Από πού να αρχίσει κανείς και που να σταματήσει.. είπα λόγω των ημερών να μην αρθρογραφήσω αλλά θα κάνω μια εξαίρεση..
Πλέον ο καθένας απ’ εμάς “αφουγκραζεται” την αντίληψη του κόσμου μέσω των smartphone και συγκεκριμένα από τα like και τα share..
Από την πληθώρα των like θα αδραξω και εγώ την ευκαιρία και θα σχολιάσω..
Ο σταυρός της Γκιλφοϊλ λοιπόν με παρουσία του Ελπιδοφόρου και του Τραμπ…μια εικόνα χίλιες λέξεις..αυτοί από πάνω εμπαιζουν με τα ιερά και τα όσια και το”ποίμνιο “από κάτω επικροτεί..πάμε να ρίξουμε μια ματιά στον βίο και πολιτεία της εν λόγω κυρίας.. Γκιλφοϊλ:
1) το 2018 κατά την αποχώρησή της από το κανάλι fox news δέχθηκε καταιγισμό καταγγελιών για ανάρμοστη συμπεριφορά μεταξύ των οποίων για επιθετική γλώσσα και ακατάλληλη έκθεση προσωπικού υλικού μεταξύ των συνεργατων της στον εργασιακό χώρο..
2) το 2018 δέχθηκε καταγγελίες σύμφωνα με τις όποιες εμφανιζόταν γυμνή και απαιτούσε από την βοηθό της να της κάνει μασάζ στους γλουτούς και καθώς είχε την απαίτηση να διέμενουν σε κοινό διαμερισμα , πρόβαλε επισης με επιμονή τις ερωτικες της συνευρέσεις με άλλους ανδρες..
3) προσπάθησε μέσω χρηματισμού ,άλλη μια παράνομη πράξη ,να εξαγοράσει την σιωπή της βοηθού και τελικά αποζημίωσε την βοηθό με 4.000.000 δολάρια και μετά η κυρία Γκιλφοϊλ απολύθηκε..
4) στην προεκλογική καμπάνια της το 2000 δεν δίσταζε να κάνει αναφορές στην σεξουαλική ζωή της για να χαλαρώσει την ατμοσφαιρα και να τάζει σε μια ομιλία της την προσφορά ενός αισθησιακόυ χορόυ σε όποιον επιχειρηματία κάνει την καλύτερη δωρεά..
5) σε μια συγκέντρωση στο Γουαϊόμινγκ το 2018 διαλαλούσε ότι συγκέντρωνε χρήματα μέσα από “σαουνες”και ότι ο Τραμπ τζούνιορ αρέσκεται στο να ντύνεται μαζορέτα..δεν θα κρίνω εγώ την κυρία Γκιλφοϊλ αλλά οι πράξεις της είναι καρποί του αντίθεου..αυτήν την προσωπικότητα λοιπόν Έλληνα επικροτείς; από αυτήν την κυρία περιμένεις σωτηρία; θα πέσεις για άλλη μια φορά στην παγίδα; εύχομαι όντως ο ορθόδοξος σταυρός της να κάνει το θαύμα του και να την φωτίσει!!! εσύ όμως Έλληνα δεν έχεις ελπίδα.. πάμε τώρα στα του Ελπιδοφόρου.. ένας γνωστός εκπρόσωπος του οικουμενισμού, θερμός υποστηρικτής της gay pride κουλτούρας και δεν συνεχίζω παρακάτω …είναι αρκετά για να καταλήξει κανείς σε συμπεράσματα.. αφιερώνω τους στίχους από ένα άσμα του αείμνηστου κ.Μητροπανου” μυαλό δεν θα βάλει, αυτό το κεφάλι και κλαίει υποφέρει πονά.. μα οσα και αν πάθει τα ίδια τα λάθη ,θα κάνει ξανά και ξανά και ξανά..







Δεν παιζεστε με τιποτα,δεν ειστε ευχαριστημενοι με τιποτα, ακομη και τωρα βρηκατε κατι να πειτε, ελεος πια!!!
