Συνεχίστε να προστατεύεται τους ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ και θα «φάτε» καλά όλοι μαζί στο τέλος.
Κοντά τα Σάββατα, κοντά και οι Κυριακές.
ΕΛΛΗΝΕΣ Δεν σέβονται την Βουλή μας και μας φτύνουν κατάμουτρα, χρησιμοποιώντας τον ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ως κωλόχαρτο για να κυβερνούν την χώρα μας, όπως γουστάρουν όλοι αυτοί οι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ…
Η συνέχεια στο http://theodorovias.blogspot.gr/2017/10/blog-post_912.html





