ΠΕΡΑΣΑΝ πριν λίγο να προσκυνήσουν στην Εκκλησια ,Έλληνες από την Αυστραλία και θέλανε κομποσχοίνι για ένα κορίτσι και ένα αγόρι, μικρά…
Τους εδωσε η νεωκόρος ενα ροζ και ενα μπλε και την ρωτάει τότε η κυρία :
– Έχετε έκρου ; γιατί στο σχολείο το ροζ δεν μπορεί να το φορέσει, θα της το βγάλουν!!! Διότι δηλώνει φύλο!! Ημαρτον θεέ μου… Gender neutral όλα !
Σε τέτοιο διαβολοφασισμό ωχριά ακόμη και αυτός ο Χίτλερ !
π.Διονύσιος Ταμπάκης






