Στη πόλη που διαμένω υπάρχει ο ναός της ΑγίαςΤριάδος, ο ναός Κοιμήσεως της Θεοτόκου η Παναγία η Λιαουτσιάνισσα( η οποία εικόνα της έχει βρεθεί θαυματουργικά) ο ναός των Παμμέγιστων Ταξιάρχων και ο πολιούχος της πόλης μας ο Μέγας Άγιος Αθανάσιος που πολέμησε την αίρεση και τον Άρειο με σθένος, δύναμη ψυχής και σώματος.Εχουμε την μεγάλη ευλογία να κατοικεί μαζί μας επίγεια Η Βασιλεία Του Θεού, ο ουρανός ο ίδιος έχει κατέβει και είναι μαζί μας είκοσι τέσσερις ώρες το εικοστετραωρο.
Η πόλη μου επίσης έχει ζήσει τα παλαιά χρόνια και θαύματα, η Παναγιά μας με νεφέλη την προστάτευε από τα κανόνια των πειρατών και ο Άγιος Σεραφείμ ο εν Δομβού με τη λειτανία με τα τίμια Αγία λείψανα του έριξε τις ακρίδες στη θάλασσα και πόσα άλλα που εμείς οι νέοι δεν γνωρίζουμε γιατί κάποιοι δε μας τα λένε και ούτε και εμείς οι ίδιοι ενδιαφερθήκαμε να μάθουμε.
Και φτάνουμε στο σήμερα οι κάτοικοι της να ζούμε μέσα στο φόβο, λόγο της κατασκευασμένης αρρώστιας με μάσκες και ” μπόλι” αιρετικά προσβάλλοντας
α)την ελεύθερη βούληση που έδωσε στο πλάσμα του
β)το “κατ’εικόνα” και “ομοίωση” Θεού ίδιος μέσα στους ναούς,χωρίς φόβο Θεού *μακριά από τις λειτανίες που γινόντουσαν κάθε χρόνο ενθύμησης του θαύματος του Αγίου Σεραφείμ και πολλά άλλα νομίζοντας ότι μπορούμε από μόνοι μας να σωθούμε από ένα κακό που είναι αόρατο.
Οταν δεν μπορείς να διώξεις τις ακρίδες που είναι ορατές,τις βλέπεις,τις αισθάνεσαι και ζητάς τη βοήθεια και τις πρεσβείες του Αγίου στο Θεό μας πως μπορείς από μόνος σου να νικήσεις το αόρατο κακό “τις αρχές και εξουσίες”; Πως γυρνάς τη πλάτη κλήρος και λαός στη Βασιλεία Του Θεού που για εσένα και εμένα τον ελεεινό και τρισάθλιο φτιάχτηκε; Είναι μπροστά σου καθημερινά περνάς και τη βλέπεις. Τη βλέπεις ή έχει σκοτιστεί ο νους σου;
Από πότε το αντίχριστο είναι και χριστιανικο; Το ΦΩΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ διέλυσε το Σκότος “επικράνθει” ο Άδης.
Μου θυμίζει “τραγική ειρωνεία” που έκανα κάποτε στην Οδύσσεια και Ιλιάδα.
Τη φοβόμαστε μωρέ…
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
Ο Θεός να βάλει Το Χέρι Του και Η Μητέρα όλων μας Η Παναγία μας τη Σκέπη Της.
ΗΜΑΡΤΟΝ ΑΓΙΑ ΜΟΥ ΤΡΙΑΔΑ
Ένα μαύρο πρόβατο
.
*Ύ.Γ:Η μάσκα μέσα στο ναό είναι “βλασφημία” κατά του Αγίου Πνεύματος.
Μεσα στο ναό υπάρχει η Θεία Χάρις,τη φοβάσαι του μυρομένους τοίχους ή τα τίμια λείψανα των Αγίων που βρίσκονται στα θεμέλια του κάθε ναού και στην Αγία Τράπεζα;
Τις εικόνες που χύθηκε αίμα Αγίων και χριστιανών;
Αυτές θα σε Αγιάσουν και θα σε προφυλάξουν από κάθε τι αόρατο και ορατό.
Μηπως ο Χριστός μας στους άρρωστους και οι μαθητές του φόρεσαν μάσκες σε κάθε άρρωστο και κάθε λεπρό;
Η Παναγία μας όταν την επικαλείσαι να σε κάνει καλά με μάσκα έρχεται;
Εμείς είμαστε οι ασθενείς και Αυτοί μας αγκαλιάζουν και μας “καθαρίζουν” μας ιατρεύουν, γιατί τους συμπεριφερόμαστε σαν “ακάθαρτους” εμείς οι όντως ακάθαρτοι;




