Το Ιράν εκτόξευσε σήμερα το πρωί,2 νέους βαλλιστικούς πυραύλους με εμβέλεια 2.000χλμ και θεωρητικό στόχο το Ισραήλ.Η εκτόξευση έγινε απο το κεντρικό Ιράν,ενώ από την φωτογραφία που δόθηκε από το Ιρανικό υπουργείο άμυνας,φαίνεται ο πύραυλος να εξαπολύεται,μέσα από βουνά!!






