• Ποιοι είμαστε
  • Διαφήμιση στη τρικλοποδιά
Τρίτη, 23 Ιουνίου, 2026
  • Login
No Result
View All Result
Your text
Triklopodia
  • ΡΟΗΗΟΤ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ
    • ΜΜΕ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΝΕΑ ΤΑΞΗ
    • ΔΙΑΣΤΗΜΑ
    • ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
    • ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ
    • ΕΠΙΒΙΩΣΗ
    • ΜΑΣΟΝΙΑ
    • ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ
    • Α.Τ.Ι.Α
    • ΜΥΣΤΗΡΙΑ
    • ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • ΡΟΗΗΟΤ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ
    • ΜΜΕ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΝΕΑ ΤΑΞΗ
    • ΔΙΑΣΤΗΜΑ
    • ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
    • ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ
    • ΕΠΙΒΙΩΣΗ
    • ΜΑΣΟΝΙΑ
    • ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ
    • Α.Τ.Ι.Α
    • ΜΥΣΤΗΡΙΑ
    • ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
No Result
View All Result
Triklopodia
No Result
View All Result
Γίνε μέλος στην κοινότητα της Triklopodia στο Viber και μάθε πρώτος τις εξελίξεις!
Μπες στην κοινότητα
Home ΑΡΘΡΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ & ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

5 έτη ago
in ΑΡΘΡΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ
0
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add triklopodia.gr on Google

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ Μ. ΜΠΟΥΛΓΟΥΡΗ

ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2021 WEMDING- ΓΕΡΜΑΝΙΑ

Η Ελλάδα κερδίζει στον πόλεμο και χάνει στην ειρήνη

Κερδίζει με τα «ΟΧΙ» της στην αντίσταση και μειοδοτεί με τα «ΝΑΙ» της στην ειρήνη.

Ένα ευχαριστήριο στους βουλευτές μας για τα 200 χρόνια του «ελληνικού κράτους»

Αξιότιμες κυρίες και αξιότιμοι κύριοι Βουλευτές του ελληνικού κοινοβουλίου, η παραίτησή σας από την βουλευτική σας έδρα θα είναι η σωτηρία του ελληνικά σκεπτόμου λαού.

Τα γεγονότα της Νέας Σμύρνης (10.03.21) με τα γνωστά έκτροπα, μερικά εκ των οποίων είναι πάρα πολύ σοβαρά και θα πρέπει κατά την γνώμη μου να ληφθούν σοβαρά υπόψη για να συνειδητοποιήσετε σε ποιά κατάσταση βρίσκεται ο ελληνικός λαός, ο οποίος μετά την απόγνωση που έχει περιέλθει ξυπνά, αφυπνήσεται, σηκώνεται και «όποιον πάρει ο χάρος» κατά την κοινή λαϊκή ρήση. Υπάρχει οργή, θυμός, μίσος, στον λαό που περιμένει την στιγμή για να εκδηλωθεί. Για το λόγο αυτό και ο Πρωθυπουργός προχώρησε σε διάγγελμα (12.03.2021) στο προσψπικό του λογαριασμό στο Facebook όπου εκεί δέχτηκε και την μήνη εκατοντάδων πολιτών.

Ενώ διαπιστώνεται η σύμπνοια των κομμάτων του δημοκρατικού τόξου (Ν.Δ. ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, ΗΜΕΡΑ 25 και ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝ.ΑΛ) στα βασικά θέματα διακρίνεται σοβαρότατα η έντεχνη διαίρεση του ελληνικού λαού, όσο υπάρχει ακόμη, με ταυτόχρονη απώλεια της ομοψυχίας του. Αν μάλιστα συνυπολογίσουμε και αυτά που επέρχονται με το διαμελισμό της Ελλάδος στο Αιγαίο, την αναγνώριση εθνικών μειονοτήτων στην Ελλάδα, την επικείμενη δημιουργία της Ενιαίας Μακεδονίας, την απεμπόληση της Θράκης η Ελλάδα των 200 ετών χάνεται και δεν υπάρχει ουσιαστική αντίδραση. Και όλα αυτά, όχι διότι κυριαρχεί ο φόβος και η ηττοπάθεια της ελληνικής κυβέρνησης και μερικών πέριξ αυτής (π.χ. ΕΛΙΑΜΕΠ κ.α), όπως θέλουν να πιστεύουν κάποιοι και το διαλαλούν (κα Μπακογιάννη και του Σημίτη: «Τι θέλετε πόλεμο;»), αλλά διότι τέτοια αντιμετώπιση είναι σχεδιασμένη και εξυπηρετεί τα μεγάλα σχέδια των κ. Ταγίπ Ερντογάν, της Κίνας και της κ. Μέρκελ, του δρόμου του μεταξιού, της «γαλάξιας πατρίδας», της ένωσης του Αξιού και Μοράβας, της συνεκμετάλλευσης του Αιγαίου και οι κυβερνήσεις μας όλα αυτά τα χρόνια κυρίως μετά το 1974 να είναι απλά οι εντολοδόχοι και εκτελεστές αυτών των πολιτικών. (Άρθρο 27, §1: Μεταβολή ορίων της επικράτειας, §2 «Παραχώρηση βάσεων σε ξένες δυνάμεις» και φυσικά δεν αποκλείεται η Τουρκία)

Εθνικά θέματα – Η εποχή του ενδοτισμού

Το δεδομένο της «Χάγης», το οποίο ακούγεται τελευταίως στην Ελλάδα με ένα διακανονισμό που προωθείται και εν τέλει επιτάσσεται από την κα Α. Μέρκελ ως η μόνη περίπτωση επίλυσης των ελληνο-τουρκικών διαφορών, θα είναι απλά η ταφόπλακά μας.1 Ο δρόμος έχει στρωθεί με

1 Άρθρο του Kay Walter: Warum die Türkei mit Gasbohrungen im Mittelmeer die EU provoziert στην ιστοσελίδα Vorwärts Internationale της 14. 08.2020: «Der Konflikt muss in Hamburg verhandelt werden – Εs gilt, auf Griechenland einzuwirken, den Konflikt nicht anzuheizen, sondern Gespräche anzubieten. Denn auch der griechische Präsident Kyriakos Mitsotakis folgt einer innenpolitisch motivierten Agenda. Das „Griechentum“ auf Megisti – einem winzigen kleinen Eiland, knapp 600 Kilometer und zwei Flugstunden von Athen entfernt – ist ein teures nationales Prestigeprojekt. Weshalb sich Griechenland, wie die Türkei auch, Aufschluss und Ausbeutung der Bodenschätze alleine gar nicht leisten könnte! Und drittens ist der griechische Anspruch auf alleinige wirtschaftliche Nutzung des Meeres juristisch ebenso unsicher, wie der türkische. Objektiv liegt ein Konflikt zwischen beidseits berechtigten Interessen vor, eben weil sich die griechischen Inseln so dicht vor dem türkischen Festland befinden. Der Konflikt muss – so bestimmt es das internationale Seerecht – vor dem Hamburger Seegerichtshof verhandelt werden, mit dem Ergebnis eines ratifizierten Vertrags. Die EU ist also gut beraten, beide Seiten von nationalistisch geprägtem Säbelrasseln abzubringen, hin zu Verhandlungen. Wahrscheinlich wird dazu „Zuckerbrot und Peitsche“ nötig sein. Und irgendwann auch eine militärisch handlungsfähige EU. Η μετάφραση: Η σύγκρουση θα πρέπει να διαπραγματευτεί στο Αμβούργο.

την απώλεια της επήρειας στα διαπόντια νησιά μας στον Ιόνιο με την συμφωνία μας με την Ιταλία, των Θαλασσίων ζωνών με τα δεδομένα του 1958 και όχι του 1982 που συνέφερε την Ελλάδα (να που οι χαμένοι του Β΄ΠΠ βγαίνουν κερδισμένοι) και λειτουργεί ως προηγούμενο και δεδομένο για την Τουρκία, με την εξαφάνιση της Ρόδου Καρπάθου της Κρήτης και άλλων νήσων στο Ν.Α Αιγαίο από την υφαλοκρηπίδα με τη συμφωνία με την Αίγυπτο. Με αυτό το τρόπο έχει προετοιμαστεί και ο διαμελισμός του Αιγαίου στο 25ο μεσηβρινό και όχι στο 28ο μεσηβρινό, όπως θέλουν κάποιοι να πιστεύουν. (Δήλωση Κων/νου Μητσοτάκη στο Παπαχελά)2. Έτσι διαφαίνεται, ότι δίχως την επέκταση των 12 μιλίων της αιγιαλίτιδας ζώνης μας και με την ταυτόχρονη ανακήρυξη κοινής ΑΟΖ με την Κύπρο3 ο αγώνας σε ένα δικαστήριο

