Άγιοι Αρχιερείς, αφού κάνατε χρήση της «οικονομίας» για να παρακάμψετε τους αρχαίους εκκλησιαστικούς κανόνες για τον εορτασμό του Πάσχα, δεν σας φαίνετε λογικό να αφήσετε «κατʼ οικονομία» ακαταδίωκτους τους κληρικούς (Ιεράρχες, ιερείς) που προτίμησαν να εφαρμόσουν την ακρίβεια της παράδοσης;
Όσοι εόρτασαν κατά την παράδοση προφανώς δεν το έκαναν μόνο και μόνο για να φανούν ανυπάκουοι, αλλά διότι τους πίεσε η συνείδηση.
Σας αρέσει να διώκετε ανθρώπους που έδρασαν με βάση τη συνείδησή τους;
Αυτό είναι πολύ άσχημο, διότι είναι σαν να τους λέτε: Δεν μας ενδιαφέρει η συνείδησή σας.
Αυτοί όμως οι κληρικοί καλούνται, όπως άλλωστε κι εσείς, να τηρήσουν καθαρά την συνείδησή τους απέναντι στο Θεό κι αυτό είναι το πρώτο τους καθήκον.
Αν τους επιβάλετε ποινές, σκεφθείτε μήπως εν τέλει βρεθείτε να πολεμάτε με τον Θεό. Με τα σέβη μου.
Δημήτρης Α.




