Αίσθηση προκάλεσε στο διαδίκτυο η… εκπληκτική ομοιότητα που έχουν τα μηνύματα των αξιωματούχων της Ε.Ε. με εκείνο του Αμερικανού Υπουργού Εξωτερικών, Μάρκο Ρούμπιο.
Πρόκειται ουσιαστικά για τις πρώτες αντιδράσεις των Ευρωπαίων αξιωματούχων μετά τη χθεσινή συμφωνία ΗΠΑ-Ουκρανίας για 30ήμερη εκεχειρία.
Θυμίζουμε πως σε αυτή την πρόταση δεν έχει απαντήσει μέχρι στιγμής η Ρωσία, η οποία, όπως είναι λογικό, περιμένει αναλυτική ενημέρωση από τους Αμερικανούς.
Φιλοπόλεμοι Ευρωπαίοι ηγέτες έδραξαν χθες τη νύχτα την ευκαιρία και τοποθετήθηκαν στο “Χ” κάνοντας πανομοιότυπες αναρτήσεις!
Ειδικά δε το μήνυμά τους προς τη Ρωσία του Πούτιν, που έμοιαζε σαν… πολεμικό τελεσίγραφο, ήταν ακριβώς το ίδιο.
Μάρκο Ρούμπιο, Εμανουέλ Μακρόν, Κιρ Στάρμερ, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, Κάγια Κάλας και Έντγκαρς Ρινκέβιτς (πρόεδρος Λετονίας) έγραψαν την ίδια φράση:
«Η μπάλα τώρα είναι στο γήπεδο της Ρωσίας»:
All of them pic.twitter.com/7deYqEWiRb
— Lord Bebo (@MyLordBebo) March 12, 2025
I welcome positive outcome of the US-Ukraine talks and the resumption of the US security assistance and intelligence sharing with Ukraine.
Ukraine has demonstrated true willingness for just and lasting peace.
And indeed- the ball is in Russia’s court now.
— Edgars Rinkēvičs (@edgarsrinkevics) March 11, 2025
Ο Έλληνας πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, (που θυμίζουμε είχε δηλώσει το 2022 πως «βρισκόμαστε σε πόλεμο με τη Ρωσία»!!!) αν και τοποθετήθηκε στο ίδιο ύφος, αντικατέστησε την παραπάνω πρόταση με μία που έχει το ίδιο νόημα:
«Η Ρωσία πρέπει να ανταποκριθεί».
I welcome the progress made today in the US – Ukraine talks and the announcement of a proposed ceasefire. This is a significant step towards a comprehensive, just and lasting peace for Ukraine. Now Russia must respond.
— Prime Minister GR (@PrimeministerGR) March 11, 2025
ΑΠΕΜΠΕ – EPA-EPA photo








Δεν το περιμέναμε να είναι τόσο πολεμικοί χωρίς λόγο οι ηγέτες της ΕΕ, μας εμφανίστηκαν ξαφνικά με χιτλερική διάθεση λες και ζηλεύουν τη Ρωσία που είναι έξυπνη, υγιής, λογική και εναντίον του πολέμου. Πάει να μας σώση από κακόβουλες δυνάμεις που θέλουν να καταστρέψουν την ανθρωπότητα και αντί να την ευχαριστήσουν και μαζί να πολεμίσουμε τον εχθρό, η ΕΕ πάει με τον εχθρό, οι λαοί όμως δεν το θέλουν αυτό, ποτέ δεν τους ρωτάνε, γιατί θέλουν οι χώρες μας να κυλιστούν στο αίμα ενώ η Ρωσία είναι η καλύτερη Ευρωπαική χώρα και δεν έχει τίποτα εναντίον μας? Ντροπή!