Ισχύει να επηρεάσουμε την Ελλάδα, όχι στο να προκαλέσουμε τη σύγκρουση, αλλά να προσφέρουμε συνομιλίες. Επειδή και ο Έλληνας Πρόεδρος Κυριάκος Μητσοτάκης ακολουθεί επίσης μια ατζέντα παρακινούμενη από την εσωτερική πολιτική. Ο ελληνισμός στη Μεγίστη – μια μικροσκοπική νήσος (12 τετρ. χιλ) και μόλις 600 χιλιόμετρα και μια δίωρη πτήση από την Αθήνα – είναι ένα ακριβό έργο εθνικού κύρους. Γι ‘αυτό η Ελλάδα, όπως η Τουρκία, δεν θα μπορούσε να αντέξει την εξερεύνηση και εκμετάλλευση των φυσικών πόρων από μόνη της! Και τρίτον, ο ελληνικός ισχυρισμός για αποκλειστική οικονομική χρήση της θάλασσας είναι εξίσου νομικά ανασφαλής όσο και ο τουρκικός. Αντικειμενικά, υπάρχει σύγκρουση μεταξύ αμοιβαία δικαιολογημένων συμφερόντων, επειδή ακριβώς τα ελληνικά νησιά βρίσκονται τόσο κοντά στην τουρκική ηπειρωτική χώρα. Η διαμάχη, όπως ορίζει το διεθνές δίκαιο της θάλασσας, θα πρέπει να διαπραγματευτεί ενώπιον του Δικαστηρίου των Θαλασσών του Αμβούργου, με αποτέλεσμα την υπογραφή συμβολαίου. Συνιστάται λοιπόν στην Ε.Ε να αποτρέψει και τις δύο πλευρές από τον εθνικιστικό απαθί. Συστάθηκε λοιπόν πολύ καλά στην Ε.Ε να αποτρέψει τις δύο χώρες από τους εθνικιστικούς ξιφουλκισμούς τους χαραγμένους στο μυαλό για να διαπραγματευθούν. Πιθανώς για αυτό να είναι ανάγκη το «καρότο και το μαστίγιο», και επίσης κάποτε μια στρατιωτικά ικανή στις διαπραγματεύσεις Ε.Ε.» Τέτοια επαίσχυντα δημοσιεύματα που συμφέρουν μόνο τα σχέδια της Τουρκίας και τον υποτιθέμενο διαμεσολαβητή Γερμανία δείχνουν το μέγεθος της ελληνικής «ηττοπάθειας» και δεν λαμβάνει κανείς από κυβέρνηση την πρωτοβουλία να τα παρακολουθεί και να τα απαντά καθώς πρέπει. 2 Αλέξη Παπαχελά, «Κωνσταντίνος Μητσοτάκης με τα δικά του λόγια”, εκδόσεις Παπαδόπουλος: “Οι βασικές παράμετροι μιας συμφωνίας είναι απλές, πολύ απλές. Η υφαλοκρηπίδα θα μοιραστεί λογικά. Εμείς θα πάρουμε το μεγάλο μέρος, οι Τούρκοι θα πάρουνε το μικρό. Και περίπου θα έχουμε συμφωνήσει και θα αφήσουμε το Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης να χαράξει τη γραμμή. Ο εναέριος χώρος, τα 10 μίλια, είναι τρέλα, ελληνική τρέλα. Δεν έχουμε κανέναν λόγο. Όσον αφορά τα σχέδια πτήσεως, είναι αστείο να λέμε ότι ζητούμε από τους Τούρκους σχέδια πτήσεως όταν οι Αμερικανοί δεν δίνουν. Κανένας δεν δίνει. Γιατί να δίνουν οι Τούρκοι δηλαδή; Δεν το καταλαβαίνω. Και γιατί πρέπει εμείς να σταματούμε τα τουρκικά αεροπλάνα; Είναι τρελό αυτό που κάνουμε, είναι εγκληματικό αυτό που κάνουμε. Υπάρχει μεγάλη δυνατότητα να συμφωνήσουμε. Δεν υπάρχουν διαφορές”. Και τα ερωτήματα είναι πολλαπλά. Γιατί οι Τούρκοι παρενοχλούν πτήσεις ελληνικών εοροπλάνων εντός ελληνικής επικράτειας στο FYR Αθηνών με επιβαίνοντες έλληνες πολιτικούς. Γιατί ζητούν από του έλληνες Πρέεδρους της Δημοκρατίας να μην επισκέπτονται περιοχές της ελληνικής επικράτειας ( τελευταίως στο Καστελόριζο); Γιατί προβαίνει σε υπερπτήσεις πανω από ελληνικά νησιά κ.α; Μέχρι και η Γαύδος δεν είναι ελληνική/ 3 Ο Θεόδωρος Καρυώτης, ο οποίος είναι ομότιμος καθηγητής οικονομικών του Πανεπιστημιακού Συστήματος Μέρυλαντ, ΗΠΑ, που διετέλεσε οικονομικός σύμβουλος της πρώτης κυβέρνησης του Ανδρέα Παπανδρέου στην Πρεσβεία της Ουάσιγκτον και μέλος της ελληνικής αντιπροσωπείας στην Διάσκεψη του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θάλασσας και θεωρείται ειδικός στο θέμα της ΑΟΖ και έχει γράψει άρθρα και βιβλία στα αγγλικά και ελληνικά για αυτό το θέμα σημειώνει σε άρθρο του με τίτλο: Τι σημαίνει οριοθέτηση ΑΟΖ; Ποιός ο ρόλος της Κύπρου και της Αιγύπτου; στην ιστοσελίδα: «new Europe Greece της 01.09.2020: « Ο τότε Πρωθυπουργός Κώστας Σημίτης και ο Υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Παπανδρέου (2003) ζήτησαν από την Κύπρο επί προεδρίας Τάσου Παπαδόπουλου να οριοθετήσει την ΑΟΖ της με την Αίγυπτο 8 ν.μ. πριν την του Καστελλόριζου και δημιουργηθεί έτσι πρόβλημα με την Τουρκία Συγκεκριμένα σωστή οριοθέτηση, ώστε να μη φανεί η πλήρης επήρεια του συμπλέγματος! Συγκεκριμένα η ελληνική κυβέρνηση διεμήνυσε στον τότε Υπουργό της Κύπρου Νίκο Ρολάνδη τα ακόλουθα: “Εάν δεχθούμε την ελλαδική θέση ότι το Καστελλόριζο έχει πλήρη επήρεια στην οριοθέτηση της υφαλοκρηπίδας τότε η μέση γραμμή θα είναι εδώ. Εάν δεχθούμε την τουρκική θέση ότι το Καστελλόριζο δεν έχει επήρεια, τότε η γραμμή είναι αλλού. Για αποφυγή των προβλημάτων αυτών προτρέπουμε την κυπριακή πλευρά, όπως διορθωθούν οι συντεταγμένες και τα σύνορα δυτικά να σταματήσουν μέχρι 14 ν.μ. πιο μέσα από εκεί που έχουν συμφωνηθεί, ούτως ώστε να αποφευχθούν οι οποιεσδήποτε επιπλοκές με γείτονες χώρες.» Φαίνεται λοιπόν, ότι ο Τάσος Παπαδόπουλος με τέσσερα τάνκς και δύο ελικόπτερα, όπως λέγεται, κατάφερε να ανακηρύξει την κυπριακή ΑΟΖ με την Τουρκία να προβαίνει απλά σε με μερικές ανούσιες δηλώσεις, η Ε.Ε και ΗΠΑ να την αναγνωρίζουν και η Ελλάδα με άλλη δυναμική (οικονομική, στρατιωτική και πολιτική) να αδυνατεί να προχωρήσει σε κοινή ανακήρυξη της ελληνοκυπριακής ΑΟΖ διαφυλάσσοντας έτσι και οι δύο χώρες

της Χάγης – ή του Αμβούργου – όπως είναι το σωστό – με δικαστή Σομαλό και με ένα συνυποσχετικό δίχως σε αναφορές δίκαιων αιτημάτων από την πλευρά μας, όχι μόνο είναι χαμένος εξ αρχής, αλλά είναι και εκ των προτέρων προγραμματισμένος να χαθεί. (Απόδειξη της προδοσίας)

Το θέμα της επέκτασης των 12 μιλίων κατά πως λέγεται προσκρούει στο Casus Belli της Τουρκίας. Αν είναι έτσι, τότε γιατί η Ελλάδα δεν ασκεί τα κυριαρχικά της δικαιώματα μονομερώς και δεν προσφεύγει σε ένα διεθνές δικαστήριο για να εξετασθεί κατά πόσο ένα δικαίωμα μιας χώρας διεθνούς δικαίου που έχει υπογράψει η ίδια δεν μπορεί να το εφαρμόζει, διότι κινδυνεύει να υποστεί τις συνέπειες ενός πολέμου από μια χώρα που δεν αναγνωρίζει το συγκεκριμένο διεθνές δίκαιο των θαλασσών, έτσι ώστε να αποδοθεί το δίκαιο;

Η Τουρκία ζητά τον αφοπλισμό των νήσων μας. Γιατί η Ελλάς, ως οφείλει, ως εγγυήτρια Δύναμις, δεν ζητά την αποχώρηση των τουρκικών στρατευμάτων από την Κύπρο και δεν προχωρεί στην ανακύρηξη κοινής ΑΟΖ με την Κύπρο; Η Τουρκία ζητά από την Ελλάδα να μην στερούνται των δικαιωμάτων τους η μουσουλμανική μειονότητα στην Θράκη και να της αναγνωριστεί το δικαίωμα της αναγνώρισής της ως «τουρκική μειονότητα» ενάντια στη Συμφωνία της Λωζάνης. (Τελευταίως η περίπτωση Τσιγδέμ Ασάφογλου του ΚΙΕΦ που δηλώνει τουρκάλα αν και η ίδια πομάκα, της ζητήται να εγκαταλείψει την Ελλάδα και να πάει στην Τουρκία – ΕΡΤ, Ειδικές Αποστολές.) Ερώτημα: Τα τουρκικά κανάλια θα επέτρεπαν κάτι ανάλογο στην Τουρκία; Δεύτερο ερώτημα; Η κα Ασάφογλου δεν έχει ελληνικό διαβατήριο; Αν αυτή είναι και νοιώθει τουρκάλα, ας πάει στην Τουρκία να πολιτογραφηθεί τούρκος υπήκοος και να ζει στην Ελλάδα με άδεια παραμονής, ειδάλλως καταστρατηγεί την συμφωνία της Λωζάνης. Είναι τόσο απλό.) Γιατί η Ελλάδα δεν ζητά την εφαρμογή της ίδιας συνθήκης με τοποθέτηση έλληνος διοικητή στην Ίβρο και Τένεδο; Γιατί δεν ζητά την καταδίκη στα έκτροπα της Κωνσταντινούπολης του 1955 κατά των Ελλήνων χριστιανών και να ζητήσει την αποζημίωση των περουσιών τους και των βιασμών που υπέστησαν; Γιατί δεν ζητά την ανασύσταση της Σχολής της Χάλκης; Γιατί η Αθήνα επέτρεψε να γίνει η Του Θεού Αγία Σοφία τζαμί; Γιατί δεν έκλεισε το μουσουλμανικό τέμενος στην Αθήνα και όλα τα τζαμιά ως αντίποινα; Η Τουρκία βγαίνει στο Αιγαίο για έρευνες. Γιατί η Ελλάδα δεν βγαίνει για έρευνες στην Προποντίδα και στην Μαύρη Θάλασσα; Δεν μπορεί να φέρεται ως δικαιολογία ο φόβος ενός πολέμου με την Τουρκία που στην ουσία δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια μειοδοτική πολιτική. Για μια εκτελεστική εξουσία το ζητούμενο δεν είναι η ασφάλεια των πολιτών και η υπεράσπιση κάθε σπιθαμής του ελληνικού εδάφους; Αν κάποιοι της ελληνικής κυβέρνησης δεν δύνανται να πράξουν το αυτονόητο ή θα πρέπει να απομακρυνθούν ή να παραιτηθούν. Τι φοβάται η ελληνική κυβέρνηση, αν πράγματι είναι ελληνική.Δεν πληρώνεται για αυτό το σκοπό αδρά από τον ελληνικό λαό;

