Αγαπητέ εν Χριστό αδελφέ Ιεράρχα Ιγνάτιε, χαίρετε εν Κυρίω. Ο Ορθόδοξος Σύλλογος μας Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής Βόλου σας απευθύνει την επιστολή μας με αγάπη και πόνο ψυχής για σας προσωπικά και το ποίμνιο που σας έχει εμπιστευτεί ο Κύριος. Καταρχάς ο Σύλλογος μας και όχι μόνο εμείς δεν συμφωνούμε μαζί σας σε όλες αυτές τις αποφάσεις που έχετε πάρει και έχετε δηλώσει δημοσίως εώς σήμερα, εμείς σαν Σύλλογος θα αναφέρουμε τις κακόδοξες θέσεις και αποφάσεις που έχετε πάρει μέχρι σήμερα, που προσβάλλουν την Αγία Ορθόδοξη πίστη μας και τους Αγίους Πατέρες της Εκκλησίας μας. Α) Στην κακόδοξη Σύνοδο που έγινε στο Κολυμπαρι της Κρήτης το 2016 και συμμετειχατε ενεργά και εσείς, αναγνωρίσατε και υπογράψατε ότι οι παπικοί και οι προτεστάντες ( που έχουν καταδικαστεί από τους Αγίους Πατέρες της Εκκλησίες μας Μέγα Φώτιο και τον Άγιο Γρηγόριο Παλαμά ) ότι είναι Εκκλησίες με κανονικά μυστήρια, Ιερωσύνη κ.λπ. Β) Στην εκχώρηση του ονόματος της Μακεδονίας μας ως βόρειος Μακεδονία που έγινε επί κυβερνήσεως Τσίπρα, σιωπήσατε και δεν αφυπνήσατε τον λαό μας να ξεσηκωθεί και να αντιδράσει σε αυτή την μεγάλη προδοσία κατά της πατρίδος μας που έγινε με τα δυο μεγάλα συλλαλητήρια Γ) Εσείς και η Διοικούσα Σύνοδος της Εκκλησιας της Ελλάδος αναγνωρίσατε τους σχισματικούς αναθεματισμένους στην Ουκρανία ” Ουνίτες του πάπα” που πρώτος αναγνώρισε ο πατριάρχης του Φαναρίου Βαρθολομαιος και τον ακολουθήσατε και εσείς και όχι μόνο αυτό κάνατε αλλά στείλατε με τις ευλογίες σας τον Ιεροκήρυκα της Μητροπόλεως Επιφάνιο Δημητρίου και εχειροτονηθη απο τον σχισματικό Επίσκοπο Επιφάνιο ως Επίσκοπος Ουλβιας. Δ) Με την πρόφαση της επιδημίας του κορονοϊού μην μεταδοθεί μέσα στους ναούς ο ιος στους πιστούς, συμφωνήσατε και υποταχθήκατε μαζί με την Δ.Ι.Σ
στην άθεη κυβέρνηση της νέας δημοκρατίας και τους λοιμωξιολόγους ( ειδικούς ) να κλείσετε του Ιερούς ναούς το 2020 και να αφήσετε τους πιστούς έξω από της εκκλησίες ( δείγμα απιστίας ). Ε) Επίσης η υποχρεωτικη μασκοφορία (φιμωτρο) μεσα στην Εκκλησια που επιβάλατε στους πιστούς προσβάλει το Άγιο Πνεύμα της Εκκλησίας με τον φόβο μήπως κολλήσουν οι πιστοί, και τόσα άλλα αντορθόδοξα και βλάσφημα που έχουν ειπωθεί και εφαρμοστεί. ΣΤ) Είχατε δηλώσει μετά από όλα αυτά που έγιναν ότι η μόνη λύση είναι ο εμβολιασμός εκ μέρους των πιστών και το εμβόλιο το θεωρήσατε ότι είναι ευλογία του Θεού, ( ένα εμβόλιο που περιέχει ανδρενοιό χιμπατζή, βλαστοκύτταρα από εκτρωμένα έμβρυα, το ένζυμο λουσιφεράση και είναι νεας Τεχνολογιας mRNA που μεταλλασει το DNA του ανθρωπου δημιουργωντας υβριδικους υπανθρωπους) και ερωτάμε είναι δυνατόν ένα εμβόλιο που περιέχει όλα αυτα να είναι ευλογία Του Θεού ή ευλογία διαβολου; Τώρα σε όλα αυτά που κάνετε όσοι είναι αντίθετοι στις αποφάσεις που λάβατε τους ονομάσατε ότι είναι σύγχρονοι σταυρωτές του Χριστού. Και εμείς σαν Σύλλογος ερωτάμε με όλα αυτά που κάνατε, μήπως εσείς είστε οι Σύγχρονοι Σταυρωτές του Χριστού μας; Έπειτα από όλα αυτά που έχουν γίνει αποφασισατε εσείς με την Δ.