ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΝΟΥ

4ο και τελευταίο μέρος του άρθρου ΕΠΙΣΤΗΜΗ, ΑΜΑΡΤΙΑ, ΛΑΘΟΣ ΜΑΣ ΜΕΓΑΛΟ (Α.Στεφανίδης)

ΑΡΗΣ ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ. ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ. - 21 Φεβ 2022 - 12:26

ΕΠΙΣΤΗΜΗ, ΑΜΑΡΤΙΑ, ΛΑΘΟΣ ΜΑΣ ΜΕΓΑΛΟ (Α.Στεφανίδης) Δ’

– Η ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ

(Εικόνα τίτλου – https://ibb.co/bHhxGFy )

Στα προηγούμενα άρθρα της σειράς (www.triklopodia.gr/αρησ-στεφανιδησ-επιστημη-μασ-αμαρτια/ &



www.triklopodia.gr/επιστημη-αμαρτια-λαθοσ-μασ-μεγαλο-α-σ/ & )www.triklopodia.gr/επιστημη-αμαρτια-λαθοσ-μασ-μεγαλο-α-σ-2/ ) έγινε μια αναδρομή στην εξέλιξη της ανθρώπινης σκέψης μέχρι την δημιουργία Φιλοσοφίας κι Επιστημών, αναλύθηκε περιληπτικά η Φιλοσοφία, οι Επιστήμες και το φιλοσοφικόν (επιστημονικόν) εργαλείο Λογική καθώς οι αρχικές έννοιες κι αντικειμενικότητα της Επιστήμης, καταλήγοντας στον έλεγχον των επιστημονικών συμπερασμάτων. Στο παρόν αναλύεται η πλήρης αποδόμηση της σήμερον εφαρμοζόμενης Επιστήμης, που επιδρά άμεσα στην διάλυση της σημερινής παγκόσμιας κοινωνίας.

Το άρθρο : [ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΜΑΣ, ΑΜΑΡΤΙΑ ΜΑΣ, ΛΑΘΟΣ ΜΑΣ ΜΕΓΑΛΟ (Α.Στεφανίδης) ς~Ζ.pdf ]

Η επιλογή του Θουκυδίδη σαν εικόνα του άρθρου είναι εντελώς σημειολογική για τα συμβαίνοντα σήμερα. “Λογικά” θα μπορούσα λόγω του θέματος να επιλέξω κάποιον από τους τιτάνες της αρχαιοελληνικής Φιλοσοφίας, χωρίς να θεωρώ ότι ο Θουκυδίδης υστερεί. Όμως αυτός, ο επιστημονικός θεμελιωτής της Ιστορίας, μας δίνει την λύση στη σημερινή επιστημονική και γενικά ανθρώπινη κατάντια.

Προσέξτε τι είπε ο κορυφαίος πρόγονός μας : “πολεμούν τον νούν μας αποδομώντας τις έννοιες κι αλλάζουν την καθιερωμένη σημασία των λέξεων για να δικαιολογήσουν τις πράξεις τους”. Πότε αναφερόταν; Προς το τέλος του 5ου πΧ.αι., την εποχήν του Πελοποννησιακού πολέμου, εν μέσω λιμού και λοιμού!!! Σήμερα τα θυμίζω, αφού έχει έρθει ο λοιμός και λίγο πριν τον πόλεμο και τον λιμό, που έρχονται. Πολλοί κοιμούνται βαθιά και τα αγνοούν. Όπως ανέφερα στο προηγούμενον άρθρον, αν είναι ευχαριστημένοι με την τρέχουσα κατάσταση, ειδικά δε την πνευματικήν, ας μην σταθούν σ’ αυτό το άρθρο. Τους εύχομαι ολόψυχα να καλοπερνούν! Να θυμούνται όμως ότι κάποιοι φώναζαν κι αυτοί τους αποκαλούσαν “συνομωσιολόγους”.

Ποιές οι έννοιες που αποδόμησαν σήμερα; Πέραν όσων άπτονται της ανθρώπινης ύπαρξης, απλά θυμίζω ότι πρόσφατα ο Π.Ο.Υ άλλαξε εκτός των άλλων τους όρους “πανδημίας” κι “εμβολίου”, πρόσφατα δε το Ευρωπαϊκό “Κυνοβούλιο” τροποποίησε τα περί υποχρεωτικού εμβολιασμού. Ποιοί είναι αυτοί του Ευρωπαϊκού “Κυνοβουλίου”; Μα τα σκυλάκια, που λένε ότι δεν προλαβαίνουν καν να διαβάσουν τα νομοσχέδια, που εισάγονται προς ψήφιση!