Η επικείμενη φαινομενική πολεμική σύγκρουση με την Τουρκία δεν αποσκοπεί σε τίποτε άλλο, παρά μόνο στην μεγένθυση της Τουρκίας εις βάρος της Ελλάδος και του Ελληνισμού με την πολιτική της κεφαλαιοποίησης των διακδικίσεών της και όλες οι ρητορίες του Ταγίπ Ερντογάν και του βαθέως τουρκικού κράτους ( τα σύνορα της καρδιάς μας, η γαλάσια πατρίδα μας,4

αλλά ένα έθνος τα γεωπολιτικά – οικονομικά τους συμφέροντα. Άραγε γιατί; Η στάση αυτή των ελληνικών κυβερνήσεων προκαθορίζεται από την ηττοπάθεια ή είναι απλά μια μειοδοτική πολιτική; 4 Η «mavi vatan» στα τουρκικά με τη μόνη διαφορά η λέξη «vatan» είναι αραβική και σημαίνει πατρίδα ενώ στα τουρκικά η λέξη πατρίδα εννοείται η λέξη «jurt» που σημαίνει σκηνή. Η σκηνή είναι η πατρίδα των Τούρκων και παραπέμπει στην πατρίδα τους το Τουράν. Επομένως για τον Τούρκο, όχι μονό δεν υπάρχει «γαλάζια πατρίδα», αλλά δεν υπάρχει και η λέξη πατρίδα, όπως την εννοεί ο έλληνας ή γερμανός με την λέξη Vaterland (ο χώρος που κατέχεται από τον πατέρα και όχι από την μητέρα), αλλά δανείστηκε από τους άραβες την έννοια της πατρίδας γιατί ο ίδιος δεν έχει. Υπάρχει ο όρος «ana yurt» = η μητέρα σκηνή και ο όρος yabancı ülke paylaşma =ξένη χώρα για μοίρασμα και φυσικά το Anavatan =μητέρα πατρίδα. Αυτά θεωρώ ότι τα γνωρίζει ο Πρόεδρος της Τουρκίας, δεν θα πρέπει όμως και κάποιος του ΥΠΕΞ να του τα θυμίσει;

χωρίς εμάς καμμία συμφωνία δεν ισχύει στην ΝΑ Μεσόγειο, θα επιβάλουμε το δίκαιο μας, Καζάν – Καζάν κ.α) σε αυτό αποσκοπούν.

Μερικοί σταθμοί αυτής της ενδοτικής και μειοδοτικής πολιτικής είναι η καμμία αντίδραση της ελληνικής κυβέρνησης στα έκτροπα της Κωνσταντινούπολης (1955), η ατυχής συνάντηση Γ. Παπαδόπουλου – Ινονού για την συνεκμετάλλευση των υδρογοναθράκων στο Αιγαίο (1973) με αποτέλεσμα την κατάληψη της μισής Κύπρου (1974)5, η δήλωση του Πρωθυπουργού Ντεμιρέλ «Καζάν – Καζάν» στη συνάντησή του με τον αείμνηστο Κων. Καραμνλή (1975) στα προσωρινά μέτρα που ζητούσε ατυχώς η Ελλάδα από το Δικαστήριο της Χάγης, η εμφάνιση του Χόρα (1976) στο Αιγαίο και η συμφωνία μη ερευνών στο Αιγαίο, η κρίση του Σισμίκ (1987), το mea culpa του Αν. Παπανδρέου στο Νταβός, η ανακοίνωση του Casus Belli της Τουρκίας (ψήφισμα της τουρκικής εθνοσυνέλευσης 1995) το γκριζάρισμα των Ιμίων (1996) και η συμφωνία της Μαδρίτης με επίσημη αναγνώριση συμφερόντων της Τουρκίας στο Αιγαίο από τον Σημίτη (1997), η απεμπόλιση του δικαιώματος της Ελλάδος για επέκταση των χωρικών υδάτων στα 12 μίλια με την ανακοίνωση της κόκκινης γραμμής των 6 μιλίων και όχι στα 12 μίλια (2020), το άνοιγμα της Αμμοχώστου με ταυτόχρονη παραβίαση δύο αποφάσεων 544, 550 του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ, η υπογραφή της συμφωνίας Θαλασσίων ζωνών με την Ιταλία (1920) και Μερικής ΑΟΖ με την Αίγυπτο, ενώ προηγήθηκε η ανακήρυξη κοινής ΑΟΖ Τουρκίας και Λιβύης καταπατώντας την ελληνική υφαλοκριπίδα με εξαφάνιση του συμπλέγματος του Καστελορίζου, Κρήτης, Ρόδου, Καρπάθου δίχως η Ελλάδα να αντιδράσει με ένα ψήφισμα της ελληνικής βουλής6, παραβιάσεις των χωρικών υδάτων Ελλάδος και Κύπρου από τουρκικά ερευνητικά σκάφη (Αύγουστο 2020 που συνεχίζονται μέχρι σήμερα με παράνομες NAUTEX), και το τελευταίο και χειρότερο κατά παραγγελία της Αν. Μέρκελ η μη επιβολή ενός Veto από την Ελλάδα και την Κύπρο, ώστε να επέλθει η αποφυγή επιβολής κυρώσεων από την Ε.Ε στην Τουρκία με την έναρξη των ατέρμονων και ανούσιων

5 Η κατάληψη της Κύπρου από το τουρκικό – νατοϊκό στρατό αποτελεί η μεγαλύτερη καταστροφή του ελληνισμού μετά αυτής της Μικρασιατικής καταστροφής. Ως γνωστό το 7,5% της κατάληψης πραγματατοποιήθηκε επί του Ιωαννίδη που πέθανε στην φυλακή (Αττίλας Ι). Και το υπόλοιπο 31% (Αττίλας ΙΙ ) επί αειμνήστου Κων. Καραμανλή που δήλωνε: « η Κύπρος κείται μακράν». Ως πότε ο φάκελλος της Κύπρου θα είναι κλειστός; Η μη δυναμική αντίδραση της Ελλάδος ήταν λόγω ηττοπάθειας ή ενδοτική πολιτική ως και προδοτική; 6 Το ζητούμενο για τις ΗΠΑ, Μεγ. Βρεταννία και την Τουρκία ήταν, είναι και θα είναι η Ελλάδα να μην έχει κοινά ναυτικά σύνορα. Έτσι σύμφωνα με το Σχέδιο «Άτσεσον» προτάθηκε αρχικά, τον Ιούνη του 1964 η ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα και για αντάλλαγμα η εκχώρηση της Καρπασίας αενάως υπό πλήρη κυριαρχία. Πηγή: Χριστοδουλίδης, Νίκος (2009). Τα Σχέδια λύσης του Κυπριακού (1948-1978). Α, σελ. 157,158. Οι Τουρκοκύπριοι που δεν θα μετέβαιναν στην τουρκική ζώνη θα αποκτούσαν εκτεταμένη αυτοδιοίκηση σε καντόνια εντός της ελληνικής ζώνης. Ένα από αυτά τα καντόνια θα ξεκινούσε από τη βόρεια Λευκωσία και θα κατέληγε στην Κερύνεια. Οι τουρκοκύπριοι θα είχαν το δικό τους φορολογικό σύστημα, υπηρεσίες, τζαμιά, εκπαίδευση και αστυνομία. Malley, rendan; Craig, Ian (2002). Η συνωμοσία της Κύπρου. Αθήνα: Σιδέρης σελ. 213. Ήταν μια λύση που προσέγγιζε περισσότερο στην έννοια της διπλής ένωσης, δηλαδή της διανομής του νησιού μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας. Επιπλέον, για την παραχώρηση της Κύπρου στην Ελλάδα, θα δινόταν στην Τουρκία ένα μεγάλο νησί, όπως ή Ρόδος, ή τρία μικρότερα, ένα από τα οποία ήταν το Καστελόριζο, «Το Σχέδιο Ατσεσον και η Ρόδος». Πηγή; Το Βήμα. Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη. Ανακτήθηκε στις 8/5/2018. Η ελληνική πλευρά πάντως είχε ξεκαθαρίσει πως αποδεχόταν την παραχώρηση μόνο του Καστελόριζου, ενώ οι τουρκικές στρατιωτικές δυνάμεις έπρεπε να εγκατασταθούν σε βρετανικές βάσεις Χριστοδουλίδης, σελ. 260. Η πρόταση φυσικά εν πρώτοις απορρίφθηκε από την τουρκική πλευρά και ακολούθως από τον Γ. Παπανδρέου. Η κα Μπακογιάννη, όπως και ο πατέρας της κ. Κων. Μητσοτάκης φαίνεται να το έχουν αποδεχθεί το σχέδιο σύμφωνα με τις δηλώσεις τους. Αποδέχτηκαν δηλαδή την εξάλειψη του Καστελόριζου και ίσως κάποιων άλλων νήσων, π.χ Καρπάθου κ.α αλλά ποτέ δεν μίλησαν για ένωση του ελληνικού τμήματος της Κύπρου με την μητέρα Πατρίδα. Η συνέχεια αυτής της πρότασης είναι το σχέδιο «Μπάϊντεν – του νυν Πρόδρου των ΗΠΑ και της Bureau of Energy Resources των ΗΠΑ του 2014 που είχε και αποδεχτεί ο Ντόναλντ Τραμπ. Το συγκεκριμένο σχέδιο εκμηδενίζει το Καστελόριζο, την κυπριακή ΑΟΖ και η μεταφορά των κοιτασμάτων να γίνει μέσω Τουρκίας. Επισημοποιήθηκε από την Τουρκία της 26.05.2019 με δημοσίευση χάρτη και επιβεβαιώνεται με την Μερική Ανακήρυξη ΑΟΖ Ελλάδος – Αιγύπτου. Δηλώσεις Γ. Ρωμανού στο διαδίκτυο: «Ταύτιση του χάρτη Μπάϊντεν με όσα καταπατά η Τουρκία» της 28.03.2021

διερευνητικών επαφών Ελλάδας και Τουρκίας (2021) με σκοπό να κλείσουν τα μάτια και τα στόματα αυτών που κατανοούν και αντιδρούν.7

Αυτή η περίοδος από το 1974 μέχρι το 2021 στις ελληνο-τουρκικές σχέσεις χαρακτηρίζεται ως η περίοδος ενδοτισμού. Η αξέχαστη δήλωση του Αλέξη Τσίπρα στην Έκθεση της Θεσσαλονίκης το 2015: « Έχει σύνορα η Θάλασσα; » που ήρθε και ταυτίστηκε με το παλαιό σύνθημα: «Το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια) επιβράβευσαν αυτή τη πολιτική. Και αποδείχτηκε φυσικά, ότι το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια για αυτό και γίνεται η μάχη της «Τσιπούρας» προς όφελος του κ. Ταγίπ Ερντογάν με εξαγωγές εκατομμυρίων και οι έλληνες αλιείς, αφενός να εκδιώχνονται από τις δικές τους θάλασσες και αφετέρου να περιορόζονται τα αλιεύματά τους λόγω των περιορισμών από την Ε.Ε.

