Συναγερμός σήμανε στις Αρχές το πρωί της Παρασκευής (12/04) έπειτα από τηλεφώνημα για βόμβα στη Βουλή
Άγνωστος τηλεφώνησε στις 08.10 π.μ. σε ελληνική ιστοσελίδα προειδοποιώντας για ύπαρξη βόμβας «και μέσα και έξω από τη Βουλή. Θα υπάρξουν θύματα. Κανονίστε», είπε ο άγνωστος πριν κλείσει το τηλέφωνο, σύμφωνα με την Αστυνομία.
Στο σημείο σπεύδουν ειδικά κλιμάκια των ΤΕΕΜ προκειμένου να ερευνήσουν την περιοχή.
newsbomb.gr





