Στην δύσκολη συγκυρία που βρίσκεται η πατρίδα μας η ΕΥΔΑΠ ΑΕ έπραξε τα αυτονόητα, ανταποκρίθηκε άμεσα και έκανε δωρεά 2.5 εκατομμυρίων ευρώ για την αντιμετώπιση του κορονοϊού.
Το Ελληνικό Όραμα συγχαίρει την διοίκηση της ΕΥΔΑΠ ΑΕ τον διευθύνων σύμβουλο και αναπληρωτή διευθύνων τους κ.κ Σαχίνη και Τόσιο για τα γρήγορα αντανακλαστικά της διοίκησης και προτρέπει την διοίκηση να χορηγήσει στους εργαζόμενους της ΕΥΔΑΠ για την αντιμετώπιση του κορονοϊού με τη υποχρεωτική καραντίνα που έχουν υποστεί οι εργαζόμενοι που σημαίνει και μεγαλύτερο κόστος διαβίωσης,μια οικονομική ενίσχυση με οποιαδήποτε μορφή που θα κρίνουν οι κκ Σαχίνης και Τόσιος της τάξεως των 3000€ για κάθε εργαζόμενο της ΕΥΔΑΠ ΑΕ.
Αναστάσιος Τσανεκλίδης
Πρόεδρος του
Ελληνικού Οράματος