Η περίπτωση Αποστολίδη (λέγε με Σημίτη) με τα πήγαινε – έλα Άγκυρα – Αθήνα, σε ένα πράγμα αποσκοπεί, να συγκρατεί την σύγκρουση για να μειοδοτεί η κυβέρνηση μας. Φαίνεται λοιπόν, ότι με την πολιτική βήμα – βήμα οδηγούμαστε στην απώλεια του Αιγαίου, των ελληνικών νήσων, στην συνεκμετάλλευση και γιατί όχι και με μια τουρκική σημαία στο Λυκαβητό, αρκεί να «πέφτουν τα άσπρα της προδοσίας».

Σε όλα τα παραπάνω έρχεται και ο νέος πτωχευτικός νόμος και το ερώτημα που τίθεται είναι τι επιζητεί η κυβέρνηση με την εφαρμογή του από τον Μάι του 2021; Μα να είμαστε χρεωμένοι και πάντα να χρωστάμε. Σε ποιούς; Σε αυτούς που υποτίθεται μας δανείζουν, ενώ τους έχουμε σώσει τις τράπεζες. Διακόσια εξήντα δις από το 2008 πήγαν στις ανακεφαλαιώσεις των συστημικών τραπεζών στο όνομα του ελληνικού λαού και κατά τα άλλα εκατό δις κόκκινα δάνεια. Πόσο θα κρατάει αυτή η κοροϊδία, ενώ παράλληλα έχουν πραγματοποιηθεί εκατομμυρίων Ευρώ οικονομικά σκάνδαλα δίχως να φτάσουν σε μια ακροαματική διαδικασία; Για να πάρει ένας συνταξιούχος την σύνταξή του, την κουτσουρεμένη ελέω υπουργού Καντρούγκαλου, περιμένει τέσσερα και πλέον έτη, και τελευταία πήρατε απόφαση για καταβολή προσωρινής σύνταξης 340 € για να τους απαλύνεται τον πόνο ή την πείνα. (ουδέν μονιμότερον του προσωρινού και ουδέν απατηλότερον του φαινομένου) Άραγε το ίδιο ισχύει και για τους βουλευτές, δικαστικούς, στρατιωτικούς; Ποιός κράτησε και στηρίζει αυτό το κράτος 200 χρόνια;

Εσωτερική πολιτική – η αντιμετώπιση SARS-CoV-2 κα η υποστολή της ανθρώπινης αξίας

Όσον αφορά τα μέτρα που έχει λάβει προσωπικά ο νυν Πρωθυπουργός εδώ και πλέον του έτους για την αντιμέτωση SARS-CoV-2, Covid 20, Covid 21 κ.ο.κ με τις μεταλλάξεις του δεν αποδίδουν. Και δεν θα αποδώσουν ποτέ, διότι ο εγκλισμός των πολιτών, η στέρηση των θεσμοθετημένων ανθρωπίνων ελευθεριών και δραστηριοτήτων του με την επιστολή SMS, κάτι που θυμίζει την εποχή της GESTAPO την εποχή της κατοχής, η μασκοφορία, ό,τι ελεεινώτερο έχει να επιδείξη η ανθρώπινη φαντασία υποστολής της ανθρώπινης αξίας, η καταστροφή της οικονομίας (ΑΕΠ 130 δις. όπως το 2000, αλλά με χρέος 340 δις, 200% και πλέον του ΑΕΠ και δεσμευμένα τα πάντα μέχρι το 2060), ο έμμεσος και άμεσος διαρκής εξαναγκασμός των εμβολιασμών ( με πειραματικές – προσωρινές άδειες της Ε.Ε), δίχως το δικαίωμα επιλογής των

7 Στο Happened now της 29.01.2021το βίντεο του Παπαχελά με τις δηλώσεις του Κων. Μητσοτάκη σχετικά με τον ελληνο-τουρκικό διάλογο και η δήλωση του Γιάννη Βαληνάκη, που διατέλεσε υφυπουργός Εξωτερικών 2004 -2009, με την οποία επί της ουσίας καταγγέλλει τις «διερευνητικές» του Κυριάκου Μητσοτάκη, δηλώνοντας πως… «κακώς προσήλθαμε τόσο γρήγορα σε έναν διάλογο με την Τουρκία» και ότι “έπρεπε να περιμένουμε τουλάχιστον μέχρι τον Μάρτιο την Σύνοδο Κορυφής, που θα επέβαλε κυρώσεις στον Ερντογάν” και πως τελικά “δίνουμε έτσι συγχωροχάρτι στους Τούρκους!” Αυτή η πολιτική στάση του Πρωυθπουργού κ. Κυρ. Μητσοτάκη ποιόν ωφέλησε; Δεν λειτούργησε υπέρ του κ Ταγίπ Ερντογάν και της Α. Μέρκελ και ενάντια στα ελληνονο – κυπριακά συμφέροντα που είναι τα νόμιμα και δίκαια βάσει διεθνών συνθηκών και συμφωνιών;

εμβολίων που έρχονται σε αντίθεση των δέκα κανόνων του Κώδικα της Νυρεμβέργης (1947)8 και των αποφάσεων της Βιέννης του 19699 , δίχως να γνωρίζουμε τι περιέχουν και τι παρενέργειες επιφέρουν, δίχως να έχουν ολοκληρώσεις τα πρωτόκολλα ασφαλείας και ο προπαγανδισμός αυτών με σκανδαλώδεις χρηματισμούς καναλιών (40.εκ €), δημοσιογράφων, ιατρών (Πόσα έδωσαν οι φαρμακοβιομηχανίες στον κ. Τσιόδρα; Η απάντηση στο «Διαύγεια») και τόσων άλλων κακουργηματικών ενεργειών, δεν αποσκοπούν σε τίποτε άλλο παρά μόνο στη συμμετοχή της ελληνικής κυβέρνησης στην εξάπλωση ενός παγκόσμιου φόβου, υποταγής της ανθρώπινης ελευθερίας, του παγκόσμιου ελέγχου κάθε λογής ανθρώπινης δραστηριότητας και εν τέλει της μετάλλαξης του ανθρωπίνου είδους.

Γιατί άραγε να διαφημίζεται τόσο πολύ ο εμβολιασμός και μάλιστα του Πρωθυπουργού και της Προέδρου της Δημοκρατίας; Δεν υπάρχουν σε αυτά προσωπικά δεδομένα; Τι ενδιαφέρει τον πολίτη αν κάποιοι υποβλήθηκαν σε εμβολιασμό; Στον ελληνικό στρατό υποβληθήκαμε σε εμβολιασμούς. Το έμαθε κάποιος, αν ο τάδε ή ο δείνα υποβλήθηκε σε εμβολιασμό; Γιατί αυτή η πρεμούρα; Γιατί άραγε η κυβέρνηση ψήφισε νόμο για υποχρεωτικό εμβολιασμό πριν ακόμη γνωστοιποιηθεί διεθνώς και στην Ελλάδα, ότι πρόκειται για μια επιδημία – πανδημία, την εποχή που ο κ. Τσίρδας μας μιλούσε για μια απλή γρίππη.10 Υπάρχουν φυσικά και ιολόγοι που αναφέρουν ότι οι μεταλλάξεις του SARS-CoV-2 (Μεγ. Βρεταννία) προέρχονται από τους εμβολιασμούς.

8 Nuremberg Code». The Doctor’s Trial: The Medical Case of the Subsequent Nuremberg Proceedings. United States Holocaust Memorial Museum Online Exhibitions. 1 Η εθελοντική συναίνεση του εξεταζόμενου είναι απολύτως απαραίτητη.. 2.Το πείραμα πρέπει να είναι τέτοιο ώστε να παράγει καρποφόρα αποτελέσματα για το καλό της κοινωνίας, απροσέγγιστο μέσω άλλων μεθόδων ή μέσον μελέτης και όχι τυχαίο και περιττό. 3.Το πείραμα θα πρέπει να σχεδιαστεί και να βασίζεται σε αποτελέσματα πειραμάτων σε ζώα, στην γνώση του φυσικού ιστορικού της νόσου ή άλλον προβλημάτων υπό μελέτη για να διασφαλιστεί ότι τα αναμενόμενα αποτελέσματα θα δικαιολογήσουν την εκτέλεση του πειράματος 4.Το πείραμα πρέπει να διεξάγεται έτσι ώστε να αποφεύγεται κάθε περιττή σωματική και ψυχική οδύνη και τραυματισμός. 5. Δεν πρέπει να διεξάγεται πείραμα όταν υπάρχει εκ των προτέρων υποψία θανάτου ή τραυματισμού ως αποτέλεσμα. Εκτός, ίσως, σε εκείνα τα πειράματα όπου οι πειραματικοί γιατροί χρησιμεύουν επίσης ως υποκείμενα. 6. Ο βαθμός κινδύνου, δεν πρέπει να υπερβαίνει εκείνον που καθορίζεται από την ανθρωπιστική σημασία του προβλήματος που καλείται να επιλυθεί από το πείραμα. 7. Θα πρέπει να γίνουν οι κατάλληλες προετοιμασίες και να παρεχθούν οι κατάλληλες εγκαταστάσεις για την προστασία του εξεταζόμενου, ακόμη και από τις ελάχιστες πιθανότητες τραυματισμού, αναπηρίας ή θανάτου. 8. Το πείραμα πρέπει να διεξάγεται μόνο από επιστημονικά εγκεκριμένα πρόσωπα. Ο υψηλότερος βαθμός εμπειρίας και φροντίδας θα πρέπει να απαιτείται σε όλα τα στάδια του πειράματος από εκείνους που διεξάγουν ή συμμετέχουν σε αυτό. 9. Κατά τη διάρκεια του πειράματος ο εξεταζόμενος είναι ελεύθερος να τερματίσει το πείραμα εάν έχει φτάσει στη φυσική ή ψυχική κατάσταση όπου η συνέχιση του πειράματος του φαίνεται αδύνατη. 10. Κατά τη διάρκεια του πειράματος, ο υπεύθυνος επιστήμονας πρέπει να είναι προετοιμασμένος να τερματίσει το πείραμα σε οποιοδήποτε στάδιο, εάν έχει πιθανό λόγο να πιστεύει κατά την άσκηση της καλής πίστης, την ανώτερη ικανότητα και την προσεκτική κρίση που απαιτείται από αυτόν, ότι η συνέχιση του πειράματος είναι πιθανό να οδηγήσει σε τραυματισμό, αναπηρία ή θάνατο του εξεταζόμενου.
9 Νόμος 1981/1991ΦΕΚ 187/Α/9-12-1991 Κύρωση Σύμβασης Βιέννης για το δίκαιο των Συνθηκών μεταξύ των Κρατών και Διεθνών Οργανισμών ή μεταξύ Διεθνών Οργανισμών. 10 Ν. 4670/2020 Φεκ 54/Α/11.3.2020: «β. Σε περιπτώσεις εμφάνισης κινδύνου διάδοσης μεταδοτικού νοσήματος, που ενδέχεται να έχει σοβαρές επιπτώσεις στη δημόσια υγεία, μπορεί να επιβάλλεται, με απόφαση του Υπουργού Υγείας, μετά από γνώμη της ΕΕΔΥ, υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού με σκοπό την αποτροπή της διάδοσης της νόσου. Με την ανωτέρω απόφαση ορίζονται η ομάδα του πληθυσμού ως προς την οποία καθίσταται υποχρεωτικός ο εμβολιασμός με καθορισμένο εμβόλιο, η τυχόν καθορισμένη περιοχή υπαγωγής στην υποχρεωτικότητα, το χρονικό διάστημα ισχύος της υποχρεωτικότητας εμβολιασμού, το οποίο πρέπει πάντοτε να αποφασίζεται ως έκτακτο και προσωρινό μέτρο προστασίας της δημόσιας υγείας για συγκεκριμένη ομάδα του πληθυσμού, η ρύθμιση της διαδικασίας του εμβολιασμού και κάθε άλλη σχετική λεπτομέρεια». Φυσικά ο ανωτέρω νόμος έρχεται σε πλήρη αντίθεση του κώδικα της Νυρεμβέργης, της Συμφνίας της Βιέννης του Ελληνικού Συντάγματος αλλά ψηφίστηκε.

