Είστε ενταγμένοι σε ένα ευρύτερο νομικό πλαίσιο, πέρα από τις οδηγίες, οποιασδήποτε νομικής μορφής, που δίνει το Υπουργείο παιδείας και γενικά η κυβέρνηση.
Δεν μπορείτε να αγνοήσετε διεθνείς συμβάσεις που έχει επικυρώσει η χώρα μας.
Και φυσικά ούτε το Σύνταγμα.
Έχει παρέλθει η εποχή όπου μόνον τα δικαστήρια ασχολούνταν με την αντισυνταγματικότητα.
Η διοίκηση, με ευρεία έννοια, επομένως και οι εκπαιδευτικοί, οφείλουν να προλαμβάνουν πράξεις και ενέργειες αντισυνταγματικές.
Όταν μιλάμε για αντισυνταγματικότητα εννοούμε και την αντίθεση προς τις διεθνείς συμβάσεις που έχει επικυρώσει η χώρα μας.
Το ζήτημα της αποβολής μαθητών που δεν θέλουν να κάνουν το τεστ του κορονοϊού είναι νομικό ζήτημα που υπερβαίνει τις υπουργικές αποφάσεις και τις οδηγίες του Υπουργείου.
Μη μένετε μόνο σʼ αυτές.
Η αντισυνταγματικότητα και η αντίθεση προς τις διεθνείς συμβάσεις είναι προφανής. Ο κορονοϊός είναι ένα πραγματικό ζήτημα που δεν επηρεάζει το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο. Πλαίσιο, το οποίο δεν θα διστάσουν να εφαρμόσουν τα δικαστήρια. Εσείς είστε που θα υποστείτε τις συνέπειες μιας δικαστικής απόφασης.
Το Υπουργείο μπορεί να σας υποστηρίξει στη δίκη, αλλά δεν θα εκδόσει την απόφαση. Θα την εκδόσει ο δικαστής που είναι ανεξάρτητος και δεν υπάγεται σε κανένα Υπουργείο.
ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΕΝ ΥΠΟΚΕΙΣΤΕ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ, ΑΛΛΑ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!
Ζητήστε την νομική τοποθέτηση του εισαγγελέα της περιφέρειάς σας.
Αυτή θα ξεκαθαρίσει το νομικό πεδίο και θα σας δώσει επιχείρημα έναντι του Υπουργείου και της κυβέρνησης.
Και θα καθορίσει τι πρέπει να κάνετε.
Δηλαδή τι σας συμφέρει να κάνετε.
Η κυβέρνηση όφειλε να προλαμβάνει τις αντισυνταγματικές διατάξεις, αλλά δυστυχώς δεν το κάνει.
Επομένως το βάρος πέφτει σε εσάς τους εκπαιδευτικούς.
Προσέξτε, μην βρεθείτε προ εκπλήξεων, όπου κανένα Υπουργείο δεν θα μπορέσει να σας βοηθήσει!
Δημήτρης Α