Καλημέρα σας! δυστυχώς δεν εκφράζω τα δικά μου συναισθήματα αλλά την απατηλή πραγματικότητα..αν εξέφραζα τα συναισθήματα μου αυτά θα ήταν μόνο θλίψη και λύπη..δεν με καθησύχασε η κ Γκιλφοϊλ με την παρότρυνση της “τώρα εσείς οι Έλληνες μπορείτε να κοιμαστε ήσυχοι”,το αντίθετο θα έλεγα ..και ούτε με πήρε η χαρά στο άκουσμα του κ Ελπιδοφόρου, όταν συνέκρινε τον κ.Τραμπ με τον Μέγα Κωνσταντίνο…
Και μόνο το οτι είπε πως θα την κάνει «Ριβιέρα» φαίνεται πως ειναι παραπλανηση
Σωστές παρατηρήσεις. Ο εν λόγω κυρία δείχνει ότι το Σταύρωσον από το Ωσανά (ανάποδη σειρά) απέχει 3 μέρες
Και η αυτοκράτειρα Θεοδώρα του Ιουστινιανού τα ίδια και χειρότερα έκανε αλλά ο Χριστιανισμός τελικά μεγαλούργησε.
Ας μην βιαστούμε για συμπεράσματα. Ο Ορθόδοξος Σταυρός είναι η αρχή. Μόνο ο Θεός ξέρει την συνέχεια. Ίδωμεν………………
ο Σταυρός που εκανε μονο ορθοδοξος δεν ηταν αλλα ανεστραμενος. οπως μερικοι στην Ελλαδα τον κανουν σαν παιζουν μαντολινο.
Αγαπητέ qyanuranus κύριε Τάκη κύριε Κώστα και ο παραπάνω κύριος που σχολίασε έχετε την καλημέρα μου και χαίρομαι που βρίσκω ανθρώπους έστω και μέσα από τα σχόλια που μπορούν να διακρίνουν την πλάνη και δεν ανηκουν σε αυτούς που “ζητωκραυγαζουν”… Ο cyanouranus λόγω της αρθρογραφίας τού αξιζει έναν παραπάνω έπαινο γιατί επενδύει στην αλήθεια,την στηρίζει και μας την αποκαλύπτει..
Και τι θέλατε κυρία μου; Τον Μπαιντεν για ακόμα μι φορα;
Καλημέρα κύριε noune και κύριε Theo!έχω αναφέρει σε αρκετά θα έλεγα άρθρα μου το το εστί Τραμπ..προσωπικά για μένα Μπάιντεν, Ομπάμα Τραμπ κ.α βράζουν στο ίδιο καζάνι..έκαστος στο είδος τους..για άλλη καταστροφή είναι εκλεγμένος ο Μπάιντεν για άλλη καταστροφή ο Τραμπ …η ιστορία δείχνει και άνθρωπος κρίνει…
Κυρία Παρασκεβούλα όλο δεν θα λες λες, αλλά όλο λες!. Τώρα με αυτήν την γυναίκα μπορεί να είναι αλήθεια όλα αυτά που γράψατε αλλά περισσότερο ξυνήζει η κατάκριση των αμαρτιών της επί της σαρκός της. δηλαδή μας επιτρέπεται να κρίνουμε και να λέμε σε περιπτώσεις αίρεσης και προσηλυτισμού σε αυτές. Με τας συγχωρήσεως αδελφή τον αμαρτωλό.
Καλημέρα κύριε Νικόλαε ..”την κυρία Γκιλφοϊλ δεν θα την κρίνω εγώ αλλά οι πράξεις της είναι καρποί του αντίθεου.”..τις αμαρτωλές πράξεις τις ελέγχουμε και δεν τις επικροτουμε,επίσης της ευχήθηκα ακόμα και να μετανοήσει “μακάρι ο ορθόδοξος σταυρός της να την φωτίσει”..επίσης υπερασπίζομαι κατά κάποιο τρόπο την πίστη μου από αυτόν που την εμπαιζει καταδεικνύοντας τον..(η κυρία έπαιξε με ένα σύμβολο της πίστεως μου)..τον αμαρτωλό δεν τον επικροτουμε αλλά τον μετανοημενο με όλες τις αμαρτίες του τον αγκαλιάζουμε…εσείς κύριε Νικόλαε θα επιτρεπατε οι αμαρτωλές πράξεις κάποιου να επηρεάσουν την ζωή σας;και εδώ δεν μιλάμε για μένα και για εσάς αλλά για έναν λαό ολόκληρο…και στο τελευταίο άρθρο μου ανέλαβα την ευθύνη για την αθέτηση του λόγου μου περι αρθρογραφίας..