Τί θά κάνεις; Θά πεῖς: «νά τό πάρω γιά χάρη τοῦ παιδιοῦ μου»;. Ὅπως ἔλεγε κάποιος:
– Θά τό πάρω, γιατί ἔχω παιδιά.. Τά παιδιά δηλαδή δέν ἔχουν Θεό; Δέν θά φροντίσει ὁ Θεός γιά τά παιδιά σου; Ἐσύ θά φροντίσεις;
Αὐτός δηλαδή εἶχε μέσα του ἀπιστία, δέν ἐμπιστευόταν τόν Θεό, καί μέ ἕναν εὔσχημο τρόπο, μέ μιά τέτοια δικαιολογία, ἔλεγε…
Διαβάστε τη συνέχεια στο https://balsamopsyxhs.gr/2025/02/18/ἄς-ποῦμε-ὅτι-ἔρχονται-οἱ-παγκοσμιοπ/






Υπάρχει το κρυπτονόμισμα …. οι πούστιδες δεν μπορούν να το ελέγξουν