• Ποιοι είμαστε
  • Διαφήμιση στη τρικλοποδιά
Σάββατο, 15 Αυγούστου, 2026
  • Login
No Result
View All Result
Your text
Triklopodia
  • ΡΟΗΗΟΤ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ
    • ΜΜΕ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΝΕΑ ΤΑΞΗ
    • ΔΙΑΣΤΗΜΑ
    • ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
    • ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ
    • ΕΠΙΒΙΩΣΗ
    • ΜΑΣΟΝΙΑ
    • ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ
    • Α.Τ.Ι.Α
    • ΜΥΣΤΗΡΙΑ
    • ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • ΡΟΗΗΟΤ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ
    • ΜΜΕ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΝΕΑ ΤΑΞΗ
    • ΔΙΑΣΤΗΜΑ
    • ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
    • ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ
    • ΕΠΙΒΙΩΣΗ
    • ΜΑΣΟΝΙΑ
    • ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ
    • Α.Τ.Ι.Α
    • ΜΥΣΤΗΡΙΑ
    • ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
No Result
View All Result
Triklopodia
No Result
View All Result
Γίνε μέλος στην κοινότητα της Triklopodia στο Viber και μάθε πρώτος τις εξελίξεις!
Μπες στην κοινότητα
Home ΥΓΕΙΑ

Γιατί το αλάτι επιβαρύνει την υγεία των διαβητικών

12 έτη ago
in ΥΓΕΙΑ
0
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add triklopodia.gr on Google

Σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου της επαρχίας Niigata στην Ιαπωνία, οι διαβητικοί που καταναλώνουν πολύ αλάτι στη διατροφή τους, έχουν διπλάσιο κίνδυνο να εκδηλώσουν καρδιακή νόσο συγκριτικά με εκείνους που περιορίζουν την λήψη αλατιού.

Για τις ανάγκες της έρευνας οι επιστήμονες εξέτασαν τις περιπτώσεις 1.600 διαβητικών ενηλίκων και συγκέντρωσαν στοιχεία σχετικά με τις διατροφικές τους συνήθειες και την ποσότητα νατρίου που έπαιρναν μέσω των αλμυρών τροφών. Επίσης, στο χρονικό διάστημα των 8 χρόνων που διήρκεσε η έρευνα, παρακολουθούσαν και κατέγραφαν τις καρδιαγγειακές επιπλοκές στην υγεία των συμμετεχόντων.

Διαπίστωσαν ότι οι διαβητικοί που κατανάλωναν κατά μέστο όρο 5.900mg νατρίου την ημέρα είχαν διπλάσιο κίνδυνο να εκδηλώσουν καρδιακή νόσο σε σύγκριση με εκείνους που κατανάλωναν 2.800mg την ημέρα.

Αυτή είναι μία από τις πρώτες έρευνες που εξετάζουν τον τρόπο που το νάτριο επηρεάζει τον διαβήτη και ως εκ τούτου οι ερευνητές δεν μπορούν να εξάγουν ακόμα ασφαλή συμπεράσματα για την ακριβή ποσότητα αλατιού (και άρα νατρίου), την οποία δεν θα πρέπει να ξεπερνάνε οι διαβητικοί ημερησίως στην διατροφή τους.

Η έρευνα δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism της Ενδοκρινολογικής Ένωσης. Ο εκπρόσωπος της Ένωσης, δρ Robert Carey, υποστηρίζει ότι η κατανάλωση αλατιού αυξάνει τη φλεγμονή στα αιμοφόρα αγγεία, την καρδιά και τα νεφρά.

Και προσθέτει ότι η μείωση στην κατανάλωση θερμίδων ταυτόχρονα με την μείωση στην κατανάλωση αλατιού είναι για τους διαβητικούς η καλύτερη λύση για την αποφυγή καρδιαγγειακών παθήσεων.