Τέλος, η κυβέρνηση με επιβολή των προστίμων σαφώς μπερδεύει την καταστολή με την προφύλαξη των πολιτών (Δηλώσεις N. Μποζίκη – Πρόεδρος Σωματείου Αστυφυλάκων Κέρκυρας στο Ράδιο Focus 15.03.2021 στην εκπομπή του Δαμιανίδη: «Δεχόμαστε εξαναγκασμό από ανωτέρους για να επιβεβαιώνουμε πρόστιμα για ελέγχους και παραβάσεις SARS-CoV-2 και μάσκας;). Η εξάπλωση της πανδημίας του SARS-CoV-2 μέχρι την 21:00 ώρα δεν υπάρχει, αλλά μετά εξαπλώνεται μέχρι όλως περιέργως της πέμπτης πρωινής; Το χτύπημα της καμπάνας μιας ορθόδοξης εκκλησίας μεταδίδει την πανδημία. Οι μιναρέδες και οι ιμάμιδες με τα μεγάφωνα, όχι. Τα μικρομάγαζα είναι επικίνδυνα, αλλά τα μεγάλα σούπερμάρκετ όχι. Στα Ταξί θα είναι ένας επιβάτης, αλλά στα αεροπλάνα και αστικά ουδέν πρόβλημα. Στις μαζώξεις του Πρωθυπουργού στην Ικαρία δεν υπάρχει πανδημία και κανένα πρόστιμο, (με συγνώμες δεν γεμίζει η κατσαρόλα), αλλά στην ογδοντάχρονη γριούλα, ενώ ήταν μόνη της, επειδή δεν φορούσε μάσκα της επιβλήθηκε πρόστιμο.300€!!!

Μια κυβέρνηση ανάλγητη, ενώ γνωρίζει πολύ καλά, ότι η προσωπική προφύλαξη υπερέχει του γενικού καλού και στηρίζεται στην άγνοια των νόμων από πλευράς των πολιτών και στην επιβολή των κλοπς. Τι επιδιώκει λοιπόν, η κυβέρνηση με τέτοια αλλοπρόσαλλα μέτρα; Την χειραγώγηση των μαζών και των λαών (κάτι σαν τα άσκοπα καψόνια στο στρατό) με τις παράλογες υποδείξεις. Αλήθεια, τι θα γίνει με τους καταψύκτες των εκατομμυρίων που παρήγγειλε η ελληνική κυβέρνηση για τα εμβόλια; Αυτό δεν θυμίζει κατά πολύ την παραγγελία με πρόταση του κ. Τσιόρδα και υπογραφή του τότε υπουργού υγείας κ. Δημ. Αβραμόπουλου των 16.εκατ. δόσεων εμβολίου για την γρίπη των πτηνών που εν τέλει ανοιχτό παραμένει το ερώτημα τι απέγιναν11; Το περίεργο είναι ότι τα ίδια πρόσωπα διοικούν ακόμη. Φυσικά το Ελεγκτικό Συμβούλιο δεν ασχολείται με κάτι τέτοια ευτελή θέματα. Το τελευταίο γεγονός είναι η απαγόρευση από δεκατέσσερεις χώρες της Ε.Ε του εμβολιασμού της Astrazeneca με την Ελλάδα να προχωρεί ακάθεκτη στον εμβολιασμό. Γιατί άραγε; Για να επιβληθεί ο ραγιαδισμός της αγέλης, δηλαδή η απώλεια της συνείδησης κατά τον κορυφαίο συνταγματολόγο Γ. Κασιμάτη (Δηλώσεις του 21.03.2021στο YouTube) .

Το τελευταίο στο οποίο θέλω να αναφερθώ είναι το διαβατήριο υγείας που ζητάτε να καθιερώσει η Ε.Ε. Γιατί το θέλετε αυτό, για προφύλαξη των ευρωπαίων πολιτών; Αφού γνωρίζετε καλά, ότι ούτε τα εμβόλια φέρνουν ανοσία, μα και ο τρόπος που αυτα επιβάλλονται δεν συνάδουν με το ελληνικό σύνταγμα, δεν είναι εναρμονισμένα με το ευρωπαϊκό κεκτημένο και δεν συμβαδίζουν με τις αποφάσεις διεθνών Οργανισμών και Δικαστηρίων σχετικά με τα ανθρώπινα δικαιώματα. Γιατί επομένως το κάνετε αυτό, να στερήσετε τουρίστες από την Ελλάδα και να στερείτε την ελευθερία εκείνων που δεν θέλουν τον εμβολιασμό τους, με εμβόλια που δεν παρέχουν καμμία ανοσία, εμβόλια που φέρνουν μόνο προβλήματα και σκοτώνουν και δεν έχουν τελειώσει ολόκληρο το φάσμα των κλινικών ερευνών, ώστε αυτά να είναι ασφαλεί; Αυτό το γεγονός στο όνομα μιας προφύλαξης, που τέτοια της δεν γνώρισε η ανθρωπότητα όσο με άλλες πανδημίες, δεν είναι εξαναγκαστική και δεν στερεί την ελευθερία του ανθρώπου; Πως θα έρθουν οι έλληνες μετανάστες να επισκεφτούν την πατρίδα τους που δεν δέχονται να εμβολιαστούν για τους παραπάνω λόγους, ενώ είναι υγιείς; Πείτε το καθαρά, όσοι δεν εμβολιαστούν με εμβόλια του Bill Gates να ξεχάσουν την Ελλάδα. Για αυτό λοιπόν, λάβατε την ψήφο του ελληνικού λαού;

Η λαθρομετανάστευση – Η Ελλάδα το γερμανικό γραφείο ευρέσεως εργασίας

Όσον αφορά το μεταναστευτικό, πρόκειται για μια πολιτική κυριολεκτικής αλλοίωσης του ελληνικού πληθυσμού της Ελλάδος. Γιατί όμως; Το «μπόλιασμα»12, η αλλοίωση κατ’ εμέ της

11 Υπάρχουν μαρτυρίες υπαλλήλων της ΔΕΗ ότι το 2009 μεταφέρθηκαν από την Βάρη στα ορυχεία της Μεγαλόπολης, όπου αποτέφρωσαν 10 εκατομ. εμβόλια. Πρωτοσέλιδο της εφημερίδας «Μακελειο» Αρ. Φ.1862 12 Πόσο ταυτίζεται κατά κυριολεξία η λέξη «το μπόλιασμα», ενός κονωνικού – εθνικού συνόλου με λαθρομετανάστες και του «ε-«μ»-βολιασμού κατα του Covid 19 στην ελληνική γλώσσα. Και με τα δύο επιτυγχάνεται μία αλλοίωση. Με το πρώτο η αλλοίωση ενός κοινωνικού συνόλου και με το δεύτερο η αλλοίωση

ελληνικής κοινωνίας, σύμφωνα με δηλώσεις του Πρωθυπουργού μας, δεν μπορεί να συγκριθεί με το «μπόλιασμα» της Γερμανίας, ΗΠΑ, Γαλλίας και άλλων Δυτικών χωρών. Το «μπόλιασμα» της γερμανικής κοινωνίας π.χ. είναι μια πολιτική εναρμονισμένη με το βαθμό της ικανότητας αφομοίωσης και ένταξής αλλοδαπών από τον γερμανικό πληθυσμό, λειτούργησε δε ως ένα αναγκαίο κακό από το 1960 με στόχο την ανάπτυξη της βιομηχανίας της, άρα και την καλυτέρευση του βιοτικού της επιπέδου. Ως γνωστό η Γερμανία «μπολιάζεται» συνεχώς από τα μέσα του 19 ου αι. με την έλευση Πολωνών και Τσέχων εργατών στα ανθρακωρυχεία της Ρηνανίας και μετά συνεχώς από το 1960, το 1990, το 2000 και τέλος το 2015-2018, δίχως να προκληθεί σε γενικές γραμμές ο γερμανικός πληθυσμός της χώρας. Γιατί; Διότι υπήρξε συγκεκριμένη ενταξιακή πολιτική και αναγκαιότητας κυρίως της οικονομίας με νέο εργατικό δυναμικό, ενώ οι ΜΚΟ είναι συγκεκριμένες και ελεγχόμενες από τις κρατικές υπηρεσίες.

