θέλω να μοιραστώ με το πολυάριθμο αναγνωστικό κοινό σας ότι άν και δηλώνω άθεος, όταν άκουσα τον Τσίπρα να λέει η Ελλάδα από σήμερα είναι ουδέτερη θρησκευτικά, ένιωσα σαν κάποιος να μου ξεριζώνει την καρδιά μου… την κατάρα μου να έχουν οι ημιμαθείς απάτριδες, και δωσίλογοι του άρρωστου ναζισμού.
Δεν το πίστευα ότι βαθιά μέσα μου ήταν καλά κριμένη η ορθοδοξία που θα πεί,… Ελλάδα και ορθοδοξία πάνε μαζί … ευχαριστώ
Αριστογένης Παπακωσταντινου






