Το ‘χε πάντα η μοίρα μας, να ζούμε ως έθνος δίπλα σε “λύκους”, θρηνώντας -κάθε φορά που το ξεχνούσαμε- τα θύματά τους.
Να θυσιάζονται ήρωες και να μας κυβερνούν προδότες.
Όσο οι Έλληνες δεν ξεσηκώνονται αποφασισμένοι να νικήσουν, τα τσιράκια των ξένων θα επιβάλλουν ανεξέλεγκτα στην πατρίδα μας τα σχέδια τους.
«1619 ΑΓΝΟΥΜΕΝΟΙ. ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ».
Δείτε τη συνέχεια στο https://ierosloxos2012.blogspot.com/2020/02/1522020.html