Δυστυχώς υπάρχουν πάμπολλοι επιστήμονες, που ακόμα όχι απλά κοιμούνται αλλά ροχαλίζουν. Με αρκετούς από αυτούς μοιραστήκαμε τα ίδια πανεπιστημιακά έδρανα, οραματιζόμενοι να φτιάξουμε το μέλλον μας. Κάποιοι από αυτούς κατέχουν καθηγητικές έδρες και “μορφώνουν” τους μελλοντικούς επιστήμονες. Δυστυχώς ανακαλύπτω ότι σήμερα αγνοούν τον τρόπον σκέψης και δόμησης της γνώσης. Άραγε τί διδάσκουν στις μελλοντικές γεννιές, πως να σκέφτονται; Ελληνικά ή κογκολέζικα; Κάποιος με προκάλεσε να καταγράψω τις απόψεις μου, πιθανόν να ήταν κι αυτό ένα ερέθισμα στην σύνταξη του παρόντος. Προσωπικά έκανα το καθήκον μου ανταποκρινόμενος στην “επιστημονικήν” πρόκλησην. Αναρωτιέμαι αν εκείνος σηκώσει το γάντι, ώστε να μην αποδειχθεί ότι από άριστος-νους κατήντησε ά-νους. Κάποιος άλλος “καθηγητής”, προβαλόμενος ως της σχολής του Chicago, φωτογραφιζόταν με μάσκα έμπροσθεν του εμβολιαστικού κέντρου κάνοντας το σήμα της νίκης αλά Churchill. Προσωπικά από την σχολή του Chicago, μόνον τον Αλ Καπόνε “ξεχώρισα” αλλά για άλλους λόγους!

Μου φαινόταν αδιανόητο να βλέπω επιστήμονες να υπακούν σαν σκυλάκι την κάθε μπούρδα, που εκστόμιζαν τα κυβερνητικά λαμόγια, αυτά που είναι ανάξια ακόμα και περίπτερο να λειτουργήσουν ή ακόμα και να χωρίσουν δυο αλόγων αχυροτροφήΌταν ακόμα και η μητέρα μου με “μάλωσε” γιατί δεν εμβολιάστηκα, της απήντησα : “Κοίτα μάνα, είμαι επιστήμονας (δεν κομπάζω, δεν το διαλαλώ, αλλά εδώ έπρεπε) κι επιστημονικά σκέφθηκα. Άκουσα τους κορυφαίους επιστήμονες ανά τον κόσμο, όπως τον Sucharit Bhakdi (που πέραν των άλλων επιστημονικών δαφνών, διηύθυνε το ιατρικό σύστημα της Γερμανίας επί 25ετία, αν και μη γερμανός), τον ήδη συγχωρεμένο νομπελίστα Luc Montanieur ή και πολλούς άλλους. Διαπίστωσα ότι μιλούσαν με επιχειρήματα κι επιστημονικά σκεπτόμενος μπορείς να κατανοήσεις τη διαφορά τους από τα κυβερνητικά υποτιθέμενα επιστημονικά γκρουπούσκουλα! Με αντίθετη άποψη, αλλάεπιστημονικά τεκμηριωμένη δεν άκουσα ούτε έναν!!! Δεν μπορεί ένας αχταρμάς 20-30 δοτών επιστημόνων της πλάκας να μην μπορούν να συμφωνήσουν ούτε καν μεταξύ τους και πλέον να διαπιστώνεις την δραματική επιβεβαίωση όλων των προηγούμενα θεωρουμένων “συνομοσιολογικών” σεναρίων ενώ όσα έλεγαν τα κυβερνητικά γκουπούσκουλα συνεχώς να διαψεύδονται πανηγυρικότατα και να μην έχουν την παραμικρή τσίπα να ομολογήσουν τα λάθη τους. Γιατί όσα έπραξαν δείχνουν εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας αλά Mengele και ήδη η παγκόσμια δικαιοσύνη δρομολογεί την τιμωρία τους. Κατάλαβες μάνα;”

Είμαι βέβαιος ότι δεν κατάλαβε, γιατί για να κατανοήσεις πρέπει να διέπεσαι από τον “πλατωνικό έρωτα”, όπως εξηγώ στο άρθρο, να έχεις “ώτα ακούειν” κι όχι “ώτα κρεμάν τη μάσκα” ή να σε τραβάνε από τον κρίκο, που σου φόρεσαν στη μύτη αλλά ακόμα δεν πήρες χαμπάρι! Όπως δεν το κατάλαβαν οι περισσότεροι των επιστημόνων, γιατί αγαπούν μόνο το εγώ τους κι όχι την Αλήθεια. Εξηγώ στο άρθρο πόσο ωραία τα είπε ο Nietzsche, κατά πολύ καλύτερος γνώστης της αρχαίας Ελληνικής φιλοσοφίας από την συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων. Αυτό το γράφω για κάποιους προβαλόμενους Ελληνιστές, που απλά θέλουν στην ούγια να γράφουν Αρχαία Ελλάδα αλλά είναι παντελώς αδιάβαστοι και τελικά καταντούν “their master’s voice”. Τι υποτιμητικό για Έλληνα, να καυχάσαι ότι οι Έλληνες έμαθαν τον κόσμο να σκέφτεται και συ να κορδώνεσαι ως της σχολής Chicago ή αλλαχού. Αναρωτιέμαι τι διδάσκεις στα παιδιά; Chicagιότικα; Αμερικανιές;

