Στα επεισόδια που έκαναν το βράδυ της Πέμπτης στην Κω .Οι λάθρο φώναζαν “αλλαχού ακ μπάρ ”
Το ακούσατε πουθενά ; ακούστε το αυτό με τα αυτιά σας .
Παρακολουθήστε το βίντεο προσεκτικά μετά το 3ο Δευτερόλεπτο .
Αυτοί που περιμένουν να μπουν στον Έβρο φωνάζουν το ίδιο .αλίμονο μας αν πολλαπλασιαστούν ,
Πρέπει σε Εθνικό επίπεδο να αφυπνιστούμε ,ότι πρόκειται για “ιερό ” πόλεμο και ειδικά εξισλαμισμό ,τον οποίο εμείς επιτρέπουμε με την “αποστασία ” μας από τον Χριστό .
Ο σκοπός είναι να επιστρέψουμε στον Χριστό ,θα φτάσουμε μέχρι την “απελπισία ” ….
Το τραγικό είναι ότι ο εχθρός είναι “εσωτερικός ” ο οποίος δεν ενδιαφέρεται για την Ελλάδα και τους Έλληνες ,αλλά για την εξουσία και το χρήμα αλλά και την δόξα της εξουσίας .
Αυτό προκαλεί την “τύφλωση ” σε αυτούς και αυτοί σε εμάς …





