Η ανάρτηση που έκανε στον λογαριασμό του στο Facebook, ο Παντελής Θαλασσινός, σχετικά με τα εμβόλια για τον κορωνοϊό και με αφορμή τη χθεσινή έναρξη των εμβολιασμών στη χώρα μας.
«Εγώ που δεν πιστεύω τίποτα, που είμαι καχύποπτος, που δεν τους εμπιστεύομαι και τους θεωρώ θρασείς και δειλούς, γιατί πιστεύω ότι η ένεση που έκαναν οι ίδιοι είναι φυσιολογικός ορός; Θα μπορούσε ή μπα;»