Στην Ελλάδα τι υπάρχει; (Εξαδέλφη του Πρωθυπουργού Αντιγόνη Λυμπεράκη να φέρεται ως διεθύντρια ΜΚΟ). Ποιό το όφελος της ελληνικής κοινωνίας από τους λαθρομετανάστες; Ποιό; «Οι επενδύσεις τους;» σύμφωνα με κυβερνητικά χείλη; Οι λίγοι που τα «πιάνουν»; και εννοώ την Ελλαδική Εκκλησία και την Αρχιεπισκοπή Αθηνών; Η δημιουργία 5ης Φάλαγγας στα μετώπισθεν της αμυντικής μας γραμμής υπέρ εκείνου που ζητά το μισό Αιγαίο και την Θράκη μας; Ποιά η αναγκαιότητα και ποιό το όφελος; Μήπως εθελοτυφλούμε; Και δεν βλέπουμε που το πάει η λαθρομετανάστευση στον Έβρο και στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου; Αν όχι, τότε οι πολιτικοί μας εκτελούν εντολές για το προσωπικό τους συμφέρον και όχι για το συμφέρον της Ελλάδος και του έλληνα πολίτη. Στους λαθρομετανάστες δεν επιβάλονται πρόστιμα, γιατί δεν έχουν ΑΦΜ. Μα ποιό χαζή δικαιολογία δεν έχει ακουστεί. Που είναι η η έννομη τάξη; Που είναι ισονομία και η ισοδικία μεταξύ πολιτών; Θέλουμε οργαγωμένη κοινωνία η άδικη και απείθαρχη;

Τέλος, στα σκαριά βρίσκεται η Κοινή Ευρωπαϊκή Πολιτική Ασύλου που θα προβλέπει, ότι οι δομές ασύλου μιας χώρας μέλους, που συνιστάται να είναι και στα σύνορα, ο χώρος τους δεν θα θεωρείται ευρωπαϊκός χώρος. Τι σημαίνει αυτό; Η Ελλάδα θα έχει το δικαίωμα να επιλέξει τον τρόπο που θα αυτοκτονήσει, με σχοινί, με πιστόλι ή κάτι άλλο!!!

Προτάσεις για την ανασυγκρότηση του ελληνικού κράτους και της αναμόρφωσης της ελληνικής πολιτείας

Η δήλωση του κ. Κούγια στην υπόθεση Λιγνάδη σε συνέντευξή του στον κ. Χατζηνικολάου λειτουργεί ως μια προϊδοποίηση (κίτρινη κάρτα) προς την κυβέρνηση Μητσοτάκη, η οποία λέει «ή την κλίνει την υπόθεση (Λιγνάδη) ή θα πάρει αναγκαστικά και άλλους». Τι εννοεί ο επιφανής ποινικολόγος; Η υπόθεση Johnson and Johnson, η υπόθεση Χριστοφοράκου, η υπόθεση «Ντόκος» Wikileaks, η υπόθεση της Novartis με την αμερικάνικη έκθεση, η υπόθεση Χαϊκάλη με του πομπούς και τόσες άλλες είναι τα βαρίδια της σημερινής κυβέρνησης και υποθέσεις με τις οποίες θα πιέζεται από την Γερμανία. (η επώαση του φιδιού). Και όλα αυτά οδηγούν στο διαμελισμό του Αιγαίου – (σύμφωνα με την προτροπή: «κάντε για να πάρετε». Εξάλλου τα 19,2 δις περιμένουν). Τι αξίζει λοιπόν για μερικούς – μερικούς. Να χάσει η Ελλάδα, ότι πέτυχε στα 200 χρόνια υπαρξής της; Ενώ ο λαός θέλει και είναι έτοιμος να αντισταθεί στις νέες προκλήσεις προδίδεται από τα βίτσια μερικών που τα έκαναν πολιτική τους και τρόπο ζωής τους;

Δίχως να θέλω να επεκταθώ, ορμώμενος από το αρχαίο γνωμικό: «το χρήμα πολλοί εμίσησαν, τη δόξα ουδείς» σας προτείνω να βγήτε μπροστά. Να προκαλέσετε τεχνητή πολιτειακή κρίση, ώστε ο ελληνικός λαός να οδηγηθεί στις κάλπες με καθαρές εκλογές και όχι στημένες (Μετά τις καταγγελίες του Γ. Καρατζαφέρη το 2000 για τις αλχημίες της Singularlogic (παραβιάσεις της επαναληπτικότητας ) και τα συμβάντα της τελευταίας εκλογικής διαδικασίας στις ΗΠΑ

του ατόμου και δεν θα πρέπει να συγχέεται με τον εμβολιασμό των δένδρων που προάγει την καλλιέργεια – cultura και μεταφορικά την ανάπτυξη του ανθρώπινου πολιτισμού.

που η έρευνα σε μερικές Πολιτείες είναι και σε εξέλιξη (Αριζόνα), αδυνατώ να πιστεύσω σε έντιμες εκλογές στην Ελλάδα).

Η κατάργηση των κομμάτων θα είναι η σωτηρία της Ελλάδος. Αυτά οδήγησαν από την έναρξη της ελληνικής επανάστασης και της συστάσεως του ελληνικού κράτους στο χείλος της καταστροφής, στις πτωχεύσεις, στα δάνεια, στις εθνικές καταστροφές και τραγωδίες, στα μνημόνια και στις υποθηκεύσεις του δημοσίου και ατομικού πλούτου.

Οι εκλογές να πραγματοποιούνται πάντα με το σύστημα της απλής αναλογικής. Να είναι καθαρές, φανερές και έντιμες. Οι υποψηφιότητες να είναι προσωπικές και η πολιτεία να προβλέπει, ώστε κάθε έλλην πολιτης να δύναται να θέτει την υποψηφιότητα και να προβάλλεται ισότημα. Η κατάργηση της μυστικής ψηφοφορίας είναι αναγκαία για την λειτουργία της πραγματικής δημοκρατίας Τα ψηφοδέλτια να είναι επώνυμα. Ο καθένας θα ψηφίσει αυτόν που θεωρεί ικανό και όλοι να είναι εις θέση να το γνωρίζουν και να το ελέγξουν Ας τεθεί ένα τέλος της Ιακωβίνικης – βοναπαρτικής παράδοσης που δεν είναι η ελληνική πολιτειακή παράδοση. Η Δημοκρατία δεν έχει στεγανά και δεν κινδυνεύει από τη διαύγεια και την πολιτική καθαρότητα. Μόνο έτσι θα εκλεγούν και θα διοικήσουν οι άριστοι που έχει ανάγκη η πατρίδα. Η τήρηση των νόμων και κανόνων να είναι το ύψιστο πολιτειακό αγαθό. Η δικαιοσύνη να είναι πραγματικά ανεξάρτητη, αδέκαστη, αυτοδιοίκητη και να συσταθεί Συνταγματικό δικαστήριο που το έχει ανάγκη η πολιτεία. ( Είναι κοινός τόπος ότι ο Σύνταγμά μας έχει γίνει ένα κουρελόχαρτο).

Αμέσως μετά τις αντιπροσωπευτικές εκλογές να συγκλιθεί νέα Συντακτική Συνέλευση. Οι ώρες είναι κρίσιμες και δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο. Η Ελλάδα πρέπει και μπορεί να τραβήξει το δικό της δρόμο και εκτός Ε.Ε. Δεν είναι μονόδρομος η Ε.Ε, εξάλλου δεν ερωτηθήκαμε για την εισοδό μας στην ΕΟΚ, μα ούτε και στην ΟΝΕ. Για ποιά δημοκρατία ομιλείτε, για αυτήν που δεν υπάρχει; (Αν σας ενδιαφέρει το πως, σας στέλνω μια πραγματεία – πρόταση μου που την έστειλα στον πρώην Πρωθυπουργό κ. Τσίπρα το Μάιο του 2015 πριν των 17 ωρών διαβουλεύσεων με την κα. Μέρκελ, τότε που το «ΟΧΙ» του 62% των Ελλήνων μετατράπηκε σε ένα «ΝΑΙ» και οδήγησε σε μια προδοσία στο «Μακεδονικό»13, την τρίτη μεγαλύτερη ήττα

13 Με την υπογραφή της συμφωνίας Κοτζιά – Ντιμιτρώφ γνωστή ως Συμφωνία των Πρεσπών (12.05.2018) ανατράπηκε η συμφωνία που είχε επιτευχθεί στις 13 Απριλίου 1992. του Συμβούλιου των πολιτικών αρχηγών που είχε συγκλιθεί υπό τον τότε Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας Κωνσταντίνο Καραμανλή με τη συμμετοχή του τότε πρωθυπουργού Κ. Μητσοτάκη, του αργηγού της μείζονος αντιπολιτεύσεως Ανδρέα Παπανδρέου, της Αλέκας Παπαρίγα του Κ.Κ.Ε, της Δαμανάκη του Συνασπισμού και του υπουργού εξωτερικών Αντώνη Σαμαρά και έλαβε θέση για το θέμα της ονομασίας του κράτους της γείτονος και αποφασίστηκε να μην γίνει αποδεκτό κανένα όνομα που θα αναφέρεται στον όρο «Μακεδονία» ή παράγωγά του. Τα απόνερα εκείνης της συμφωνίας πέρα των μαζικών αντιδράσεων και διαδηλώσεων που αντιμετωπίστηκαν με την βία των κλοπς ήταν οι καταγγελίες Καμμένου για χρηματισμό του Κοτζιά και η παραίτησή του, οι ρωσικές καταγγελίες χρηματισμού βουλευτών της γείτονος χώρας από εξωγενείς πολιτικούς-οικονιμικούς παράγοντες και φυσικά η νίκη της Ν.Δ στις εκλογές του 2019, αφού προηγουμένως ο Κυρ. Μητσοτάκης δήλωνε στις 24.01.2019 στη Βουλή απερίφραστα την κατάργησή της, τη μη εφαρμογής της και VETO στην ένταξιακή διαδικασία της γείτονος χώρας στην Ε.Ε.: «Όταν είχε την ευκαιρία να ρίξει την κυβέρνηση, ο κ. Καμμένος δεν το έκανε, γιατί πάνω απ’ όλα είναι η καρέκλα» συνέχισε ο κ. Μητσοτάκης, για να υπογραμμίσει: «Ειλικρινά, θα προτιμούσα να μην είχε γίνει αυτή η συνεδρίαση, ούτε και να μιλώ, τώρα, για το σημερινό θέμα. Η Συμφωνία των Πρεσπών δεν θα έπρεπε ποτέ να είχε υπογραφεί και, βέβαια, δεν θα έπρεπε ποτέ να είχε φτάσει στη Βουλή των Ελλήνων προς κύρωση. Γιατί αποτελεί εθνική ήττα, που έχει ήδη ακυρωθεί στη συνείδηση του λαού. Και εθνικό λάθος, που προσβάλλει την αλήθεια και την Ιστορία της χώρας». Στην ιστοσελίδα: «Θέμα» της 24.01.2019. Μολαταύτα ο κ. Μητσοτάκης εκλέχτηκε Πρωθυπουργός, η συμφωνία υπάρχει και ο πιο ένθερμος υποστηρικτής εισόδου της γείτονος χώρας στην Ε.Ε δεν είναι άλλος από τον νυν Πρωθυπουργό της χώρας κ. Κυρ. Μητσοτάκη, ο οποίος θα δηλώσει μετά τη ανάληψη των καθηκόντων του ως Πρωθυπουργού «επιτεύχθηκε για καλό σκοπό» και «θα ενισχύσει τη σταθερότητα στην περιοχή». Πηγή: iefimerida.gr 23.07.2019. Επίσης δήλωση Ζάεφ κατά την επίσκεψή του στην Αθήνα 16.09.20 θα δηλώσει: «ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε ήδη την ευκαιρία να δείξει τη στάση του απέναντι στη «Βόρεια Μακεδονία». Έδωσε μάχες για εμάς, μάχες για το ευρωπαϊκό μας μέλλον, για τη συμμετοχή στο ΝΑΤΟ και είμαι πολύ ευχαριστημένος». Αυτή την στάση του κ. Κυρ. Μητσοτάκη αδυνατώ να την χαρακτηρίσω. Εγώ όμως, ως πρώην κάτοικος της ελληνικής Μακεδονίας και τώρα μέλος του βορείου τμήματος του πρώτου μέρους, όπως χαρακτηρίζει η συμφωνία την ελληνική Μακεδονία, νοιώθω προδομένος. Στερούμαι της ταυτότητος του Έλληνα Μακεδόνα, διότι άλλοι

