Για συνολικά 117 κρούσματα κορονοϊού για τα οποία έχει ολοκληρωθεί η διερεύνηση, έκανε λόγο ο Σωτήρης Τσιόδρας.
«Ανακοινώνουμε 117 συνολικά κρούσματα κορονοϊού για τα οποία έχει ολοκληρωθεί η διερεύνηση στην Ελλάδα», δήλωσε ο λοιμωξιολόγος και εκπρόσωπος του υπ. Υγείας για τον κορονοϊό, Σωτήρης Τσιόδρας.
Πρόσθεσε ότι από τα 117 κρούσματα κορονοϊού, «τα 107 έχουν γνωστή επιδημιολογική σύνδεση με άλλα κρούσματα – 82 ανήκουν σε εισαγωμένα κρούσματα και 25 είναι επαφές τους. Μεταξύ αυτών, όπως εξήγησε, μεγάλος αριθμός είναι οι εκδρομείς στους Αγίους Τόπους.
Πρόσθεσε ότι «10 κρούσματα χωρίς γνωστή επαφή».
«Έχουμε ακόμη 15 κρούσματα για τα οποία η διερεύνηση συνεχίζεται», δήλωσε ο κ. Τσιόδρας.
Από όλα τα κρούσματα, τα 34 νοσηλεύονται εκ των οποίων 3 σε ΜΕΘ.
Εξιτήριο για τους πρώτους ασθενείς με κορονοϊό
Ο κ. Τσιόδρας δήλωσε ότι εξιτήριο έλαβε η μητέρα και το παιδί της που νοσηλεύονταν στη Θεσσαλονίκη.
Ο λοιμωξιολόγος κάλεσε τους πολίτες με ήπια συμπτώματα να μην πηγαίνουν στα νοσοκομεία για έλεγχο.
«Υπάρχει κίνδυνος μετάδοσης της νόσου σε ευπαθείς ομάδες, αλλά και να κολλήσουν οι άλλοι άμα έχουν κάποια ίωση», τόνισε.
sputniknews.gr





