• Ποιοι είμαστε
  • Διαφήμιση στη τρικλοποδιά
Τρίτη, 11 Αυγούστου, 2026
  • Login
No Result
View All Result
Your text
Triklopodia
  • ΡΟΗΗΟΤ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ
    • ΜΜΕ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΝΕΑ ΤΑΞΗ
    • ΔΙΑΣΤΗΜΑ
    • ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
    • ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ
    • ΕΠΙΒΙΩΣΗ
    • ΜΑΣΟΝΙΑ
    • ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ
    • Α.Τ.Ι.Α
    • ΜΥΣΤΗΡΙΑ
    • ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • ΡΟΗΗΟΤ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ
    • ΜΜΕ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΝΕΑ ΤΑΞΗ
    • ΔΙΑΣΤΗΜΑ
    • ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
    • ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ
    • ΕΠΙΒΙΩΣΗ
    • ΜΑΣΟΝΙΑ
    • ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ
    • Α.Τ.Ι.Α
    • ΜΥΣΤΗΡΙΑ
    • ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
No Result
View All Result
Triklopodia
No Result
View All Result
Γίνε μέλος στην κοινότητα της Triklopodia στο Viber και μάθε πρώτος τις εξελίξεις!
Μπες στην κοινότητα
Home ΥΓΕΙΑ

Ένα απίστευτο όφελος του καφέ που δε γνωρίζατε!

12 έτη ago
in ΥΓΕΙΑ
0
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add triklopodia.gr on Google

Δεκάδες μελέτες έχουν καταδείξει τα οφέλη του για την υγεία μας, όπως ο μειωμένος κίνδυνος διαβήτη, αλλά και η προστασία των ματιών και των δοντιών.

Τώρα, ερευνητές από το νοσοκομείο Brigham & Women’s Hospital της Βοστόνης υποστηρίζουν ότι η επαρκής κατανάλωση καφέ καταπολεμά τις εμβοές – δηλαδή το ακατάπαυστο βούισμα στα αυτιά. Αν και δεν προκαλούν πόνο, οι εμβοές είναι εξαιρετικά ενοχλητικές, με αποτέλεσμα να επηρεάζουν σημαντικά τη διάθεση και τις καθημερινές επιδόσεις μας.

Η μελέτη που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση American Journal of Medicine βασίστηκε σε στοιχεία που αφορούσαν σε 65.000 γυναίκες ηλικίας 30-44 ετών και κάλυπτε συνολικά περίοδο 18 ετών.

Το βούισμα στα αυτιά ήταν για κάποιες από τις γυναίκες εντονότερο και για άλλες ηπιότερο, όμως η κατανάλωση καφέ φάνηκε να καταστέλλει τα συμπτώματα έως και κατά 15%.

Οι ερευνητές πήραν ως βάση τα 150 mg καφεΐνης την ημέρα – ποσότητα που αντιστοιχεί περίπου σε δύο κούπες καφέ. Τριπλασιάζοντας την ποσότητα αυτή (450-599 mg) παρατηρήθηκε θετική επίδραση στην καταστολή των εμβοών.

Αν και τα αίτια της συσχέτισης μεταξύ βουίσματος και καφεΐνης παραμένει ασαφής, τα δεδομένα αποδεικνύουν τη θετική επίδραση σε ένα πρόβλημα που δε θεραπεύεται οριστικά.

ΠΗΓΗ

Στείλτε μας τα άρθρα σας στο [email protected]
Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο "Triklopodia.gr", μπορεί να μας ενημερώσει, στο "[email protected]" ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα. Στην Τρικλοποδιά ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .

