Ο “τούρκοδιάβολος “
Ο διάβολος έχει μπει στα χωρικά μας ύδατα ,έχει απλώσει την ουρά του και ψάχνει στον δικό μας βυθό
Ναι στην αυλή μας ,για θησαυρούς που είναι στα όρια του κράτους που μας παραχώρησε νόμιμα ο Θεός .
Εμείς ανόητοι και βλαμμένοι περιμένουμε να φύγει ,τώρα όλο πιο μέσα θα προχωράει και νέες τρύπες θα κάνει .
Μας γλεντοκοπάει ,μας απειλεί ,να μην τολμήσουμε να κουνηθούμε γιατί θα μας δείρει … εμείς α-σθενής υπεροπτικά κάνουμε πως αδιαφορούμε από φόβο ..και περιμένουμε να καθαρίσουν ,αυτοί που πάντα μας προδίδουν
και εμείς “θα ” αγοράσουμε αεροπλάνα “rafale “και καράβια “bellhara” από τους “απατεώνες” που μας κοροϊδεύουν αιώνες τώρα ,να δεις πόσοι θα εμφανιστούν να μας πουλήσουν και κανένας να πολεμήσει …για να αντιμετωπίσουμε τον διάβολο .
Όταν όμως έρθει η ώρα της διάλυσης ,τα όρνεα θα μαζευτούν να “σκυλεύσουν” το πτώμα της Τουρκίας ..
Άνθρωποι “τελώνια ” γονείς που τώρα κλαίνε..
Οι άνθρωποι “τελώνια” χορεύουν στο “πορνοκούτι ” ,αφού τους “βραβεύουμε” κιόλας για την ανωμαλία τους και τους χαϊδολογάμε στο “πονηρό ” κλάμα τους ,αντί να “αστράψει ” ο ουρανός ,την ώρα που έπρεπε ….
Αν στις πρώτες του “κινήσεις” ένας γονιός καταλάβαινε τι πάει να κάνει στο παιδί του ,ο δυτικός πολιτισμός και η ελευθερία της αγαπολογίας , αν είχε “Χάρι” και την “φώτιση” του Θεού ,μπορούσε να το σώσει .
Αλλά δεν ήθελε να το κάνει να κλάψει ,δεν το πήγαινε μικρό στην εκκλησία ,ούτε αυτός πήγαινε μήπως και τον φωτίσει ο Θεός να ξέρει τι να κάνει …
τώρα ας κλαίει αυτός όλη μέρα .Είναι δικό του σφάλμα ..Φόβος Θεού αρχή σοφίας ….ισχύει και για γονείς ,φόβος του γονιού αρχή σοφίας,…
Δεν είναι παράλογα ,αλλά υπέρλογα ,πάνω από την λογική ,αλλά πνευματική αλήθεια .
Μακάρι και εύχομαι να το καταλάβετε και να μην το δείτε σαν “παραμυθάκι” .Αφού έτσι θέλει ο διάβολος να το βλέπουμε . Ότι δεν υπάρχει ,ότι όλα αυτά είναι φαντασίες και παράλογα
Μακάρι να καταλάβετε από τα ορατά αποτελέσματα καταλαβαίνει κάποιος τις αόρατες πνευματικές επιδράσεις ,που δεν χωρούν εύκολα στο μυαλουδάκι του ανθρώπου .
Το πάνω από την λογική “πνευματικό” πεδίο ,που έχει έπαθλο την ψυχή του κάθε ανθρώπου , δεν χωράει στην ανθρώπινη λογική ,αλλά πρέπει να δώσει ο Θεός “πνευματική ” όραση στον άνθρωπο .
Παραδίδουμε την ψυχή μας στο κακό με την θέληση μας ,επειδή χωρίς Χριστό είμαστε αδύναμοι μπροστά στην πανουργία ,πονηρία και τις παγίδες του “σατανά ” διαβάστε λίγο Μέγα Αντώνιο και θα καταλάβετε ..
Μελετήστε λίγο τον Άγιο Αντώνιο και την γνωριμία που είχε με τον διάβολο
Περιγράφει τα πάντα για τον “διάβολο ” όταν έδεσε και ανέκρινε ένα “δαιμόνιο ” Από τους μεγαλύτερους αγίους ,ασκητές και αγράμματος …
ΑΓΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ : Η περιγραφή του διαβόλου – ΕΚΚΛΗΣΙΑ ONLINE
Το διεστραμμένο φυσιολογικό σε λίγο …
Βλέπετε το “αποτέλεσμα ” το πορνοκούτι παίζει και δείχνει πλέον ότι έμοιαζε αδιανόητο πριν μερικά χρόνια
Εμφανίζετε “εστεμμένο ” και αδικημένο από τους κακούς ανθρώπους που δεν δέχονται την ιδιαιτερότητα του…
Σε λίγο θα είναι αυτό το φυσιολογικό …
Θα πνιγούμε στις ακαθαρσίες μας στο τέλος
Αν θέλετε να σώσετε τον εαυτό σας ,την οικογένεια σας ,τους δικούς σας ,την πατρίδα μας από την κατρακύλα
Επιστρέψτε στον Χριστό ,ας σταματήσουμε να “αποστατούμε” επιτέλους απο την αγάπη του ,δεν κερδίσαμε και τίποτα , μόνο Ευρώ χρέη και χρυσόχαρτα πονάμε μέσα μας ,κάτι λείπει από την του Ρωμιού ,λείπει ο “φωτοδότης ” του
Λείπει ο Κύριος του , ο λυτρωτής του , ο ελευθερωτής της ψυχής του από τα τελώνια
κολυμπάμε αδελφοί σαν γουρούνια στην πνευματική λάσπη ,μέχρι να πνιγούμε στις ακαθαρσίες μας .το παντοδύναμο χέρι του είναι απλωμένο και περιμένει να το πιάσουμε με την θέληση μας ,πριν βουλιάξουμε και θα το πιάσουμε ,τελευταία στιγμή και θα πούμε ,όπως και ο Μέγας Αντώνιος
“Που ήσουν Κύριε ,χανόμουν …”
Καλή φώτιση και αρχή μετανοίας
Γ.Μ