– σκάνδαλο μετά αυτής του ΄22 και της Κυπριακής τραγωδίας. Τότε που διαπράχτηκε και με τη βούλα το μέγιστο αδίκημα της κατάλυσης του ελληνικού Συντάγματος. Διότι:

Σύμφωνα με το Π.Δ. 38/2015, ΦΕΚ 63 Α/29.06.2015 για κρίσιμο εθνικό θέμα πραγματοποιήθηκε δημοψήφισμα της 05.07.2015 στο οποίο συμμετείχε το 62,15% των 9.914.244 εγγεγραμμένων ελλήνων πολιτών στο οποίο αποφάνθηκε αρνητικά το 61,3% των Ελλήνων στα δύο ερωτήματα που τέθηκαν από την Ε.Ε: α) «μεταρρυθμίσεις για την ολοκλήρωση του τρέχοντος προγράμματος και πέραν αυτού» και β). «προκαταρτικής ανάλυσης βιωσιμότητας του χρέους» τα οποία σήμαιναν κατάρτιση νέου Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας. Το «ΟΧΙ» εκείνο του ελληνικού λαού για ένα κρίσιμο εθνικό θέμα, αν και ήταν δεσμευτικό για την κυβέρνηση Τσίπρα βάσει του Ν. 4023/2011 (ΦΕΚ 220 Α/24.10.2011, Άρθρο 16, § 3: «όταν στην ψηφοφορία λάβει μέρος τουλάχιστον το σαράντα τοις εκατό (40%) όσων έχουν εγγραφεί στους εκλογικούς καταλόγους» δεν εφαρμόστηκε παραβιάζοντας το Άρθρο 1 του Ελληνικού Συντάγματος ΦΕΚ 211 Α/ 24.12.2019 § 2 το οποίο ορίζει ως «Θεμέλιο του πολιτεύματος είναι η λαϊκή κυριαρχία και § 3: «Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα. Όταν παραβιάζεται μάλιστα μια δεσμευτική λαϊκή θέληση, στο Σύνταγμά μας υπάρχει και το Άρθρο 52 το οποίο ορίζει: «Η ελεύθερη και ανόθευτη εκδήλωση της λαϊκής θέλησης ως έκφραση της λαϊκής κυριαρχίας τελεί υπό την εγγύηση όλων των λειτουργιών της Πολιτείας που έχουν υποχρέωση να τη διασφαλίζουν σε κάθε περίπτωση. Νόμος ορίζει εις ποινικές κυρώσεις κατά παραβατών της διάταξης αυτής.».

Επομένως, όταν παραβιάζεται το σπουδαιότερο άρθρο του Συντάγματος, το Άρθρο 1 έχουμε και κατάλυση του Συντάγματος δίχως όμως, να τιμωρηθούν οι υπαίτιοι κατά το άρθρο 134 του Π.Κ για εσχάτη προδοσία, διότι δεν εφάρμοσαν ως όφειλαν την λαϊκή ετυμογορία. Αντί αυτού τι έγινε; Σύναψη Συμφωνίας με το Ε.Μ.Σ (Ν. 4334/2015 ΦΕΚ 80 Α /16.07.2015/ «Απόφαση της Συνόδου των Αρχηγών των Κρατών – Μελών της Ευρωζώνης της 12.07.2015 έως 22.07.2015 – Υιοθέτηση του Νέου Κώδικος Πολιτικής Δικονομίας» ενάντια στην λαϊκή βούληση. Με το Άρθρο 87§ 2 προβλέπεται «Οι δικαστές κατά την άσκηση των καθηκόντων τους υπόκεινται μόνο στο Σύνταγμα και στους νόμους (που συμφωνούν με αυτό όπως σαφέστατα αναφέρεται στα άρθρα 120§2 και 93§4) και σε καμία περίπτωση δεν υποχρεούνται

είναι οι «Μακεδόνες». Όλη μου η γενιά πρόσφερε τα πάντα στην Ελλάδα και αυτή στο τέλος να μην τους το αναγνωρίζει. Διότι: Ο παππούς μου, ο Αναστάσιος του Χρίστου Μπουλγούρης (Πέγιος), αν και απόφοιτος του οχτατάξιου βουλγαρικού σχολείου της Έδεσσας κατατάχθηκε ως κληρωτός οπλίτης στον ελληνικό στρατό στο 34ο Σύνταγμα που στάλθηκε το 1918 στην Οδησσό και μετέπειτα στην Μικρά Ασία και είχε την τύχη να επιστρέψει σώος στην Έδεσσα το 1922 και παρέμεινε ως το θάνατό του άκληρος. Ο δευτερότοκός του γιός, Γεώργιος Αναστασίου Μπουλγούρης κατατάχθηκε στο ελληνικό στρατό – πυροβολοκό το 1939 και συμμετείχε στο αλβανικό μέτωπο και ακολούθως σε μάχες του ΕΛΑΣ. Το Φεβρουάριο του 1948 άνδρες του μακεδονικού τάγματος με το πιστόλι στο κρόταφο στους Λύκους της Έδεσσας τον πήραν μαζί τους με επίλογο να καταλήξει στα Σκόπια, όπου απεβίωσε το 1982. Τρείς φορές υπέβαλε αίτηση για επαναπατρισμό, τρεις φορές του απορρίφθηκε η αίτηση. Αυτό τουλάχιστον του έλεγαν οι εκεί αρχές. Ο τρίτεκνος γιός του, ο Μιχαήλ Αναστασίου Μπουλγούρης, ο πατέρος μου, αρχές του 1942 συλλαμβάνεται από τις γερμανικές κατοχικές δυνάμεις και στέλνεται στο Σέδες – Θεσσαλονίκης για αναγκαστική εργασία και από εκεί στο Αυστριακό Graz σε στρατόπεδο συγκεντρώσεως στο γνωστό «Zwangsarbeiterlager Graz –Liebenau». Για καλή του τύχη οι Γερμανοί τον Οκτώβριο του 1944, όταν οπισθοχωρούσαν, του επιτρέπουν να επιστρέψει πίσω στην Ελλάδα. Το 1945 συλλαμβάνεται από το ΕΛΑΣ και μεταφέρεται μαζί με τον αδελφό του στις φυλακές του Μαύρου Δάσους στο Βόρας (Καϊμακτσαλάν) για έξι μήνες δήθεν ως συνεργάτες των Γερμανών και αθώωσή των από το στρατοδικείο της Βέροιας. Με την ΕΣΣΟ του 1946, από τους πρώτους δηλαδή, μεταφέρεται στην Μακρόνησο στο 3ο Τάγμα σκαπανέων για «αναμόρφωση», «γιατί στο σπίτι του η οικογένεια του μιλούσε «μακεδονικά» – τα εντόπικα», όπως ειπώθηκε στην ανάκριση του στο Α2 και μετά την υπογραφή του σε λευκό χαρτί στάλθηκε τον Σεπτέμβριο του 1947 στο 519 ΤΠ και αργότερα στο 512 ΤΠ υπηρετώντας την μητέρα πατρίδα ως το 1953 με απολυτήριο εις βάρος του Δημοσίου. Το τραγελαφικό είναι, ότι το 1970, ενώ είναι υπάλληλος του Δήμου Έδεσσας για δεκαεπτά συναπτά έτη μεταναστεύει στην Γερμανία, όπου και θα αποβιώσει το 1998, επειδή του εζητείτο από τον απόστρατο ταγματάρχη Δήμαρχο Έδεσσας Μπουραζάνη βεβαίωση κοινωνικών φρανημάτων,. Η οικογειακή μου ιστορία που δεν είναι η μοναδική και σίγουρα υπάρχουν δραματικότερες, περιγράφει εν ολίγοις το «μεκεδονικό ζήτημα» που κάποιοι δεν το κατάλαβαν και αδυνατούν να το κατανοήσουν

να συμμορφώνονται σε διατάξεις που έχουν τεθεί κατά κατάλυση του Συντάγματος». Άρα όλες οι αποφάσεις των δικαστών με βάσει το νέο Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας είναι αντισυνταγματικές και άκυρες. Εξάλου υπάρχει και το άρθρο 93 «Διακρίσεις Δικαστηρίων § 4: Τα δικαστήρια υποχρεούνται να μην εφαρμόζουν νόμο που το περιεχόμενο του είναι αντίθετο προς το Σύνταγμα. Όταν όμως, ο δικαστής αποφασίζει με το νέο Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας (Πηγή: ΦΕΚ 211 /24.12.2019) γίνεται συνεργός στην καταλυση του Συντάγματος. Άρα έρχεται σε αντίθεση του Άρθρου 120 §4: « Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία»

Εν κατακλείδι γίνεται κατανοητό, ότι αν οι πολιτικοί μας κατέλυσαν και παραβίασαν το Ελληνικό Σύνταγμα, οι δικαστές μας το κατέλυσαν διπλά, διότι ενώ γνώριζαν, δεν το υπερασπίστηκαν, δεν αντιστάθηκαν και απονέμουν δικαιοσύνη βάσει ενός Συντάγματος που κατελύθηκε και μιας Πολιτικής Δικονομίας που δεν εγκρίθηκε από τον Ελληνικό λαό και έθνος.