Αναφερόμενος όχι μόνο στην Επιστήμην αλλά γενικά στον τρόπον δημιουργίας γνώσης, όποιος πιστεύει ότι λανθάνω, ας απαντήσει θετικά με τον κατ’ εκείνον τρόπον δόμησης γνώσης κι όχι αρνητικά με «argumentum ad hominem» αφορισμούς, γιατί ως τώρα αυτό εισέπραξα σε κατ’ ιδίαν συζητήσεις, ακόμα κι από καθηγητές πανεπιστημίων. Στο άρθρον αναφέρω ξεκάθαρα τις πηγές. Ας αποδείξει την επιστημοσύνη του μόνον με εμπεριστατωμένην επιστημονικήν απάντηση, συμβάλοντας στην πρόοδον σκέψης κι Επιστήμης, αποδομώντας τα κατ’αυτόν “λάθη” μου, ώστε να μην παρασυρθούν οι λοιποί από μένα. Θα συμβάλει έτσι στην αποβάλτωση της σημερινής άθλιας παγκόσμιας πνευματικής κατάστασης, όπου έχουμε οδηγηθεί από εντελώς στρεβλό και καρκινικά άρρωστο σκεπτικό, στην ανάρρωση του οποίου προσπαθώ να συμβάλω.

Επαναλαμβάνω λοιπόν την πρόκληση και ευγενή πρόσκληση προς κάθε διαφωνούντα με μένα επιστήμονα :

Δείξε μας πως δομείται η γνώση, πως δομείται η Επιστήμη και που λανθάνω (δεν το γράφω εγωιστικά – εξηγώ ποιούς ακολουθώ), ώστε να τεκμηριώσεις την επιστημονική σου αυθεντία! Ώστε να σου φύγει η ρετσινιά της κουτσομπόλας της γειτονιάς, που το μόνο που απαντάς είναι “μα τι μπούρδες μας αραδιάζεις;” (οι «argumentum ad hominem» αφορισμοί) χωρίς να εκθέτεις το σκεπτικό σου. Αν έχεις σκεπτικό πες το, αν δεν έχεις άστο να πάει… Μπορείς;

Θα επανέλθω σε επόμενη ανάρτηση και με απαντήσεις σε ήδη ληφθέντα mail, με την παράκληση όμως να μελετούν τι έγραψα, σεβόμενοι τον χρόνον που διέθεσα και να τηρούν αυτό που είπε ο άριστος γνώστης της αρχαιοελληνικής διανόησης Μέγας Βασίλειος : «ανέγνως αλλ’ ουκ έγνως, ει γαρ έγνως ου κατέγνως». Δεν νοούνται επιστήμονες να αναφέρονται σε θέματα, αγνοώντας ότι ήδη αναλύθηκαν κι εξηγήθηκαν εντός του άρθρου.

Για εμπέδωση επαναλαμβάνω τα γραπτά του Θουκυδίδη : “πολεμούν τον νούν μας αποδομώντας τις έννοιες κι αλλάζουν την καθιερωμένη σημασία των λέξεων για να δικαιολογήσουν τις πράξεις τους”. Πότε αναφερόταν; Προς το τέλος του 5ου πΧ.αι., την εποχήν του Πελοποννησιακού πολέμου, εν μέσω λιμού και λοιμού!!! Σήμερα τα θυμίζω, αφού έχει έρθει ο λοιμός και λίγο πριν τον πόλεμο και τον λιμό, που έρχονται.

Επισημαίνω ότι ο υπάρχων λοιμός δεν είναι μόνον η λοίμωξη covid-19. Προϋπάρχει από πολλών ετών η λοίμωξη αντ-επιστημονικότητας κι αν-επιστημονικότητας, που σύμπτωμά τους είναι ο covid-19! Όποιος έπιασεν, έπιασεν. Οι λοιποί ας είναι έτοιμοι για αναχώρηση….

Εύχομαι για κάποιες ακόμα μέρες να μπορούμε να τα λέμε … γι αυτό γρηγορείτε!

ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΜΑΣ, ΑΜΑΡΤΙΑ ΜΑΣ, ΛΑΘΟΣ ΜΑΣ ΜΕΓΑΛΟ (Α.Στεφανίδης) ς_Ζ

υγ ~ Σας δίνω το σύνολον των άρθρων σε ενιαίο αρχείο pdf :

ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΜΑΣ, ΑΜΑΡΤΙΑ ΜΑΣ, ΛΑΘΟΣ ΜΑΣ ΜΕΓΑΛΟ (Α.Στεφανίδης) z

ΑΡΗΣ ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ

aristefanidis@mail.com

Loading...

Συμπληρώστε το e-mail σας για να λαμβάνετε τα νέα από το Triklopodia πρώτοι!:

Στείλε μας το άρθρο σου

Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο “Triklopodia.gr”, μπορεί να μας ενημερώσει, στο “triklopodia@hotmail.gr” ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.

Στην Τρικλοποδιά ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .



ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ triklopodia@hotmail.gr