Γράφει ο μπλακ-αης
Παρακαλουμε οπως πλαισιωσετε τις οικογενειες αυτων των αδικοχαμενων ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ και να τους εξηγησετε τα ΑΣΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ τους τοσον:
1)- για τις δηλωσεις του …παν/εφυιους υπουργου Δενδια που μιλησε περι …”ξεκαθαρισμα
λογαριασμων”!!!… παραπεμποτας την σκεψη σε ανθρωπους της νυχτας …των ναρκωτικων…κ.ο.κ.
εκθετοντας ετσι και την μνημη των αδικοχαμενων ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ και τις οικογενειες των
2)- για την πλημελη προφυλαξη ιδιαιτερως ιδιαζοντως επικινδυνου μερους απο το Κρατος οταν το κομμα τους ειχε στοχοποιηθει απο τις συνεχεις επιθεσεις του ιδιου του Πρωθυπουργου και του υπουργου του…προστασιας !!! των Πολιτων….
—Παρακαλουμε οπως στηριξετε αυτες τις οικογενειες
ειναι σαν να προφυλλασσετε και εμας τους ιδιους
(με αυτους τους ανεγκεφαλους ψευτοελληναραδες πολιτικαντηδες που μπλεξαμε… ποιος ξερει αν αυριο δεν παθουμε και εμεις τα ιδια….)
ΜΟΝΑΧΑ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ
ΤΗΝ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΘΟΥΝ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥΣ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟΝ ΕΝΑΣ ΔΡΟΜΟΣ : ΑΥΤΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ
ΑΠΟ ΤΑ ΑΞΙΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ
—Αφου δεν το καταλαβαινουν οτι απο χθες βραδυ επρεπε
να ειχε παραιτηθει ο υπουργος Δενδιας
να ειχαν προκηρυχθει εκλογες παραιτουμενος ο Σαμαρας
—Υπαρχει μια σημαντικη επισημανση:
τα ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ αυτα δεν προκαλεσαν ουτε μπλεχτηκαν σε καβγα
απλα ηταν παροντες σε ενα ραντεβου
ενα ραντεβου που ελπιζω να αφυπνησει την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΝΗΜΗ
των εξαθλιωμενων εξαπατημενων ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
…..