Αυτή η κυβέρνηση λοιπόν, δεν λειτουργεί υπέρ των συμφερόντων των ελλήνων πολιτών και της Ελλάδος, αλλά υπέρ κάποιων άλλων. Δεν εκφράζει σε καμμία περίπτωση τους πόθους και τα θέλω της πλειονότητας των Ελλήνων. Θα μπορούσα να πω με βάσει όλα τα παραπάνω, ότι είναι μια κυβέρνηση που δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις προκλήσεις των καιρών. Ο Ταγιπ Ερντογάν δίχως μια τουφεκιά θα πάρει το μισό Αιγαίο, θα ενώσει την μισή Κύπρο με την Τουρκία και θα δημιουργήσει μια ουδέτερη Θράκη. Με παραιτήσεις από το κυβερνών κόμμα και της βουλευτικής σας έδρας θα κερδίσετε περισσότερα παρά να μένετε σε έδρανα για χειροκροτήματα. Αυτή η βουλή σε ένα ελληνικό κράτος που είναι εταιρεία στην ουσία, δεν εκφράζει πλέον τον έλληνα πολίτη, αλλά μόνο τους γερμανούς βιομηχάνους τους γερμανούς τραπεζίτες και κάποιους συνεργάτες τους από την εποχή του Όθωνα, της κατοχής και των σημερινών ελλήνων μεγιστάνων. Με δύο τρεις εκατοντάδες δισεκατομμύρια υποθηκεύτηκε ολόκληρη η Ελλάδα. Τόσα άξισε η Ελλάδα; Που τα πήρε ποιός; Που πήγαν αυτά τα χρήματα; Αν συνεχίσει έτσι η «Ελλάδα – εταιρεία», που είναι εταιρεία η Ελλάδα από το 2012, και το γνωρίζετε πολύ καλά αυτό14, αφού εσείς ψηφίσατε τους νόμους, δεν χρειάζεται πλέον ούτε βουλή, μα δεν χρειάζεται ούτε και πρόεδρος δημοκρατίας με τα πάνινα – ελβιέλες παπούτσια, διότι δημοκρατία δεν υπάρχει και πολύ σωστά την ευτελίζει. Δεν χρειάζεται πρωθυπουργός, αλλά ένας διευθύνων σύμβουλος. Αυτές όλες οι «κρατικές» θέσεις είναι έξοδα που επιβαρύνουν την εταιρεία, την εισηγμένη στο χρηματιστήριο των ΗΠΑ. Το ίδιο φυσικά είναι και η Γερμανία, μια εισηγμένη εταιρία, στην Φρακφούρτη όμως.

Οι δεκαπέντες συγνώμες του Πρωθυπουγού δεν φέρνουν τίποτε στην καλυτέρευση της κατάστασης του έλληνα πολίτη που σκέφτεται πως να γεμίσει η κατσαρόλα του και να πληρώσει τα αμέτρητα έξοδα και χρέη που του έχετε επιβάλει στερώντας του μια δουλειά φτάνοντας στο απώγειο των αυτοκτονιών15. Η «συγνώμη που σας κυβερνώ», και η παραίτησή του με πλάνο που περιγράφω παραπάνω, θα έφερνε περισσότερα αποτελέσματα. Εξάλλου φαίνεται καθαρά, ότι ο Πρωθυπουγός μας προσβλέπει στην προσωπική και οικογενειακή του οικονομική ευμάρεια, στην καλοπέρασή του, διακρίνεται δε για την αφέλειά του και την απειρία του στην διακυβέρνηση της χώρας, στην αντιμέτωπιση των εθνικών θεμάτων προς το συμφέρον των ελλήνων πολιτών και της Ελλάδος. Γιατί απλά, όπως και οι παλαιότεροι πρωθυπουργοί της χώρας που φέρει το όνομα Ελλάδα, είναι ΑΠΛΆ ένας εντολοδόχος.

Παραθέτω ένα δημοσίευμα που επιβεβαιώνει τη πραγματική μορφή της Ελλάδος. Το ερώτημα που απευθύνεται σε κάθε βουλευτή είναι αν τα πραγματικά στοιχεία είναι αληθινά..

14 Απόφαση Συμβουλίου Επικρατείας 668/21.03.2012 βάσει του Ν. 3845/2010 αναγνώρισε το Α’ Μνημόνειο ως νόμιμη παραίτηση από την εθνική κυριαρχία. Σχετικά δηλώσεις Γ. Κασιμάτη (You Tube 21.03.2021) 15 Αν και επικρατεί σύγχυση με τα νούμερα των αυτοκτονιών με βάσει τα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας 2010 – 2017 έχουν καταγραφεί τουλάχιστον 4.000 αυτοκτονίες. Δημοσίευμα του CCN Greece 10.09.2020, ενώ στο διάστημα 2017-2020 είχαμε τουλάχιστον 1.500 αυτοκτονίες

Σύμφωνα με τον Κυβερνητικό Οργανισμό U.S. Securities and Exchange Commission και τη βάση δεδομένων Edgar System, η Ελληνική Δημοκρατία έπαψε να υφίσταται ως αυτόνομο κράτος και μετετράπη σε ιδιωτική εταιρεία με Κεντρικό Κλειδί Καταχώρησης (CIK) 0000931106. Παρομοίως, και η Βουλή των Ελλήνων εμφανίζεται ως ιδιωτική εταιρεία στη βάση δεδομένων της αμερικάνικης εταιρείας Dun & Bradstreet, που καθιστά τους βουλευτές ιδιωτικούς υπαλλήλους. Συνεπώς, και ο κάθε Έλληνας πολίτης μετετράπη σε ιδιωτικό υπάλληλο χωρίς δικαίωμα παρέμβασης στις άπληστες ορέξεις κερδοσκοπίας της εταιρείας μέσω της φορολογικής αφαίμαξης των πολιτών.

Αυτά τα ολίγα από ένα ελληνα μετανάστη που θα πρέπει να υποβάλλεται σε διπλή φορολόγιση ελέω της ελληνικής κυβέρνησης από το 2015 με την διάταξη (ΠΟΛ. 1058/18.03.2015). Ενώ μας έδιωξε από την πατρίδα μας, θέλει και τον ιδρώτα μας από την ξενιτιά, σε μια Ευρωπαϊκή Ένωση της ελεύθερης αγοράς και της ελεύθερης μετακίνησης εργατών, κεφαλαίου και ιδεών……..

Η νίκη θα είναι δική μας, αν βασιλεύση εις την καρδίαν μας μόνο το αίσθημα το ελληνικό. Ο φιλήκοος των ξένων είναι προδότης.

Ιωάννης Καποδίστριας

Αναστάσιος Μπουλγούρης

[email protected]

Tags: slide
Στείλτε μας τα άρθρα σας στο [email protected]
Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο "Triklopodia.gr", μπορεί να μας ενημερώσει, στο "[email protected]" ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα. Στην Τρικλοποδιά ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .

Παρόμοια Άρθρα

Γ.Μ: Ο πληροφοριοδότης….
ΑΡΘΡΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

Γ.Μ: Ο πληροφοριοδότης….

by admin
22 ώρες ago
ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΜΟΜΕΙΚΤΕΣ ΟΧΙ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ… Πώς θερμαίνουν την ατμόσφαιρα και εξαφανίζουν τις χιονοσκεπείς κορφές
ΑΡΘΡΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΜΟΜΕΙΚΤΕΣ ΟΧΙ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ… Πώς θερμαίνουν την ατμόσφαιρα και εξαφανίζουν τις χιονοσκεπείς κορφές

by admin
2 ημέρες ago
Σχολιασμός του άρθρου «Οι τρεις νέοι παίκτες» του Παναγιώτη Αποστόλου από αναγνώστρια
ΑΡΘΡΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

Σχολιασμός του άρθρου «Οι τρεις νέοι παίκτες» του Παναγιώτη Αποστόλου από αναγνώστρια

by admin
2 ημέρες ago
«Οι τρεις πειρασμοί της ανθρώπινης ύπαρξης – “Ο άνθρωπος δεν ζει μόνο με ψωμί”»
ΑΡΘΡΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

«Οι τρεις πειρασμοί της ανθρώπινης ύπαρξης – “Ο άνθρωπος δεν ζει μόνο με ψωμί”»

by admin
4 ημέρες ago
Next Post
Εσείς ποιο “μπόλιασμα” προτιμάτε ;

Εσείς ποιο "μπόλιασμα" προτιμάτε ;

Κυλιόμενος Λίθος – Ο δωδεκάλογος του Great Reset και η αμφισβήτησή του από τους Κίσσινγκερ και σία.

Κυλιόμενος Λίθος - Ο δωδεκάλογος του Great Reset και η αμφισβήτησή του από τους Κίσσινγκερ και σία.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ [email protected]

Newsletter

Ενημερώσου πρώτος για τα τελευταία μας άρθρα, ειδήσεις και εκπληκτικές προσφορές! Μείνε συντροφιά με την πιο ανεβαστική πηγή πληροφοριών και ανακαλύψεις. Η περιπέτεια ξεκινάει με ένα κλικ!.
SUBSCRIBE

Κατηγορίες

Χρήσιμα Links

  • Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος
  • Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ)
  • Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών
  • Ελληνική Εθνική Οδική Βοήθεια (ΕΕΟΒ)
  • Σελίδα Εργασίας του ΟΑΕΔ

Ποιοι είμαστε

Καλωσορίσατε στον κόσμο της Τρικλοποδιας, της πιο ανεβαστικής πηγής ειδήσεων που αναδεικνύει τον ευφάνταστο τρόπο που αντιμετωπίζουμε τα γεγονότα! Εδώ και 15 χρόνια, παρέχουμε μια μοναδική μίξη από ειδήσεις, χιούμορ και θετική ενέργεια. Στον κόσμο μας, τίποτα δεν είναι υπερβολικό και καμία είδηση δεν είναι "απλή". Είμαστε μια εναλλακτική πηγή ειδήσεων, προσφέροντας μια δροσερή προοπτική σε έναν κόσμο που ποτέ δεν σταματά να εκπλήσσει!

  • Ποιοι είμαστε
  • Διαφήμιση στη τρικλοποδιά

© 2009 - 2023 Triklopodia.gr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΝΕΑ ΤΑΞΗ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

© 2009 - 2023 Triklopodia.gr