Κείμενο – Φωτογραφίες: Σπύρος Θεοδ. Κουτσοχρήστος
Η πανδημική νόσος του κορονοϊού ( Covid – 19 ) και τα επιβληθέντα κυβερνητικά μέτρα,
επιβάλλουν περιορισμούς, που αφορούν την προσέλευση των Χριστιανών
και στην Γ΄ Στάση ( 2 / 04 /2021) των Χαιρετισμών εις την Υπεραγία Θεοτόκο.
Σύμφωνα με τις τελευταίες αποφάσεις, και στην Ακολουθία των Χαιρετισμών
της Παρασκευής 2 Απριλίου 2021, μπορούν να συμμετάσχουν μέχρι 20 πιστοί στους
” Καθεδρικούς Ιερούς Ναούς ” με την ρητή προϋπόθεση της χρήσης προστατευτικής μάσκας
και την αναλογία 1 ( ένας ) πιστός ανά 25 τετραγωνικά μέτρα!
Αξίζει να σημειωθεί, πως είναι γνωστό στο κοινωνικό σύνολο, ότι οι περισσότεροι
Ενοριακοί Ναοί με την μέριμνα και την φροντίδα των Ιερέων τους στα πλαίσια
των δυνατοτήτων τους, συνεχίζουν αγόγγυστα το φιλανθρωπικό τους έργο,
” χωρίς αριθμητικούς περιορισμούς ” και τις στοχευμένες δράσεις τους
προς τον εμπερίστατο συνάνθρωπο…
Κείμενο – Φωτογραφίες : Σπύρος Θεοδ. Κουτσοχρήστος



