Ασκήσεις με πραγματικά πυρά, όπως κανονιοβολισμός και πυραύλους Στόλου, βολές πολεμικής Αεροπορίας, λειτουργία S-300 με πιθανή βολή, βολές υποβρυχίων, σε όλην περιοχή της παράνομης τουρκικής Navtex, όπου επιχειρεί έρευνες με απλωμένα καλώδια το Oruc Reis, συνοδευόμενο από “τενεκεδένιες” τουρκικές Φρεγάτες!
Σύμφωνα με την ΕΣΤΙΑ, η Κυβέρνηση αναμένει την διπλωματική έκβαση των προσπαθειών με Ε.Ε. και ΗΠΑ (Συμβούλιο ΥΠΕΞ Ε.Ε. – συνάντηση με Πομπέο ) και αν αυτές αποτύχουν, τότε θα πάρει σειρά ο Στρατός, επειδή δεν μπορεί να κηλιδώνεται με αργοπορίες, ανοχές και λάθος μηνύματα, η τιμή και τα δίκαια της Ελλάδας!
Με άλλα λόγια ολόκληρη η περιοχή της παράνομης τουρκικής Navtex πάνω στην Ελληνική Υφαλοκρηπίδα, θα γίνει πεδίο βολής, “κόσκινο” κανονικό, αναγκάζοντας τους Τούρκους να φύγουν κακήν κακώς ή αλλιώς να παραμείνουν και να κάνουν παρέα στα ψάρια της θάλασσας, που εδώ και χιλιετηρίδες ομιλούν μόνον ελληνικά…
Εκτιμάται ότι έτσι θα υπάρξει άμεση απεμπλοκή Ερντογάν, που θα καταφύγει με την σειρά του στην Μέρκελ για να σωθεί, καθώς θα θελήσει να το παρουσιάσει σαν “Γερμανική μεσολάβηση”, προκειμένου να μην τρωθεί με τις ψευτοπαλικαριές του στο εσωτερικό, όπου τον περιμένουν στην γωνία!
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΓΑΛΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΙΓΥΠΤΟΥ
Η πολύ μεγάλη έκπληξη θα είναι όμως η πολύ πιθανή συμμετοχή της Γαλλίας στην Άσκηση εκδιωγμού των Τούρκων με πραγματικά πυρά, αφού έγινε ήδη η “γενική πρόβα” στην ίδια περιοχή, στις 13-8-2020, με την μεγάλη Ελληνο-Γαλλική Αεροναυτική Άσκηση Αν. Μεσογείου (εικόνα)!
Και φαντάζεται κανείς τι έχει να γίνει, με τους Ελληνικούς και Γαλλικούς πυραύλους να πυρακτώνουν την θάλασσά μας, που δεν ανέχεται εισβολείς, πειρατές και κουρσάρους!
Ισχυρό είναι όμως και το ενδεχόμενο συμμετοχής του Πολεμικού Ναυτικού της Αιγύπτου, με τον Αλ Σίσι να σκέφτεται πως είναι μια μοναδική ευκαιρία να απομονώσουν την περιοχή από τον Τουρκικό Στόλο, φράζοντας με ελληνικά, γαλλικά και αιγυπτιακά πλοία την δίοδο προς Λιβύη, ώστε τις ίδιες εκείνες ημέρες ο Χαφτάρ να εξαπολύσει μαζική Αντεπίθεση κατά των Τουρκικών Στρατευμάτων εισβολής, αφού προηγουμένως …ά, Αιγυπτιακά και μαχητικά των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων κάνουν σκόνη τις τουρκικές θέσεις, με αδύνατη πια την αποστολή ενισχύσεων από την Τουρκία!
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΑΟΖ
Σε μια τέτοια περίπτωση, η Τουρκία θα ηττηθεί ολοκληρωτικά σε όλα τα μέτωπα της Μεσογείου, καθώς ενδέχεται, αναλόγως της τουρκικής στάσης, η ίδια μέθοδος να εφαρμοστεί έπειτα και στα νερά της Κύπρου, ώστε να εκδιωχθεί το Yavuz και το Barbaros και να αρχίσουν οι δυτικές εταιρείες την εξόρυξη του Φυσικού Αερίου!
ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΙ ΗΠΑ ΣΤΟΝ ΧΟΡΟ
Επειδή λοιπόν πρόκειται για πολύ μεγάλο Σχέδιο, με τεράστιες και ουσιαστικές γεωπολιτικές, γεωστρατηγικές και γεωοικονομικές επεκτάσεις, δεν αποκλείεται να προστρέξουν στις Ασκήσεις όχι μόνο Ιραηλινά πλοία και αεροσκάφη, αλλά και Αμερικανικά, καθώς Τραμπ και Πομπέο παίζουν τα τελευταία χαρτιά τους, σε μια ήττα που έρχεται και μπορεί να αλλάξει μόνον, μόνον εάν κερδίσουν τους εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες ψηφοφόρους της Αμερικής, με μια θεαματική φιλελληνική κίνηση!
Άλλωστε, υπάρχουν πολλοί στις ΗΠΑ που θέλουν το στρίμωγμα και την ανατροπή Ερντογάν και θα θεωρήσουν ευκαιρία την αμερικανική συμμετοχή στο ελληνικό “ψάρεμα”…
ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ
Μάλιστα, η εντολή έκδοσης των πύρινων ελληνικών Navtex, δεν αποκλείεται να δοθεί ακόμη και ανήμερα της Παναγιάς, σε έναν τεράστιο και ουσιαστικό συμβολισμό, που θα προκαλέσει κύματα ενθουσιασμού στις Ένοπλες Δυνάμεις και τον Ελληνισμό σε ολόκληρο τον κόσμο, που αποθέτει την ελπίδα του στην μάνα του Χριστού μας, την Υπέρχαμο Στρατηγό του Γένους, την Ευαγγελίστρια της Τήνου, την Μεγαλόχαρη της Πάρου και των Δωδεκανήσων, στην Παναγία Βλαχερνών της Πόλης και της Αγια-Σοφιάς μας!
Γιατί συν τοις άλλοις, πρέπει να θυμόμαστε, ότι μέχρι την εποχή Σημίτη, η Εορτή των Ενόπλων Δυνάμεων ήταν ανήμερα της Παναγιάς, στις 15 Αυγούστου, στο “Πάσχα του Καλοκαιριού” και γινόταν με λαμπρότητα σε ολόκληρη την Ελλάδα! Και ίσως ήρθε επιτέλους η ώρα να την επαναφέρουμε, ψάλλοντας από καρδιάς:
Χαίρε κυρά της Ελλάδος ανίκητε!
Χρόνια πολλά – Νίκη και Δόξα








