Καλύτερα η επιτροπή των “ειδικών” να παραιτηθεί τώρα
Οι μετρήσεις για κρούσματα λαμβάνονται αποσπασματικά και λόγω των πολλών τεστς φαίνονται αυξημένα.
Ο τρόπος που λαμβάνονται είναι τόσο κακός που κανένας δεν μπορεί να εκτιμήσει τον αριθμό των πραγματικών κρουσμάτων στη χώρα παρά μόνον ποιοτικά.
Τα συμπεράσματα των λεγόμενων ειδικών είναι στη σφαίρα του φανταστικού και δείχνουν πως είναι σε έναν απόλυτο πανικό. Η γελοιοποίηση τους και της κυβέρνησης είναι πρό των πυλών.
Διαβάστε τη συνέχεια πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο





