Τελικά δεν κείται μακράν, ψέμματα είπε ο προδοτάρχης..
(εκείνος ντε, που μας έρριξε στη θάλασσα της ΕΟΚ για να μάθουμε κολύμπι)
Η Κύπρος είναι εδώ, 2-3 φορές τη βδομάδα στις οθόνες μας
Όχι της TV, αυτή είναι για τους βλακέντιους, τους αποχαυνωμένους…
Όχι, δεν είναι σήριαλ, αλλά παίζει και κάθε μέρα αν θέλουμε…
Είναι στις οθόνες υπολογιστών και κινητών αλλά κυρίως “παίζει” στη καρδιά μας.
Είναι ο Άγιος Μόρφου κ.Νεόφυτος, που φέρνει το Θείο Φως στις ψυχές μας.
Όπως ΠΡΕΠΕΙ να κάνει κάθε επίσκοπος, αλλά το πράττει ΜΟΝΟΝ αυτός.
Έχει το χειμαρώδη λόγο του μακαριστού Χριστοδούλου αλλά πιο θεολογικό,
έχει χιούμορ όπως ο μακαριστός, όμως όχι σε ανέκδοτα αλλά σε παϊσιακή μορφή.
Δείχνει στη πράξη την εφαρμογή της Ορθοδοξίας, την Ορθοπραξία
και την διδάσκει τόσο γλυκά και πατρικά, εξυψώνοντας το ορθόδοξο φρόνημα.
Ευχαριστούμε Άγιε Μόρφου για όλα όσα μας προσφέρεις,
που μας μαθαίνεις πως πρέπει να είναι ένας επίσκοπος
αφού πέρασαν πολλά χρόνια χωρίς ζώντα επίσκοπο και … ξεχάσαμε.
“Ζηλεύουμε” τη πατρική συμπεριφορά στο ποίμνιό σου
και θέλουμε να μετακομίσουμε στη Κύπρο.
Αλλά εσύ ανήκεις σε όλη τη Ρωμιοσύνη, σε όλον τον Ελληνισμό
και σαλπίζεις τη καταβαράθρωση του ψευτορωμέϊκου.
Έχοντας μεγαλώσει στην Ορθοδοξία με τα βιβλία των οσίων πατεράδων σου,
καταλάβαμε ότι βγήκαν τα βιβλία τους σε live.
Όταν τους “δεις” (γιατί δεν μπορεί να μη σε επισκέπτονται οι πατεράδες σου)
στείλε τους τις ευχαριστίες μας για όσα έκαναν και κυρίως όσα κάνουν για μας.
Ευχόμαστε να είσαι πάντα λουσμένος με Άγιο Φως και σύντομα
Άγιος Ρωμιοσύνης κ.Νεόφυτος!!!
ΥΓ. Διάλογος με πολύ μελετηρό φίλο μου στα θεολογικά θέματα σχετικά με το “Άγιος Μόρφου” :
(εγώ) – Μα απλά κάνει ότι επιβάλει το λειτούργημά του.
(αυτός) – Ναι αλλά ΜΟΝΟΝ αυτός!
(εγώ) – Ναι αλλά δεν κάνει κάτι παραπάνω από όσα πρέπει;
(αυτός) – Και οι άγιοι απλά έκαναν ότι έπρεπε, να ομολογήσουν Χριστό, όπως οφείλουμε όλοι μας από σεβασμό στον Πατέρα-Δημιουργό μας, αλλά οι λοιποί το κάνουμε;;;
Άγιε Μόρφου κ.Νεόφυτε, την εν Χριστώ αγάπη μας
(ευχαριστούμε και για τη διδασκαλία της κυπριακής διαλέκτου…)
με πολύ σεβασμό
ΑΡΗΣ ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ





