“Πάρε την Τ.V. κάν’την κομμάτια.
Κι’ας παν να κουρευτούν τα news κανάλια.
Την φυλακή της μοναξιάς σου πυρπόλησε.
Είσ ‘αετός υψιπέτης στον ουρανό.
Τον ήλιο κοίταξε ,τα χρώματα ,το δειλινό .
Νύν ξεβάλτωσε, και πέταξε ψυχή ψηλά.
Ανάπνευσε ,αγάπησε ,τραγούδησε ξανά.”
π.Διονύσιος Ταμπάκης






