Η κυβέρνηση πήρε την απόφαση να αιτηθεί προς το ΔΝΤ μια δυνατότητα που δίνει ο κανονισμός του Ταμείου, να ομαδοποιήσει δηλαδή τις τέσσερις δόσεις του Ιουνίου σε μία και η αποπληρωμή τους να γίνει στο τέλος του μήνα. Το αίτημα προς το ΔΝΤ υπέβλήθη από την Τράπεζα της Ελλάδος.
Συνολικά, οι τέσσερις δόσεις ανέρχονται σε περίπου 1,5 δισ. ευρώ.
Όπως μετέδωσε ο ΣΚΑΪ, το ΔΝΤ πιθανότατα θα κάνει δεκτό το αίτημα της Αθήνας.