Παρόμοια Άρθρα

Μαικ Άνταμς: Πώς το νέο εμβόλιο mRNA της Moderna μετατρέπει τη γιαγιά σε βιολογικό όπλο – Η απόφαση‑σοκ του FDA
ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ

Μαικ Άνταμς: Πώς το νέο εμβόλιο mRNA της Moderna μετατρέπει τη γιαγιά σε βιολογικό όπλο – Η απόφαση‑σοκ του FDA

by admin
3 ημέρες ago
Παρενέργεια εμβολίων κατά Covid-19: «1,25 δις γυναίκες θα τεκνοποιήσουν ένα είδος ανθρώπου που δεν έχει υπάρξει μέχρι στιγμής»
ΥΓΕΙΑ

Παρενέργεια εμβολίων κατά Covid-19: «1,25 δις γυναίκες θα τεκνοποιήσουν ένα είδος ανθρώπου που δεν έχει υπάρξει μέχρι στιγμής»

by admin
4 ημέρες ago
Άρθρο σοκ του Μάικ Άνταμς: Σιωπηλή Γενοκτονία: Πώς η «Υπερταχεία Γήρανση» Αποκαλύπτει το Σχέδιο Κατάρρευσης του Ανθρώπινου Γονιδιώματος
ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ

Άρθρο σοκ του Μάικ Άνταμς: Σιωπηλή Γενοκτονία: Πώς η «Υπερταχεία Γήρανση» Αποκαλύπτει το Σχέδιο Κατάρρευσης του Ανθρώπινου Γονιδιώματος

by admin
5 ημέρες ago
Παρέμβαση Robert F. Kennedy Jr. για αφαίρεση πιστοποίησης οργανισμού προμήθειας οργάνων> Ασθενείς τους εμφάνιζαν σημάδια ζωής
ΥΓΕΙΑ

Παρέμβαση Robert F. Kennedy Jr. για αφαίρεση πιστοποίησης οργανισμού προμήθειας οργάνων> Ασθενείς τους εμφάνιζαν σημάδια ζωής

by admin
5 ημέρες ago
Next Post
Επιχείρηση «σκούπα» και για εκδιδόμενες στη Θεσσαλονίκη

Επιχείρηση «σκούπα» και για εκδιδόμενες στη Θεσσαλονίκη

Υπ. Οικονομικών: Δεν πιάσαμε το δημοσιονομικό στόχο, αλλά πήγαμε καλύτερα

Υπ. Οικονομικών: Δεν πιάσαμε το δημοσιονομικό στόχο, αλλά πήγαμε καλύτερα

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ [email protected]

Newsletter

Ενημερώσου πρώτος για τα τελευταία μας άρθρα, ειδήσεις και εκπληκτικές προσφορές! Μείνε συντροφιά με την πιο ανεβαστική πηγή πληροφοριών και ανακαλύψεις. Η περιπέτεια ξεκινάει με ένα κλικ!.
SUBSCRIBE

Κατηγορίες

Χρήσιμα Links

  • Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος
  • Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ)
  • Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών
  • Ελληνική Εθνική Οδική Βοήθεια (ΕΕΟΒ)
  • Σελίδα Εργασίας του ΟΑΕΔ

Ποιοι είμαστε

Καλωσορίσατε στον κόσμο της Τρικλοποδιας, της πιο ανεβαστικής πηγής ειδήσεων που αναδεικνύει τον ευφάνταστο τρόπο που αντιμετωπίζουμε τα γεγονότα! Εδώ και 15 χρόνια, παρέχουμε μια μοναδική μίξη από ειδήσεις, χιούμορ και θετική ενέργεια. Στον κόσμο μας, τίποτα δεν είναι υπερβολικό και καμία είδηση δεν είναι "απλή". Είμαστε μια εναλλακτική πηγή ειδήσεων, προσφέροντας μια δροσερή προοπτική σε έναν κόσμο που ποτέ δεν σταματά να εκπλήσσει!

  • Ποιοι είμαστε
  • Διαφήμιση στη τρικλοποδιά

© 2009 - 2023 Triklopodia.gr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΝΕΑ ΤΑΞΗ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

© 2009 - 2023 Triklopodia.gr