Όσο έχω φωνή θα το τραγουδαω… ο κύβος ερρίφθη! το σχέδιο της ελίτ (παγκοσμιοποίηση) ξεδιπλώνεται μπροστά στα μάτια μας.. αφού λοιπόν οι “αρχισεφ”(Τραμπ, Μπαιντεν, Πούτιν και Ευρωπαίοι ηγέτες) ανακατεψαν και μαγείρεψαν ένα φαγητό σαλαμουρα made in Ukraine με ότι χειρότερα υλικά είχαν διαθεσιμα (ψέματα, απώλειες ανθρώπινων δικαιωμάτων, ζωών και ανθρώπινη εξαθλίωση) είναι έτοιμοι να σου το προσφέρουν.. το καλό φαγητό από την μυρωδιά ακόμη φαίνεται, αλλά όπως προείπα η ευδαιμονία ,η έλλειψη παιδείας και η αποστασία έχει αχρηστεψει την λειτουργία των αισθήσεων σου (ευτυχώς όχι όλων)! ότι σου σερβίρουν λοιπόν το τρως.. αφού ,έτσι απλά και ωραία, σχεδίασαν τον πόλεμο έτσι, απλά και ωραία θα τον τερματίσουν.. αυτοι είναι σεφ αυτοι μαγειρεύουν ..εσύ τρωγε και μη μιλάς .. η περίφημη λύση λοιπόν περιέχει το ξοδεμα μερικών δις από την τσέπη σου φουκαριαρη για αμυντικές του κ….λου δαπανες ,μια ύπουλη ένωση για το καλό σου ευκολόπιστε και όλα αυτά για ένα ΧΑ ΧΑ χειρότερο μέλλον.. (φτώχεια,ψυχολογική εξαθλίωση, κοινωνική καταρευση κ.α)
Οι φίλοι -φιδια (Τραμπ, Ευρωπαίοι ηγέτες κ.α) εναντίον του αρχιφιδιου (Πούτιν κ.α) έτσι παίζεται το παιχνίδι παιδιόθεν.. ο καλός Σούπερμαν, ο καλός Σπάιντερμαν κα και οι κακοί.. παρεπιπτόντως η ΕΕ δημιουργήθηκε με σκοπό να κάνει ζαφτι τις ευρωπαϊκές χώρες ( να τις πολτοποιησει έχοντας κοινό νόμισμα, κοινό στόχο, και εννοείται ο συντονιστής της ΕΕ αποφασίζει και τα κράτη μέλη ως δουλοπρεπείς υπακούνε!) και μετά να την διαλυσουν για να μπορέσουν να πάνε παρακάτω…μετά την “ευρωποποιηση “λοιπόν πάμε προς ολοταχώς για την παγκοσμιοποίηση…
Υ.Γ οι παγκόσμιοι ηγέτες είναι ανθρωπάρια ,δεν έχουν καμία δύναμη ,μόνο ψυχολογικά άλυτα προβλήματα, που βρήκαν παρηγοριά σε αληθινούς δαίμονες.. (ροκφελερ, Ρότσιλντ, ηγέτες στοών κ.α)
Βούλα Σ.






