Χαρμάνης είμαι απ’ το πρωί και πά’ για να φουμάρω
μέσα στου Μάνθου τον τεκέ θα πίνω φίνο μαύρο
Σύριζα: Αγάπη μόνο…
σχόλιο Γ.Θ : Θα μπορούσα να πω ότι το χασίς τους έχει κάψει τον εγκέφαλο αλλά καλύτερα να μην το λέμε αυτό γιατί μπορεί να πάρουν ιδέες και να το χρησιμοποιήσουν στην δίκη των εγκλημάτων τους προσπαθώντας να τσιμπήσουν ακαταλόγιστο και ελαφρυντικά
Χαρμάνης είμαι απ’ το πρωί και πά’ για να φουμάρω
μέσα στου Μάνθου τον τεκέ θα πίνω φίνο μαύρο pic.twitter.com/5I2OtQ62kB— The Duke (@john_wayne_gr) 30 Σεπτεμβρίου 2019