Η Αμερικανική Καρδιολογική Ένωση με τη σειρά της συνιστά τον περιορισμό της κατανάλωσης νατρίου στα 2.400mg ημερησίως, σε συνδυασμό με την διατήρηση του σωματικού βάρους σε υγιή επίπεδα μέσω της μέτρησης θερμίδων σε κάθε γεύμα.

ΠΗΓΗ

Στείλτε μας τα άρθρα σας στο [email protected]
Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο "Triklopodia.gr", μπορεί να μας ενημερώσει, στο "[email protected]" ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα. Στην Τρικλοποδιά ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .

Παρόμοια Άρθρα

Έρχονται Βραχιολάκια….
Slider

Έρχονται Βραχιολάκια….

by admin
1 ημέρα ago
Αποκάλυψη Τάκερ: Γιατί FDA και NIH επέβαλλαν λόκνταουν και λοιπά μέτρα για τον κορωνοϊό. Πάντως όχι για αυτό που νομίζετε.
ΥΓΕΙΑ

Αποκάλυψη Τάκερ: Γιατί FDA και NIH επέβαλλαν λόκνταουν και λοιπά μέτρα για τον κορωνοϊό. Πάντως όχι για αυτό που νομίζετε.

by admin
1 ημέρα ago
Στο “κόκκινο” ο πλανήτης! Νέα μετάλλαξη του Έμπολα σκοτώνει έναν στους δύο
Slider

Στο “κόκκινο” ο πλανήτης! Νέα μετάλλαξη του Έμπολα σκοτώνει έναν στους δύο

by admin
3 ημέρες ago
Πάτρικ Σουν-Σιονγκ για εμβόλια Covid: «Για πρώτη φορά βλέπω παιδιά 8, 9 και 10 ετών με καρκίνο του παχέος εντέρου»!
Slider

Πάτρικ Σουν-Σιονγκ για εμβόλια Covid: «Για πρώτη φορά βλέπω παιδιά 8, 9 και 10 ετών με καρκίνο του παχέος εντέρου»!

by admin
3 ημέρες ago
Next Post
ΦΩΤΟ-Έπεσε πύραυλος σε νοσοκομείο της Γάζας

ΦΩΤΟ-Έπεσε πύραυλος σε νοσοκομείο της Γάζας

Δωρεάν ρεύμα σε ευπαθείς ομάδες και μείωση ΕΦΚ πετρελαίου ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ

Δωρεάν ρεύμα σε ευπαθείς ομάδες και μείωση ΕΦΚ πετρελαίου ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ [email protected]

Newsletter

Ενημερώσου πρώτος για τα τελευταία μας άρθρα, ειδήσεις και εκπληκτικές προσφορές! Μείνε συντροφιά με την πιο ανεβαστική πηγή πληροφοριών και ανακαλύψεις. Η περιπέτεια ξεκινάει με ένα κλικ!.
SUBSCRIBE

Κατηγορίες

Χρήσιμα Links

  • Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος
  • Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ)
  • Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών
  • Ελληνική Εθνική Οδική Βοήθεια (ΕΕΟΒ)
  • Σελίδα Εργασίας του ΟΑΕΔ

Ποιοι είμαστε

Καλωσορίσατε στον κόσμο της Τρικλοποδιας, της πιο ανεβαστικής πηγής ειδήσεων που αναδεικνύει τον ευφάνταστο τρόπο που αντιμετωπίζουμε τα γεγονότα! Εδώ και 15 χρόνια, παρέχουμε μια μοναδική μίξη από ειδήσεις, χιούμορ και θετική ενέργεια. Στον κόσμο μας, τίποτα δεν είναι υπερβολικό και καμία είδηση δεν είναι "απλή". Είμαστε μια εναλλακτική πηγή ειδήσεων, προσφέροντας μια δροσερή προοπτική σε έναν κόσμο που ποτέ δεν σταματά να εκπλήσσει!

  • Ποιοι είμαστε
  • Διαφήμιση στη τρικλοποδιά

© 2009 - 2023 Triklopodia.gr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΝΕΑ ΤΑΞΗ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

© 2009 - 2023 Triklopodia.gr