Ο μικρότερος πόρος της χειρουργικής μάσκας είναι στα 0,3μm !
Της υφασμάτινης στα 78 μm !!(υπάρχουν και πόροι που φτάνουν τα 450μm)!
ΑΡΑ:η διάμετρος του ιού είναι ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ των πόρων της μάσκας!
Κοινώς : από τις μάσκες περνά κανονικότατα ο συγκεκριμένος ιός !
Είτε μία ,είτε δύο μάσκες ο ιός περνά στους αεραγωγούς του ανθρώπου!
Άρα..μάταια κλείσαμε τα πρόσωπα των ανθρώπων με ‘φίμωτρα’& εντελώς λανθασμένα -πράγμα που θα ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ οι υπεύθυνοι στην Ελλάδα-βάλαμε μάσκες στα παιδιά!(έγκλημα).
Είναι και ο λόγος που ενώ ο κόσμος φέρει μάσκα,τα ‘περιστατικά’αυξάνουν και οι εγκλεισμοί συνεχίζονται!
Ιατρικώς να προσθέσω πως ΔΕΝ υπάρχει προστασία με 2 ή 3 μάσκες,δεν προκύπτει από πουθενά.
ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΤΕ την χώρα όσο είναι καιρός.
Η ΝΕΜΕΣΙΣ θα είναι ανεξέλεγκτη.
Φίλες και φίλοι:
ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ
Μην ασχολείστε με γραφικούς δημοσιογραφους ή συνδικαλιστές που περιμένουν να ωφεληθούν μπαίνοντας στις λίστες υποψηφίων της ΝΔ,που βγαίνουν στα ΜΜΕ ενώ ο κόσμος τους απεχθάνεται.
Να είστε βέβαιοι πως
όσα αναχώματα κι αν βάλουν,
όσα δεκανίκια κι αν χρησιμοποιήσουν,
όσο κι αν προσπαθήσουν να διχάσουν,
όσο κι αν εχουν προετοιμαστεί για όλα αυτά,
αυτά που έρχονται ούτε τα φαντάστηκαν!
Είμαστε εδώ…
ΔΙΩΞΤΕ ΤΟ ΦΟΒΟ!





