Αφόντις γουν απέρασε το μέσον της νυκτός της Κυριακής, αναστήθη ο Χριστός……..
Από την τριήμερον Ανάστασιν του Κυρίου, διότι η Κυριακή είναι τρίτη ημέρα αντάμα με την Παρασκευή· η δε Κυριακή από την εβδόμην ώραν της νυκτός αρχίζει, και παύει ως την εβδόμην ώραν της άλλης νυκτός· εάν μετρής έτζι, δεν σφάλλεις εις ταις ημέρας οπού διηγείται ο Μωησής εις την κοσμοποιίαν, και λέγει· Και εγένετο εσπέρα, και εγένετο πρωί, ημέρα μία· διότι ο ήλιος, αφόντις περάση το μέσον της νυκτός, παρευθύς φωτίζει τα ανατολικά μέρη, αγκαλά και ημείς δεν τον βλέπομεν, και κάμνει τότε το ξημέρωμα εις τους ανατολίτας ανθρώπους. Αφόντις γουν απέρασε το μέσον της νυκτός της Κυριακής, αναστήθη ο Χριστός, όταν εξημέρωνεν η Κυριακή, όπου είναι τρεις ημέραις σωσταίς από την αρχή της Παρασκευής.
Ο Θυσαυρός του Δαμασκηνού, εις την Κυριακήν των Μυροφόρων, σελ 437.
Να το διαδώσετε παντού!




