Σε μια καταγγελία προέβησαν οι βουλευτές της Χρυσής Αυγής
Σύμφωνα με την καταγγελία, σε καθημερινή βάση υπήρχε αυτοκίνητο της ασφάλειας που παρακολουθούσε οτιδήποτε γινόταν στα γραφεία της Χ.Α. στο Ηράκλειο.
Σύμφωνα με τους βουλευτές αυτό το αυτοκίνητο δεν εμφανίστηκε ποτέ την χθεσινή ημέρα, παρόλο που είχε προγραμματιστεί εκδήλωση λίγη ώρα μετά το φονικό.
makeleio.gr/