Ι.Σ να εορτάσουμε το φετινό Πάσχα αλλάζοντας την καθιερωμενη ώρα της Αναστάσεως από 12:00 σε 21:00. Γιατί το κάνετε αυτό μήπως τελικα εξυπηρετειτε ξένα εβραϊκά αντιχριστα συμφέροντα ( γιατί συμπίπτει να εορταστή η Ανάσταση μας μαζί με το εβραϊκό πάσχα ). Με αυτή την απόφαση που πήρατε καταργείται τΙς απόφασεις της 1ης Οικουμενικης Συνοδου που ορίζει την ημέρα της Αναστάσεως να εορτάζεται την ημέρα της Κυριακής ”που είναι η μέρα του Κυρίου”.Ακομη καταργηται το Συμβολο της Πιστης μας που λεει ότι Ανεστηθη την τριτη ημερα κατά τας Γραφας. Σε όλες αυτές τις κακόδοξες αποφασεις που έχετε πάρει αντιτάσεσθε στους νόμους του Θεού και σας συμβουλεύουμε να μετανοήσετε παίρνοντας τις σωστές Ορθόδοξες αποφάσεις, γιατί υπάρχει και ο Πνευματικός νομος του Θεου που ενεργεί και αλλοιμονο σε όποιον πέσει στην κρίση του. Πάνω σε αυτό θα σας
αναφέρουμε 3 γεγονότα που εχουν γινει. Πρώτον: μετά την χειροτονία του Επιφανίου Δημητρίου στην Ουκρανία επισκέφθηκε τον Επίσκοπο Φθιώτιδος Νικόλαο που τον δέχθηκε και συλλειτούργησε μαζί του και μετά από λίγους μήνες ο Επίσκοπος πέθανε. Δεύτερον: ο πρώην Μητροπολίτης Λαγκαδα Ιωάννης Τασιάς συλλειτούργησε με τους αιρετικούς Αγγλικανούς και αυτός μετά από λίγο καιρό είχε το ίδιο τέλος. Τρίτον: ο Μητροπολίτης Φωκίδος Θεόκτιστος μαζί με την συνοδεία του συλλειτούργησαν με τους σχισματικούς Ουκρανούς και τον Επίσκοπο τους Επιφάνιο στην ιστορική μονή Παναγιας Βαρνάκοβας και μετά από κάποιους μήνες πήρε φωτιά όλο το καθολικό της μονής καίγοντας και την θαυματουργική εικόνα της Παναγίας Βαρνάκοβας. Τώρα εσείς Ιεράρχα Ιγνάτιε αν έχετε πάρει τα μηνύματα που εμείς ως Σύλλογος σας απευθύνουμε το κάνουμε αυτό με αγάπη για να σας αφυπνήσουμε και να μετανοήσετε αποκηρύσσοντας όλες τις κακοδοξίες και τις αιρετικές θέσεις που έχετε πάρει έως τώρα. Το θέατρο του παραλόγου που παίζεται μέχρι σήμερα επιτέλους πρέπει να σταματήσει και αν δεν το σταματησετε από μόνοι σας, θα σας το σταματήσει ο Θεός με αυτά που αναμένονται και έρχονται καταιγιστικά στην πατρίδα μας Ελλάδα και παγκοσμίως. Αν θέλετε πραγματικά να πάρετε το στεφάνι του Κυρίου να κάνετε στην Μητρόπολη σας την Ανάσταση του Κυρίου μας κανονικά στις 12:00, εκτός αν θέλετε να πάρετε το στεφάνι της προδοσίας. ( Αρχιεπίσκοπος της Ελλάδος ) Τελειώνοντας ως Σύλλογος ευχόμαστε, σε όσους Ιεράρχες πιστεύουν.Χριστός Ανέστη.




