Ο άνθρωπος πρέπει να αλλάξει όχι ο Χριστός και η εκκλησία.
Πολλά και διάφορα ( βλάσφημες σκέψεις και κουβέντες) ακούγονται τώρα τελευταία περί αλλαγής τρόπου μετάδοσης της θείας κοινωνίας.
Εγώ προσωπικά το είχα πει από την αρχή ( πρίν το Πάσχα) ότι οι αντιχριστοι αυτοί θέλουν να απομακρύνουν τους πιστούς από την εκκλησία και κυρίως από την θεία κοινωνία. Θέλουν να μας κάνουν να μοιάζουμε πιο πολύ με τους αιρετικούς Παπικούς, Προτεστάντες, σε πολλά, αλλά κυρίως στον τρόπο μετάδοσης της θείας κοινωνίας.
Ακούνε για την θεία κοινωνία και τους πιάνει το δαιμόνιο . Δαιμονιζονται.*
“Κύριοι,”
ο Χριστός, η εκκλησία του που είναι η μόνη η αληθινή εκκλησία που οδηγεί τον άνθρωπο είς την βασιλεία του Θεού, δεν γίνεται να αλλάξει, διότι τότε, έχασε αυτό τον σκοπό, δηλαδή την δυνατότητα να σώσει τον άνθρωπο. Αυτό που πρέπει να γίνει είναι ότι εμείς πρέπει να αλλάξουμε εμείς να ακολουθήσουμε τον Χριστό και την εκκλησία Του εφόσον θέλουμε να πετύχουμε αυτόν τον σκοπό. Δεν γίνεται να αλλάζει η εκκλησία μας τον τρόπο μετάδοσης της θείας κοινωνίας, τρόπο που επί χιλιάδες χρόνια το πράττει, εξαιτίας του μη υπαρκτό ιού ( μολυσμου) , η επειδή έτσι θέλει ο καθένας.
Το άγιο ποτηριο, μεταδίδει τον Υιό και Λόγο του Θεού, τον Σωτήρα του κόσμου, τον γιατρό ψυχών και σωμάτων, και κανένα ιό…
Πιστεύεις, πλησιάζεις τον Χριστό- θεία κοινωνία
Δεν πιστεύεις; Μην ασχολείσαι καν…
Δεν είναι υποχρεωτική η συμμετοχή εφόσον δεν πιστεύεις η δεν το θέλεις… αλλά μην γίνεσαι διώκτης του Χριστού, γιατί όλοι που είχαν αυτήν την συμπεριφορά είχαν τραγικό τέλος διότι δεν μετάνιωσαν…
Το ξαναλέω, ο Χριστός και η αλήθεια- Εκκλησία Του, δεν αλλάζει συμφωνα με το “πιστεύω” σου , όχι.
Δεν γίνεται να ανεβεί κάποιος στο καράβι να ταξιδέψει κάπου, και να απαιτήσει από τον καπετάνιο να αλλάξει τους νόμους του καραβιού. Εφόσον δέχθηκες να ταξιδέψεις με αυτό το καράβι, είσαι υποχρεωμένος να δεχθεί και τον καπετάνιο και τους νόμους του καραβιού.
Ο Θεός δεν εξαναγκάζει κανένα, δεν είναι υποχρεωτική η είσοδος μας εις την εκκλησία η στο κοινό ποτήρι- θεία κοινωνία, αλλά εφόσον δέχθηκες να μπεις είσαι υποχρεωμένος να δεχθείς τους ιερούς κανόνες της εκκλησίας μας, και τον τρόπο λειτουργίας της εκκλησίας μας.,
Αφύπνιση
Όσιοι πιστοι,
Εάν τολμήσουν να αλλάξουν τον τρόπο μετάδοσης της θείας κοινωνίας, να μην το δεχθειτε και επιπλέον να διαμαρτυρηθητε για αυτο το πράγμα γραπτώς προς τον ιερέα του χωριού σας και κυρίως προς τον μητροπολίτη σας.
Μια ιερά παράδοση επί χιλιάδες χρόνια δεν μπορεί κανείς να την καταργήσει. Είναι βλάσφημια κατά του αγίου Πνεύματος και κατά τους αγίους πατέρες που δώσανε ( έχυσαν) το αίμα τούς για την ορθόδοξη πίστη μας, για την ορθόδοξη παράδοση μας.
Η θεία κοινωνία μεταδίδεται με την Ιερά Λαβίδα και από το κοινό ποτήρι.,
Ούτε στο χέρι, ( το είδαμε στην σερβική εκκλησία) ,ούτε με πλαστικά κουταλάκια η ποτηράκι, όλα αυτά είναι βλασφημια. Όλα αυτά είναι αιρετικά και ξένα για την ορθόδοξη εκκλησία μας, και για την Ιερά παράδοση της εκκλησίας μας.
π. Γ
Χαίρετε εν Κυρίω πάντοτε χαίρετε!
——————————–
* ΥΠ. Πραγματικά, δαιμόνια τους πιάνει όταν σκεφτουνε πως σε δύο εβδομάδες ( 17/05) ανοίγουν οι ιεροί ναοί και μπορούν οι πιστοί, όσοι θέλουν να κοινωνήσουν. Και μόνο η ιδέα αυτή, τους κάνει να χάσουν τα μυαλά τους.
Εγώ πιστεύω ( μακάρι να βγω ψεύτης) ότι κάτι θα γίνει αυτές οι μέρες και η ιεροί ναοί δεν θα ανοίξουν,και εάν ανοίξουν δεν θα επιτρέψουν την προσέλευση των πιστών στην θεία κοινωνία. Το ξαναλέω, μακάρι να βγω ψεύτης. Θα το δείξει ο χρόνος…
Για να σας προλάβω.
Ίσως αναρτήθηκε κανείς…;;;;;
Τι θα κάνει η ηγεσία της εκκλησίας μας- ιεράρχες;;;
Θα το δεχθούν. Όπως δέχθηκαν και τα προηγούμενα.
ΠΗΓΗ : facebook




